GuidZP400 |
fb258a79-69fd-49f5-94c9-7fd7df12b4c4
|
Biuletyn |
540052-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
30177867200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Śrem
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 815 462
|
Zamawiajacy fax |
612 835 788
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzeni@szpital-srem.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalwsremie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego sp z o. o.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwsremie.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście,kurier, poczta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp z o. o. SEKRETARIAT I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/14/PN/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi Koncesję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest podmiotem uprawnionym do wprowadzenia do obrotu wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r., poz. 175 z późn. zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Koncesji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest podmiotem uprawnionym do wprowadzenia do obrotu wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r.,poz.175 z późn. zm.).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r., poz. 175 z późn. zm.) lub inne dokumenty (deklaracje zgodności CE, atesty, certyfikaty, UE itp.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie zamawiającego.
b) oświadczenie producenta załączone do oferty, że narzędzia wykonane są ze stali nierdzewnej zgodnie z normami DIN 58298:2010-09, DIN EN ISO 13402 i EN ISO7153-1:2002 (spełniające wymogi norm europejskich), są trwale oznakowane (nr katalogowy, nazwa producenta, nr LOT) - Pakiet 32
c) oświadczenia, iż wszystkie narzędzia są nowe i nieużywane - rok produkcji 2020 - Pakiet 32
d) oświadczenia, iż oferowane produkty muszą spełniają wymagania jakościowe w zakresie twardości stali użytej do ich produkcji, dla raspatorów, dłut, podważek, kleszczy, uchwytów do skalpeli: 50-58 HRC, nożyczek: 52-58 HRC, kleszczyków, imadeł, haków: 44-48 HRC - Pakiet 32
e) oświadczenia, iż oferowane produkty są wykonane w najwyższym standardzie technologicznym, potwierdzonym zgodnością z wymaganiami wg EN ISO 13485:2016 - Pakiet 32
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na mocy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2019r. poz 1843, z późn.zm) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiajacy przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: zmiany stawki VAT, zmiany cen urzędowych, zmiany stawek celnych, proporcjonalnie do tych zmian oraz zmiany kursu walut powyżej 5% w przypadku wyrobów importowanych.
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
4. Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
5. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
6. Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego wartości.
7. W przypadku braku dostawy z winy producenta (chwilowy brak produkcji) dopuszczalne jest dostarczanie produktu równoważnego innego producenta bez zmiany ceny.
8. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa endoprotez i impl ortopedycznyvh - artroskopia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawaendoprotez i impl. ortopedycznych - chirurgia ręki , stopa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa endoprotez i impl. ortopedycznych - chirurgia ręki, stopa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa endoprotez i impl. ortopedycznych - chirurgia ręki, stopa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych - kręgosłup
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych - kręgosłup
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 32
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa endoprotez i impl. ortopedycznych - narzędzia podstawowe
|
| |