ZP/14/PN/20

Data publikacji 2020-05-14
Data zakończenia 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Śrem
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540052-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb258a79-69fd-49f5-94c9-7fd7df12b4c4
Biuletyn 540052-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 30177867200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chełmońskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Śrem
Zamawiajacy kod pocztowy 63-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 612 815 462
Zamawiajacy fax 612 835 788
Zamawiajacy email zaopatrzeni@szpital-srem.pl
Adres strony url www.szpitalwsremie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego sp z o. o.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwsremie.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście,kurier, poczta
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp z o. o. SEKRETARIAT I piętro
Nazwa nadana zamowieniu ZP/14/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi Koncesję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest podmiotem uprawnionym do wprowadzenia do obrotu wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r., poz. 175 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Koncesji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest podmiotem uprawnionym do wprowadzenia do obrotu wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r.,poz.175 z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r., poz. 175 z późn. zm.) lub inne dokumenty (deklaracje zgodności CE, atesty, certyfikaty, UE itp.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie zamawiającego. b) oświadczenie producenta załączone do oferty, że narzędzia wykonane są ze stali nierdzewnej zgodnie z normami DIN 58298:2010-09, DIN EN ISO 13402 i EN ISO7153-1:2002 (spełniające wymogi norm europejskich), są trwale oznakowane (nr katalogowy, nazwa producenta, nr LOT) - Pakiet 32 c) oświadczenia, iż wszystkie narzędzia są nowe i nieużywane - rok produkcji 2020 - Pakiet 32 d) oświadczenia, iż oferowane produkty muszą spełniają wymagania jakościowe w zakresie twardości stali użytej do ich produkcji, dla raspatorów, dłut, podważek, kleszczy, uchwytów do skalpeli: 50-58 HRC, nożyczek: 52-58 HRC, kleszczyków, imadeł, haków: 44-48 HRC - Pakiet 32 e) oświadczenia, iż oferowane produkty są wykonane w najwyższym standardzie technologicznym, potwierdzonym zgodnością z wymaganiami wg EN ISO 13485:2016 - Pakiet 32
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na mocy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2019r. poz 1843, z późn.zm) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiajacy przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: zmiany stawki VAT, zmiany cen urzędowych, zmiany stawek celnych, proporcjonalnie do tych zmian oraz zmiany kursu walut powyżej 5% w przypadku wyrobów importowanych. 3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 4. Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. 5. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. 6. Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego wartości. 7. W przypadku braku dostawy z winy producenta (chwilowy brak produkcji) dopuszczalne jest dostarczanie produktu równoważnego innego producenta bez zmiany ceny. 8. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa endoprotez i impl ortopedycznyvh - artroskopia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawaendoprotez i impl. ortopedycznych - chirurgia ręki , stopa
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa endoprotez i impl. ortopedycznych - chirurgia ręki, stopa
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa endoprotez i impl. ortopedycznych - chirurgia ręki, stopa
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych - kręgosłup
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych - kręgosłup
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pakiet nr 32
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa endoprotez i impl. ortopedycznych - narzędzia podstawowe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)