GuidZP400 |
f5ccb2d4-13de-4917-b826-a6ee15db1550
|
Biuletyn |
538957-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Regon |
69026033085969
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szopena
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-959
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239,
|
Zamawiajacy fax |
178 520 611
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rarr.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, pokój nr 317 - sekretariat.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kompleksowa obsługa w tym przeglądy, bieżące naprawy, usuwanie usterek i awarii systemów i instalacji przeciw pożarowych.
|
Numer referencyjny |
ZP 18/2020/BI
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie kwartalnych przeglądów konserwacyjnych systemów i instalacji ppoż., znajdujących się w obiektach zamawiającego, celem ich prawidłowej pracy oraz utrzymania dobrego stanu technicznego. Do zadań Wykonawcy przedmiotu zamówienia należy również dokonywanie przeglądów rocznych instalacji oddymiania hal, dokonywanie bieżących napraw, usuwania usterek, awarii systemów i instalacji ppoż. oraz zakup materiałów eksploatacyjnych.
Obiekty objęte usługą:
1) Inkubator Technologiczny PPN-T Aeropolis (IT) ( Jasionka 954): systemu sygnalizacji pożaru, systemu telewizji dozorowej i instalacji oddymiania;
2) Hala nr 1 - (IT1) (Jasionka 954A): systemu sygnalizacji pożaru, systemu telewizji dozorowej i instalacji oddymiania;
3) Hala nr 2 - (IT2) (Jasionka 954 B): systemu sygnalizacji pożaru, systemu telewizji dozorowej i instalacji oddymiania;
4) Hala nr 4 - (IT4) (Jasionka 954 E): systemu sygnalizacji pożaru, systemu telewizji dozorowej i instalacji oddymiania;
5) Laboratorium Biotechnologii URZ (ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej 2E, Rzeszów): systemu sygnalizacji pożaru, systemu telewizji dozorowej, i instalacji oddymiania;
6) Laboratorium Badawcze PRZ (ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej 2E Rzeszów) systemu sygnalizacji pożaru, systemu telewizji dozorowej i instalacji oddymiania, system gaszenia gazem (marki KIDDE gaz);
7) Preinkubator Akademicki (ul. Poznańska 2C, Rzeszów): systemu sygnalizacji pożaru, systemu telewizji dozorowej;
8) Kamienica pod adr.: ul. Rynek 5, Rzeszów) systemu sygnalizacji pożaru, instalacji oddymiania;
9) Kamienica pod adr.: ul. Króla Kazimierza 7, Rzeszów systemu sygnalizacji pożaru ,instalacji oddymiania.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2023-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający nie dzieli zamówienia na części.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, tj.: wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał przeglądy konserwacyjne systemów lub instalacji ppoż. w co najmniej 2 różnych obiektach kubaturowych.
Ww przeglądy mogą być wykonane w ramach jednego lub więcej zamówień.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą.
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument na wezwanie zamawiającego z art. 26 ust. 2 Pzp.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Informacje o sposobie przygotowania oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2:
3.1. Oświadczenia (w tym wykaz usług) wymienione w pkt 1 i 2 siwz składa się w oryginale.
3.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Pzp wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp i które jest dołączane do oferty.
3.3. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca za zasadach określonych w art. 22a oraz dotyczące podwykonawców ustawy Pzp składa się w oryginale.
3.4. Dokumenty inne niż ww. oświadczenia składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3.5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio: wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów o których mowa w Rozporządzeniu ws. dokumentów innych niż oświadczenia wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty nie przetłumaczone na język polski nie będą brane pod uwagę.
3.8. Jeżeli dany dokument składa się z więcej niż jednej strony, dla swej ważności powinien być złożony w całości.
4. Oferta wspólna:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia.
Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Zasoby innych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp i art. 24 ust. 5 pkt 1-4 Pzp.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Jeżeli zdolności zawodowe, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy na zasadach określonych w SIWZ – wg wzoru stanowiącego: Załącznik nr 2 do siwz.
2. Zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy jak w zakresie określonym w § 13 Wzoru umowy (Załącznik nr 2 do siwz).
3. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Treść § 13 Wzoru umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym:
1) przedmiotu umowy - w przypadku zbycia części infrastruktury, o której mowa w § 1 ust. 2 na rzecz innego podmiotu, ulegnie zmniejszeniu zakres przedmiotu umowy,
2) wynagrodzenia - w przypadku:
a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę;
e) zmiany w zakresie przedmiotu umowy, o której mowa w pkt 1 powyżej - proporcjonalnie do wymiaru zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a - wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 pkt c - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
6. Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. a - wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b, c, d.
7. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania,
8. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
9. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
A. Oferta wspólna:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia.
Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
B. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
C. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
D. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
E. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
F. Oferta musi zawierać następujące elementy:
1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, Załącznik nr 3 do siwz - w tym:
- wynagrodzenie brutto za wykonanie zamówienia w całości. Wynagrodzenie brutto za poszczególne części zamówienia zgodnie z tabelami podanymi w formularzu ofertowym. Wynagrodzenie podać w PLN,
- czas przystąpienia do wykonywania naprawy lub usunięcia awarii od chwili otrzymania zgłoszenia w dni robocze w godz. 7.00-15.00, należy podać w pełnych godzinach. Podanie czasu przystąpienia powyżej 48 godzin będzie podstawą odrzucenia oferty.
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, (Załącznik nr 4 do siwz);
3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, (Załącznik nr 5 do siwz);
4) Jeżeli jest to konieczne - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem;
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp);
7) Zobowiązania podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy;
8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym, (Załącznik nr 5 do siwz);
9) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
10 Zamawiający prosi by w formularzu ofertowym wykonawca podał informację czy wykonawca jest mikro, małym, średnim lub dużym przedsiębiorstwem. Należy zaznaczyć odpowiednio. Brak takiej informacji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.
G. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska w sumie najwięcej punktów.
Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą według kryteriów opisanych niżej:
1) Cena – znaczenie w ocenie 60 %.
2) Czas przystąpienia do wykonywania naprawy lub usunięcia awarii od chwili otrzymania zgłoszenia w dni robocze w godz. 7.00-15.00 - znaczenie w ocenie 40%.
Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%.
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
(Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu : Cena badanej oferty brutto) X 60 % x 100 = …… pkt.
Ad 2) Kryterium: Czas przystąpienia do wykonywania naprawy lub usunięcia awarii od chwili otrzymania zgłoszenia w dni robocze w godz. 7.00-15.00 - znaczenie w ocenie 40%.
Punkty za to kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt, na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym. Czas przystąpienia do wykonywania naprawy lub usunięcia awarii od chwili otrzymania zgłoszenia w dni robocze w godz. 7.00-15.00 należy podać w pełnych godzinach.
- do 8 godziny – 40 pkt,
- od 9 godzin do 16 godzin-30 pkt,
- od 17 godzin do 24 godzin -10 pkt,
- od 25 do 48 godzin - 0 pkt.
- powyżej 48 godzin oferta zostanie odrzucona.
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska w sumie najwięcej punktów.
|