GuidZP400 |
dd648282-97b1-470c-8c70-3120effbc776
|
Biuletyn |
539981-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Kultury w Imielinie
|
Regon |
24359628900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Imielińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
92
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Imielin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-407
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 255 992
|
Zamawiajacy fax |
322 255 070
|
Zamawiajacy email |
mck@imielin.pl
|
Adres strony url |
www.mck.imielin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Brak
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mck.imielin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mck.imielin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, ul. Imielińska 92, 41-407 Imielin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Kompleksowe wykonanie systemu klimatyzacji w Domu Kultury Sokolnia w Imielinie.”
|
Numer referencyjny |
MCK.261.1.2020
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie obejmuję komplekso1)we wykonanie systemu klimatyzacji w Domu Kultury Sokolnia w Imielinie. W zakres zadania wchodzi dostawa systemu klimatyzacji wraz z jego zabudową zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem budowlanym oraz wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej tą klimatyzacje zgodnie z projektem instalacji elektrycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący dokumentację projektową. Ze względu na rozliczenie ryczałtowe Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. Podstawą do obliczenia ceny oferty jest kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową tzn. Wykonawca powinien w kosztorysie ofertowym ująć wszystkie roboty, które wynikają z projektu oraz inne, które zdaniem Wykonawcy mają wpływ na cenę, a nie zostały ujęte w projekcie, przedmiarach.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o załączoną dokumentację projektową (podstawa wyceny, opis robót, jednostka obmiarowa, ilość cena jednostkowa netto, wartość pozycji netto). W kosztorysie proszę również określić szczegółowo marki, typy i parametry techniczne oferowanych urządzeń i sprzętu. Kosztorys należy załączyć do formularza ofertowego. Kosztorys pełni funkcję pomocniczą i informacyjną i posłuży Zamawiającemu do sprawdzenia czy za proponowaną cenę ryczałtową Wykonawca będzie mógł wykonać zamówienie.
3. Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę całego zakresu robót w oparciu o dokumentację projektową oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień, odbiorów i zezwoleń.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Brak
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Brak
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Brak
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznych lub zawodowej zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia (tzn. robota budowlana polegająca na budowie w jednym obiekcie budowlanym systemu klimatyzacji z instalacją zasilania elektrycznego tej klimatyzacji) o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda oraz załączyć dokumenty dowodzące, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pozwalającym na kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową systemu klimatyzacji oraz jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych. W wykazie należy zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Udowodnienie, iż wskazane osoby z uprawnieniami mogą sprawować samodzielne funkcje jw. spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą, do wykonania robót budowlanych zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wraz z wykazem osób Wykonawca składa oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Warunek zostanie spełniony również w przypadku dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia w dwóch wymaganych przez Zamawiającego zakresach.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Brak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP Zamawiający żąda
następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. I i 5
ustawy PZP) —(tj. wystarczającym będzie wstępne oświadczenie w tym zakresie, złożone według
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i załączone do oferty — nie wymaga się ponownego
złożenia). Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym
przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu; Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy; Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji
administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony
środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (tj. wystarczającym będzie wstępne
oświadczenie w tym zakresie, złożone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i
załączone do oferty — nie wymaga się ponownego złożenia). 2. W celu potwierdzenia spełniania
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub
finansowej: 2. l . Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.2. Dokument opłaconej polisy (wraz z
potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 3.1. Wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty. (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.2. Wykaz osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wraz z wykazem osób Wykonawca składa
oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (załącznik nr 5
do SIWZ).
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Brak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Brak
|
Inne dokumenty niewymienione |
-Formularz ofertowy wg. wzoru wraz z kosztorysem ofertowym. - Oświadczenie wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.
U. z 2019 r. poz. 1843) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której
mowa w art. 51 ust. la, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w ust. I pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Brak
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Brak
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
f) konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót;
j) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania się do tych przepisów;
k) konieczności aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów lub konieczność opracowania ekspertyz oraz opinii;
l) konieczności poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii;
m) opóźnienia w wykonaniu czynności i robót przygotowawczych do których zobowiązany jest Zamawiający. Termin zostanie wydłużony o czas, który jest niezbędny do wykonaniu czynności i robót przygotowawczych leżących po stronie Zamawiającego;
n) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP.
2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy – w przypadku zmiany:
a) stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych. W przypadku zmiany stawki podatku VAT – ceny jednostkowe netto nie mogą być inne niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona/powiększona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej/powiększonej stawki podatku VAT.
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z uzasadnieniem.
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z uzasadnieniem.
d) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, w tym robót dodatkowych;
2. Dopuszcza się zmianę Kierownika budowy/ robót Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo – personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień oraz wykazanego w ofercie doświadczenia zawodowego.
3. Dopuszcza się zmianę podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.
4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie Postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik Postępowania. Takimi zmianami są w szczególności zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy, lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania Umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
6. W razie wystąpienia przesłanek wykonania robót koniecznych Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, notatkę, oświadczenie, dokumentacja fotograficzna) – powyższe dokumenty muszą być przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzania. Strony zobligowane są potwierdzić zakres tych robót oraz zasadność ich wykonania w protokole konieczności. Spisanie protokołu konieczności, nie jest równoznaczne z udzieleniem Wykonawcy zlecenia na wykonanie robót dodatkowych oraz nie upoważnia Wykonawcy do przystąpienia do ich wykonania. Wykonawca przystąpi do wykonania robót dodatkowych wyłącznie po zawarciu aneksu do umowy.
7. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii.
8. Wszystkie roboty wykonane przez Wykonawcę bez pisemnej umowy, traktowane będą jako roboty wykonane samowolnie przez Wykonawcę na własny koszt.
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Brak
|