GuidZP400 |
457abf1a-f864-4150-a87f-224e9b021299
|
Biuletyn |
538484-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
50582500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Doc. Adama Dowgirda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Hajnówka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 684 26 79
|
Zamawiajacy fax |
85 684 26 79
|
Zamawiajacy email |
spzoz@onet.eu
|
Adres strony url |
www.spzozhajnowka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.hajnowka.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
https://platforma.eb2b.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platforma.eb2b.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa warzyw oraz artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
2020/PN/DŻiŻ/01
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw oraz artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce. Zamówienia należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Działu Żywności i Żywienia z następującą częstotliwością: a) Pakiet 1 - mięso surowe: dostawa codziennie na zamówienie w dni robocze do godz. 8:00,
b) Pakiet 2 – przetwory mięsne: 1 raz w tygodniu na zamówienie telefoniczne (dostawa w środę lub czwartek w godz. od 7:00 do 12:00),
c) Pakiet 3 – różne produkty spożywcze: 1 raz w tygodniu na zamówienie (dostawa we wtorek, środę lub czwartek w godz. od 7:00 do 12:00),
d) Pakiet 4 - przyprawy : na zamówienie
e) Pakiet 5 – produkty mleczarskie: mleko min. 3 razy w tygodniu, pozostałe produkty nabiałowe na zamówienie nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w godz. od 7:00 do 11:00,
f) Pakiet 6 – ryby:1 raz w tygodniu na zamówienie (wtorek, środę lub czwartek w godz. od 7:00 do 12:00),
g) Pakiet 7 – drób: dostawa codziennie w dni robocze do godz. 8:00
h) Pakiet 8 – jaja: 1 raz w tygodniu, w stałym dniu tygodnia ustalonym z Wykonawcą w godz. od 7:00 do 12:00
i) Pakiet 9 – mrożonki owocowe i warzywne:1 raz w tygodniu na zamówienie w godz. od 7:00 od 12:00,
j) Pakiet 10 – pieczywo: chleb i bułki dostawa codziennie w godz. od 05:00 do 05:15, pozostałe produkty na zamówienie w godz. od 07:00 do 12:00
k) Pakiet 11 – Ziemniaki młode: od 1 lipca do 30 września 2020r., jeden raz w tygodniu na zamówienie telefoniczne.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt towar do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - loco obiekty Zamawiającego ( Magazyn Spożywczy) w godzinach zgodnie z załącznikiem do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy, Załącznik nr 3 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, gdzie toczy się postępowanie, załącznik nr 5 i 5a - projekt umowy oraz Załącznik nr 6 - Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, pełnomocnictwo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W załączniku nr 5 Projekcie umowy
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji przewidzianej w pkt 1-2.
1) Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie zgodnie z warunkami SIWZ wyłącznie na skutek zaistnienia możliwości obniżenia cen (zmiany korzystne dla Zamawiającego– promocje, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy).
2) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych
następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym
zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp.,
2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy wraz z przedstawieniem zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9,
tel. 85 682 92 02, e-mail: spzoz@hajnowka.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Hajnówce jest Pan Dariusz Drywulski,
kontakt: adres e-mail: iod@spzoz.hajnowka.pl, telefon 85 682 92 35;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Zakup i dostawa warzyw oraz artykułów spożywczych”, znak sprawy 2020/PN/DŻiŻ/01, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 - mięso surowe: dostawa codziennie na zamówienie w dni robocze do godz. 8:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15130000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 – przetwory mięsne: 1 raz w tygodniu na zamówienie telefoniczne (dostawa w środę lub czwartek w godz. od 7:00 do 12:00)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 – różne produkty spożywcze: 1 raz w tygodniu na zamówienie (dostawa we wtorek, środę lub czwartek w godz. od 7:00 do 12:00)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15872000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 - przyprawy : na zamówienie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 – produkty mleczarskie: mleko min. 3 razy w tygodniu, pozostałe produkty nabiałowe na zamówienie nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w godz. od 7:00 do 11:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 – ryby:1 raz w tygodniu na zamówienie (wtorek, środę lub czwartek w godz. od 7:00 do 12:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7 – drób: dostawa codziennie w dni robocze do godz. 8:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 – jaja: 1 raz w tygodniu, w stałym dniu tygodnia ustalonym z Wykonawcą w godz. od 7:00 do 12:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 – mrożonki owocowe i warzywne:1 raz w tygodniu na zamówienie w godz. od 7:00 od 12:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 10 – pieczywo: chleb i bułki dostawa codziennie w godz. od 05:00 do 05:15, pozostałe produkty na zamówienie w godz. od 07:00 do 12:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 11 – Ziemniaki młode: od 1 lipca do 30 września 2020r., jeden raz w tygodniu na zamówienie telefoniczne. Przybliżona ilość to 4 tony na 1 miesiąc.
14.1. Oferowane ziemniaki mają być jednej odmiany jadalnej, o białym miąższu, zdrowe, jędrne, o suchej powierzchni, nie uszkodzone, bez oznak zazielenienia, owalne, o gładkiej powierzchni i płytkich oczkach (nadające się do obierania w obieraczce mechanicznej), bez pustych przestrzeni i przebarwień wewnątrz, o jednakowej wielkości, o średnicy nie mniej niż 5cm, dopuszczone do obrotu towarowego.
|
| |