Dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Wiśniew

Data publikacji 2020-05-15
Data zakończenia 2020-05-25 00:00:00
Instytucja Gmina Wiśniew
Miejscowość Wiśniew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540639-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Wiśniew w ramach zadania inwestycyjnego: Zakup wyposażenia do budynku Urzędu Gminy Wiśniew.
2. Oferowane i dostarczone regały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Ilość regałów - 6 kpl
2) Długość całkowita regałów max 3200 mm;
3) Rozstaw pomiędzy półkami w granicach 380 do 400 mm;
4) Należy przewidzieć 5 półek z szóstą daszącą;
5) Wysokość pomieszczenia 2,75 m
6) Założony rozstaw szyn zgodnie z rysunkiem (załcznik nr 7 do SIWZ)
4. Szczegłowy opis techniczny przedmiotu zamówienia:
1) Konstrukcja układu jezdnego - układ jezdny nawierzchniowy z najazdem powinien być wykonany ze stali, zabezpieczony antykorozyjnie. Tory na stałe przytwierdzone do istniejącego podłoża. Zaleca się, aby do szyn jezdnych zamontowane były elementy oporowe zapobiegające przesuwanie regałów poza obszar ich pracy. Rozstaw szyn zgodnie z załączonym rysunkiem.
2) Konstrukcja podwozia - podwozie regałów powinno być wykonane z profilu zimno giętego zapewniającego odpowiednią jego sztywność i trwałość. Dla zapewnienia równoległego prowadzenia regału podwozie regałów winno być wyposażone w system napędu centralnego. Do podwozia zamontowane odboje dystansowe zabezpieczające przed zgnieceniem ręki. Podwozia regału lakierowe proszkowo.
3) Konstrukcja korpusu - Ściany boczne pełne wykonane ze stali zimnowalcowanej, odtłuszczone i lakierowane, proszkowo kolorem RAL 7035, wyposażone w otwory do mocowania półek na specjalnych zaczepach. Ostatnia górna półka skręcana trwale zapewniając dużą sztywność regału. Konstrukcja regału wykonana w systemie stężeń krzyżowych. Dla możliwości zablokowania szafy - pokrętło z blokadą przesuwu.
4) Parametry półki - Wytrzymałość półki min. 80 kg/1mb. Odstęp pomiędzy półkami (około 380 ÷ 400 mm) z uwzględnieniem wysokości pudeł przeznaczonych do archiwizacji. Głębokość półki 2x300 mm. W załączeniu rysunek.
5) Konstrukcja mechanizmu napędowego - Przemieszczenie regału powinno odbywać się za pomocą pokrętła przy użyciu niewielkiej siły fizycznej. Koła zębate stalowe. Wszystkie elementy obrotowe łożyskowane na krytych kulkowych łożyskach tocznych. Mechanizm napędowy wyposażony jest w blokadę umożliwiającą zablokowanie regału, co zapobiega przypadkowemu przesunięciu regału.
6) Konstrukcja panelu zewnętrznego - Osłona wykonana z jednolitej blachy zimnowalcowanej lakierowanej proszkowo. Panel winien być wyposażony w tabliczki z pleksi z możliwością wsuwania w nie oznakowania (informacji) zawartości regału.
5. Dane dotyczące bezpieczeństwa:
a) Mechanizm przesuwu wyposażony w blokadę, która zabezpiecza osobę znajdującą się w przejściu między regałami przed przypadkowym zgnieceniem.
b) Miedzy regałami powinny znajdować się odboje gumowe uniemożliwiające po całkowitym zsunięciu regałów zmiażdżenie np. dłoni pracownika obsługi.
c) Wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek, ścian osłon powinny być pozbawione ostrych krawędzi.
d) Atest higieniczny na regały.
e) Oświadczenie producenta co do zgodności produktu z polskimi normami oraz przepisami dotyczącymi bhp .
f) Certyfikat odporności na ogień wg normy PN-EN 13501-1+A1:2010.
6. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu:
1) Wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji;
2) Wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane regały (gotowy produkt).
7. Wszelkie rozwiązania techniczne i materiałowe mogą być zastąpione, przy zachowaniu cech równoważności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18f91913-ec8a-4129-b10b-2101cedacb58
Biuletyn 540639-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wiśniew
Regon 71158262900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Siedlecka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Wiśniew
Zamawiajacy kod pocztowy 08-112
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0 25 641 73 13
Zamawiajacy fax 0 25 641 73 13
Zamawiajacy email zpoc@wisniew.pl
Adres strony url www.wisniew.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wisniew.e-bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wisniew.e-bip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wisniew.e-bip.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Wiśniew, ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, kancelaria pokój nr 4 piętro II, poziom 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Wiśniew
Numer referencyjny A.271.4.2020.WP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Wiśniew w ramach zadania inwestycyjnego: Zakup wyposażenia do budynku Urzędu Gminy Wiśniew. 2. Oferowane i dostarczone regały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Ilość regałów - 6 kpl 2) Długość całkowita regałów max 3200 mm; 3) Rozstaw pomiędzy półkami w granicach 380 do 400 mm; 4) Należy przewidzieć 5 półek z szóstą daszącą; 5) Wysokość pomieszczenia 2,75 m 6) Założony rozstaw szyn zgodnie z rysunkiem (załcznik nr 7 do SIWZ) 4. Szczegłowy opis techniczny przedmiotu zamówienia: 1) Konstrukcja układu jezdnego - układ jezdny nawierzchniowy z najazdem powinien być wykonany ze stali, zabezpieczony antykorozyjnie. Tory na stałe przytwierdzone do istniejącego podłoża. Zaleca się, aby do szyn jezdnych zamontowane były elementy oporowe zapobiegające przesuwanie regałów poza obszar ich pracy. Rozstaw szyn zgodnie z załączonym rysunkiem. 2) Konstrukcja podwozia - podwozie regałów powinno być wykonane z profilu zimno giętego zapewniającego odpowiednią jego sztywność i trwałość. Dla zapewnienia równoległego prowadzenia regału podwozie regałów winno być wyposażone w system napędu centralnego. Do podwozia zamontowane odboje dystansowe zabezpieczające przed zgnieceniem ręki. Podwozia regału lakierowe proszkowo. 3) Konstrukcja korpusu - Ściany boczne pełne wykonane ze stali zimnowalcowanej, odtłuszczone i lakierowane, proszkowo kolorem RAL 7035, wyposażone w otwory do mocowania półek na specjalnych zaczepach. Ostatnia górna półka skręcana trwale zapewniając dużą sztywność regału. Konstrukcja regału wykonana w systemie stężeń krzyżowych. Dla możliwości zablokowania szafy - pokrętło z blokadą przesuwu. 4) Parametry półki - Wytrzymałość półki min. 80 kg/1mb. Odstęp pomiędzy półkami (około 380 ÷ 400 mm) z uwzględnieniem wysokości pudeł przeznaczonych do archiwizacji. Głębokość półki 2x300 mm. W załączeniu rysunek. 5) Konstrukcja mechanizmu napędowego - Przemieszczenie regału powinno odbywać się za pomocą pokrętła przy użyciu niewielkiej siły fizycznej. Koła zębate stalowe. Wszystkie elementy obrotowe łożyskowane na krytych kulkowych łożyskach tocznych. Mechanizm napędowy wyposażony jest w blokadę umożliwiającą zablokowanie regału, co zapobiega przypadkowemu przesunięciu regału. 6) Konstrukcja panelu zewnętrznego - Osłona wykonana z jednolitej blachy zimnowalcowanej lakierowanej proszkowo. Panel winien być wyposażony w tabliczki z pleksi z możliwością wsuwania w nie oznakowania (informacji) zawartości regału. 5. Dane dotyczące bezpieczeństwa: a) Mechanizm przesuwu wyposażony w blokadę, która zabezpiecza osobę znajdującą się w przejściu między regałami przed przypadkowym zgnieceniem. b) Miedzy regałami powinny znajdować się odboje gumowe uniemożliwiające po całkowitym zsunięciu regałów zmiażdżenie np. dłoni pracownika obsługi. c) Wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek, ścian osłon powinny być pozbawione ostrych krawędzi. d) Atest higieniczny na regały. e) Oświadczenie producenta co do zgodności produktu z polskimi normami oraz przepisami dotyczącymi bhp . f) Certyfikat odporności na ogień wg normy PN-EN 13501-1+A1:2010. 6. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu: 1) Wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji; 2) Wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane regały (gotowy produkt). 7. Wszelkie rozwiązania techniczne i materiałowe mogą być zastąpione, przy zachowaniu cech równoważności.
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Wymóg złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej nie dotyczy Wykonawców krajowych. Stosowny odpis właściwego rejestru zamawiający pobierze samodzielnie na podstawie informacji zawartych w druku oferty. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodne z dyspozycją §7 Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W terminie wskazanym w art. 24 ust 11 ustawy Pzp (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018 r., poz. 798 z późn. zm). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający na stronie internetowej, na której została zamieszczona SIWZ zamieści informację, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5 do SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, powyższy dokument każdy partner składa i podpisuje indywidualnie o ile partnerzy nie należą do tej samej grupy kapitałowej. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6, ust. 3 pkt 1 SIWZ, składa dokument w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w zakresie terminu wykonania: a) wejścia w życie regulacji prawnych, po dacie zawarcia umowy, mających wpływ na termin wykonania umowy, b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 2) w zakresie wynagrodzenia umownego: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług – do ceny netto zostanie doliczona stawka podatku od towarów i usług obowiązująca w dniu wystawienia faktury, 2. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych.
IV 4 4 data 2020-05-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)