GuidZP400 |
18f91913-ec8a-4129-b10b-2101cedacb58
|
Biuletyn |
540639-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wiśniew
|
Regon |
71158262900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Siedlecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wiśniew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-112
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0 25 641 73 13
|
Zamawiajacy fax |
0 25 641 73 13
|
Zamawiajacy email |
zpoc@wisniew.pl
|
Adres strony url |
www.wisniew.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.wisniew.e-bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wisniew.e-bip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wisniew.e-bip.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Wiśniew, ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, kancelaria pokój nr 4 piętro II, poziom 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Wiśniew
|
Numer referencyjny |
A.271.4.2020.WP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Wiśniew w ramach zadania inwestycyjnego: Zakup wyposażenia do budynku Urzędu Gminy Wiśniew.
2. Oferowane i dostarczone regały muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Ilość regałów - 6 kpl
2) Długość całkowita regałów max 3200 mm;
3) Rozstaw pomiędzy półkami w granicach 380 do 400 mm;
4) Należy przewidzieć 5 półek z szóstą daszącą;
5) Wysokość pomieszczenia 2,75 m
6) Założony rozstaw szyn zgodnie z rysunkiem (załcznik nr 7 do SIWZ)
4. Szczegłowy opis techniczny przedmiotu zamówienia:
1) Konstrukcja układu jezdnego - układ jezdny nawierzchniowy z najazdem powinien być wykonany ze stali, zabezpieczony antykorozyjnie. Tory na stałe przytwierdzone do istniejącego podłoża. Zaleca się, aby do szyn jezdnych zamontowane były elementy oporowe zapobiegające przesuwanie regałów poza obszar ich pracy. Rozstaw szyn zgodnie z załączonym rysunkiem.
2) Konstrukcja podwozia - podwozie regałów powinno być wykonane z profilu zimno giętego zapewniającego odpowiednią jego sztywność i trwałość. Dla zapewnienia równoległego prowadzenia regału podwozie regałów winno być wyposażone w system napędu centralnego. Do podwozia zamontowane odboje dystansowe zabezpieczające przed zgnieceniem ręki. Podwozia regału lakierowe proszkowo.
3) Konstrukcja korpusu - Ściany boczne pełne wykonane ze stali zimnowalcowanej, odtłuszczone i lakierowane, proszkowo kolorem RAL 7035, wyposażone w otwory do mocowania półek na specjalnych zaczepach. Ostatnia górna półka skręcana trwale zapewniając dużą sztywność regału. Konstrukcja regału wykonana w systemie stężeń krzyżowych. Dla możliwości zablokowania szafy - pokrętło z blokadą przesuwu.
4) Parametry półki - Wytrzymałość półki min. 80 kg/1mb. Odstęp pomiędzy półkami (około 380 ÷ 400 mm) z uwzględnieniem wysokości pudeł przeznaczonych do archiwizacji. Głębokość półki 2x300 mm. W załączeniu rysunek.
5) Konstrukcja mechanizmu napędowego - Przemieszczenie regału powinno odbywać się za pomocą pokrętła przy użyciu niewielkiej siły fizycznej. Koła zębate stalowe. Wszystkie elementy obrotowe łożyskowane na krytych kulkowych łożyskach tocznych. Mechanizm napędowy wyposażony jest w blokadę umożliwiającą zablokowanie regału, co zapobiega przypadkowemu przesunięciu regału.
6) Konstrukcja panelu zewnętrznego - Osłona wykonana z jednolitej blachy zimnowalcowanej lakierowanej proszkowo. Panel winien być wyposażony w tabliczki z pleksi z możliwością wsuwania w nie oznakowania (informacji) zawartości regału.
5. Dane dotyczące bezpieczeństwa:
a) Mechanizm przesuwu wyposażony w blokadę, która zabezpiecza osobę znajdującą się w przejściu między regałami przed przypadkowym zgnieceniem.
b) Miedzy regałami powinny znajdować się odboje gumowe uniemożliwiające po całkowitym zsunięciu regałów zmiażdżenie np. dłoni pracownika obsługi.
c) Wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek, ścian osłon powinny być pozbawione ostrych krawędzi.
d) Atest higieniczny na regały.
e) Oświadczenie producenta co do zgodności produktu z polskimi normami oraz przepisami dotyczącymi bhp .
f) Certyfikat odporności na ogień wg normy PN-EN 13501-1+A1:2010.
6. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu:
1) Wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji;
2) Wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane regały (gotowy produkt).
7. Wszelkie rozwiązania techniczne i materiałowe mogą być zastąpione, przy zachowaniu cech równoważności.
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wymóg złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej nie dotyczy Wykonawców krajowych. Stosowny odpis właściwego rejestru zamawiający pobierze samodzielnie na podstawie informacji zawartych w druku oferty.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodne z dyspozycją §7 Rozporządzenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) W terminie wskazanym w art. 24 ust 11 ustawy Pzp (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018 r., poz. 798 z późn. zm).
Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający na stronie internetowej, na której została zamieszczona SIWZ zamieści informację, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5 do SIWZ)
W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, powyższy dokument każdy partner składa i podpisuje indywidualnie o ile partnerzy nie należą do tej samej grupy kapitałowej.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6, ust. 3 pkt 1 SIWZ, składa dokument
w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) w zakresie terminu wykonania:
a) wejścia w życie regulacji prawnych, po dacie zawarcia umowy, mających wpływ na termin wykonania umowy,
b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) w zakresie wynagrodzenia umownego:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług – do ceny netto zostanie doliczona stawka podatku od towarów i usług obowiązująca w dniu wystawienia faktury,
2. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|