1.1 Zamówienie obejmuje dostawę mebli do pracowni językowej w Zespole Szkół
im. J. Kasprowicza w Jelczu Laskowicach.
1.2 Miejscem dostawy będzie Zespół Szkół im. J. Kasprowicza, ul. Techników 26,
55-220 Jelcz Laskowice
1.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.4 Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części
1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 2 do SIWZ
2. Wymagania i wytyczne:
2.1 Dostawa obejmuje transport oraz wniesienie dostarczonych mebli do wskazanej przez Zamawiającego sali, a także ich montaż.
2.2 Wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywane. Materiały dotyczące użytkowania
i instrukcja obsługi winny być w języku polskim. Muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE oraz posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące (wydłużenie gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
2.3 Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie może stanowić odrębnej pozycji na fakturze.
2.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2.5 Przyjęte typy mebli (wskazane w załączniku 2 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie mebli równoważnych, o nie gorszych parametrach.
Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów
i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące
i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
|
GuidZP400 |
5a3e2e87-fb0f-4a3d-9f9a-c74ab9442cf7
|
Biuletyn |
540408-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza
|
Regon |
93282182400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Techników
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelcz-Laskowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71/ 318 82 20,
|
Zamawiajacy fax |
71/ 318 88 71
|
Zamawiajacy email |
zspjelcz@poczta.onet.pl,
|
Adres strony url |
www.zsjelcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
,Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu Laskowicach” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18 Dostawa wyposażenia do pracowni językowej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.zsjelcz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespól Szkół im. J. Kasprowicza w Jelczu Laskowicach , ul. Techników 26, 55-220 Jelcz Laskowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie bazy technologiczno-dydaktycznej szkoły w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu Laskowicach” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18 Dostawa wyposażenia do pracowni językowej.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1 Zamówienie obejmuje dostawę mebli do pracowni językowej w Zespole Szkół
im. J. Kasprowicza w Jelczu Laskowicach.
1.2 Miejscem dostawy będzie Zespół Szkół im. J. Kasprowicza, ul. Techników 26,
55-220 Jelcz Laskowice
1.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.4 Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części
1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 2 do SIWZ
2. Wymagania i wytyczne:
2.1 Dostawa obejmuje transport oraz wniesienie dostarczonych mebli do wskazanej przez Zamawiającego sali, a także ich montaż.
2.2 Wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywane. Materiały dotyczące użytkowania
i instrukcja obsługi winny być w języku polskim. Muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE oraz posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące (wydłużenie gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
2.3 Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie może stanowić odrębnej pozycji na fakturze.
2.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2.5 Przyjęte typy mebli (wskazane w załączniku 2 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie mebli równoważnych, o nie gorszych parametrach.
Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów
i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące
i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące:
6.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące:
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających złożone oświadczenie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów potwierdzających złożone oświadczenie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeśli zachodzi co najmniej jedna
z następujących okoliczności:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie w przypadku zamówień na dostawy
19.3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
c) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści
d) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie
e) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający
z umowy
f) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest:
Zespół Szkół im. J. Kasprowicza w Jelczu Laskowicach reprezentowany przez Panią Dyrektor Agnieszkę Żak,
Adres: ul. Techników 26, 55-220 Jelcz Laskowice
Adres poczty elektronicznej: zspjelcz@poczta.onet.pl
Numer telefonu: (71) 318 88 71
2. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Doposażenie bazy technologiczno-dydaktycznej szkoły w ramach projektu pn: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Jelczu Laskowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie: 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia
i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Nr naboru: RPDS.10.04.01-IZ.00-02-316/18. Dostawa wyposażenia do pracowni językowej - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
4. dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez wykonawcę będącego osobą fizyczną danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. wykonawca będący osobą fizyczną posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. wykonawcy będącego osobą fizyczną nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|