Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy dwóch serwerów oraz zestawu oprogramowania, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”.

Data publikacji 2020-05-18
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541097-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy dwóch serwerów oraz zestawu oprogramowania, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”.
2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1 Jednorazową sprzedaż i dostawę dwóch serwerów oraz oprogramowania wraz z transportem na koszt Wykonawcy do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków, obejmującym także wniesienie przedmiotu zamówienia do pokoju wskazanego przez Użytkownika lub pracownika Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności Użytkownika sprzętu oraz podpisanie w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
4.2 Udzielenie gwarancji na następujących zasadach:
4.2.1 Serwery muszą być objęte serwisem gwarancyjnym producenta lub autoryzowanym serwisem gwarancyjnym przez okres minimum 12 miesięcy* parametr dodatkowo punktowany, w trybie on-site z gwarantowanym czasem naprawy najpóźniej w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki.
4.2.2 Elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA.
4.2.3 Wykonawca musi zapewnić dostępność części zamiennych przez 5 lat od momentu zakupu serwera;
4.2.4 W okresie trwania gwarancji Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostępność poprawek i aktualizacji BIOS/Firmware/sterowników dla oferowanego serwera – jeżeli funkcjonalność ta wymaga dodatkowego serwisu lub licencji producenta serwera takowa licencja musi być uwzględniona w konfiguracji;
4.2.5 Musi być zapewniona Ogólnopolska, telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta serwera, (ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności 0-800/0-801) w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt i umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację: konfiguracji sprzętowej serwera, w tym model i typ dysków twardych, procesora, ilość fabrycznie zainstalowanej pamięci operacyjnej, czasu obowiązywania i typ udzielonej gwarancji;
4.2.6 Wykonawca musi zapewnić możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu serwera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera.
4.2.7 W przypadku wystąpienia awarii serwerów lub ich elementów Wykonawca zobowiązuje się do naprawy przedmiotu zamówienia, włącznie z dostarczeniem elementów zapasowych, jeżeli będzie to konieczne w terminie max. w następnym dniu roboczym od wysłania zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem, jeżeli wady ujawnią się w okresie gwarancji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
4.2.8 Zaoferowane oprogramowanie musi być dostarczone ze wsparciem producenta na okres 12 miesięcy.
4.2.9 Jeśli dojdzie do trzykrotnej awarii tego samego elementu przedmiotu umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu umowy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
4.3 Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zaoferowane serwery muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku, muszą posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej oraz pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce.
b) Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT.
4.4 Serwery wraz z elementami składowymi objęte niniejszym zamówieniem muszą być oznakowana CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.).
4.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie.
4.6 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
4.7 Podmiot wykonujący serwis gwarancyjny serwerów musi posiadać autoryzację producenta, z wyjątkiem sytuacji, gdy serwis gwarancyjny będzie wykonywać Producent sprzętu.
4.8 Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć:
a) Certyfikat zgodności/deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155) dla zaoferowanych serwerów i elementów składowych;
b) Oświadczenie producenta serwerów, że elementy, z których zbudowane są serwery będą produktami producenta tych serwerów lub będą przez niego certyfikowane oraz całe będą objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA.
5. Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniu wolnym od pracy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych (faxem, mailowo, telefonicznie).
7. Wykonawca doręczy fakturę do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy w pkt. 10 Formularza oferty.
8. W przypadku zmiany formy doręczania faktury w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zmawiającego (przesłanej pisemnie, faxem lub e-mailem) w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem faktury.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanego produktu, jego elementów i wyposażenia oraz parametrów z wymaganiami SIWZ.
11. W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składanie ofert.
12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
14. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
4) Termin wykonania zamówienia.
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 45 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f550146a-448c-4316-8b50-9731d25da431
Biuletyn 541097-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Regon 12700004000000
Zamawiajacy adres ulica Św. Anny
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 433 27 29
Zamawiajacy fax 12 398 37 01
Zamawiajacy email dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony url http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UJ CM ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 246
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy dwóch serwerów oraz zestawu oprogramowania, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”.
Numer referencyjny 141.2711.23.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy dwóch serwerów oraz zestawu oprogramowania, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”. 2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1 Jednorazową sprzedaż i dostawę dwóch serwerów oraz oprogramowania wraz z transportem na koszt Wykonawcy do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków, obejmującym także wniesienie przedmiotu zamówienia do pokoju wskazanego przez Użytkownika lub pracownika Zamawiającego, sprawdzenie kompletności dostawy w obecności Użytkownika sprzętu oraz podpisanie w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 4.2 Udzielenie gwarancji na następujących zasadach: 4.2.1 Serwery muszą być objęte serwisem gwarancyjnym producenta lub autoryzowanym serwisem gwarancyjnym przez okres minimum 12 miesięcy* parametr dodatkowo punktowany, w trybie on-site z gwarantowanym czasem naprawy najpóźniej w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki. 4.2.2 Elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA. 4.2.3 Wykonawca musi zapewnić dostępność części zamiennych przez 5 lat od momentu zakupu serwera; 4.2.4 W okresie trwania gwarancji Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostępność poprawek i aktualizacji BIOS/Firmware/sterowników dla oferowanego serwera – jeżeli funkcjonalność ta wymaga dodatkowego serwisu lub licencji producenta serwera takowa licencja musi być uwzględniona w konfiguracji; 4.2.5 Musi być zapewniona Ogólnopolska, telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta serwera, (ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności 0-800/0-801) w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt i umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację: konfiguracji sprzętowej serwera, w tym model i typ dysków twardych, procesora, ilość fabrycznie zainstalowanej pamięci operacyjnej, czasu obowiązywania i typ udzielonej gwarancji; 4.2.6 Wykonawca musi zapewnić możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu serwera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera. 4.2.7 W przypadku wystąpienia awarii serwerów lub ich elementów Wykonawca zobowiązuje się do naprawy przedmiotu zamówienia, włącznie z dostarczeniem elementów zapasowych, jeżeli będzie to konieczne w terminie max. w następnym dniu roboczym od wysłania zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem, jeżeli wady ujawnią się w okresie gwarancji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 4.2.8 Zaoferowane oprogramowanie musi być dostarczone ze wsparciem producenta na okres 12 miesięcy. 4.2.9 Jeśli dojdzie do trzykrotnej awarii tego samego elementu przedmiotu umowy lub gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu umowy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4.3 Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zaoferowane serwery muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku, muszą posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej oraz pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce. b) Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. 4.4 Serwery wraz z elementami składowymi objęte niniejszym zamówieniem muszą być oznakowana CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.). 4.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie. 4.6 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 4.7 Podmiot wykonujący serwis gwarancyjny serwerów musi posiadać autoryzację producenta, z wyjątkiem sytuacji, gdy serwis gwarancyjny będzie wykonywać Producent sprzętu. 4.8 Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć: a) Certyfikat zgodności/deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155) dla zaoferowanych serwerów i elementów składowych; b) Oświadczenie producenta serwerów, że elementy, z których zbudowane są serwery będą produktami producenta tych serwerów lub będą przez niego certyfikowane oraz całe będą objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA. 5. Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniu wolnym od pracy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych (faxem, mailowo, telefonicznie). 7. Wykonawca doręczy fakturę do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy w pkt. 10 Formularza oferty. 8. W przypadku zmiany formy doręczania faktury w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zmawiającego (przesłanej pisemnie, faxem lub e-mailem) w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem faktury. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanego produktu, jego elementów i wyposażenia oraz parametrów z wymaganiami SIWZ. 11. W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składanie ofert. 12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 14. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4) Termin wykonania zamówienia. 1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 45 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 150335,53
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow 4) Termin wykonania zamówienia. 1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 45 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa - przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 4.1 zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych, 4.2 zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, tj. : 1) zmiana terminu wykonania zamówienia, lub innych postanowień umowy (w tym zmiana sposobu wykonywania umowy, zmiana zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia wykonawcy) wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość i sposób wykonania niniejszej umowy. Przez siłę wyższą, o której mowa powyżej rozumie się zdarzenie niezależne od Wykonawcy, niestanowiące jego i jego podwykonawców problemów organizacyjnych, którego wystąpienia lub skutków nie mógł przewidzieć lub któremu nie mógł zapobiec, ani któremu nie mógł przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość i sposób wykonywanych umowy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają w szczególności: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, ogłoszone stany wyjątkowe, ogłoszone stany zagrożenia epidemicznego, ogłoszone stany epidemii, w tym również ogłoszony stan epidemii COVID -19, 2) zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony, b) zmiany numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmiany w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy 3) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, zmianą terminu wykonania zamówienia, 4) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy. 5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego. 5. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na serwery
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)