Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla szkół/placówek edukacyjnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część 1 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku
a) Zadanie 1 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
b) Zadanie 2 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku
Część 2 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem i wniesieniem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych części i zadań, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, pod adres:
Dla części 1:
a) Zadanie 1: ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
b) Zadanie 2: ul. Okrzei 15, 84-300 Lębork
Dla części 2: ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalne i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych nieotwieranych i fabrycznie zabezpieczonych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający nie zezwala na ingerencję w podzespoły i modyfikację sprzętu skonfigurowanego przez producenta przed dostawą. Wymagane podzespoły i wyposażenie muszą być fabrycznie wbudowane przez producenta.
Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie części niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczony sprzęt musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych.
W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych w załączniku nr 1 do SIWZ. |
GuidZP400 |
4d842810-b10a-4518-b970-83a5bc488c47
|
Biuletyn |
540887-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lęborski
|
Regon |
77097964800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czołgistów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 632 810
|
Zamawiajacy fax |
598 632 850
|
Zamawiajacy email |
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
https://www.powiat-lebork.com/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://powiatleborski.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla szkół/placówek edukacyjnych
|
Numer referencyjny |
PO.272.1.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla szkół/placówek edukacyjnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część 1 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku
a) Zadanie 1 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
b) Zadanie 2 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku
Część 2 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem i wniesieniem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych części i zadań, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, pod adres:
Dla części 1:
a) Zadanie 1: ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
b) Zadanie 2: ul. Okrzei 15, 84-300 Lębork
Dla części 2: ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork
Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalne i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych nieotwieranych i fabrycznie zabezpieczonych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający nie zezwala na ingerencję w podzespoły i modyfikację sprzętu skonfigurowanego przez producenta przed dostawą. Wymagane podzespoły i wyposażenie muszą być fabrycznie wbudowane przez producenta.
Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie części niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczony sprzęt musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Ponadto musi mieć możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych.
W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.2 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
6.3 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się
o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń.
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy.
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5;
inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e-mail: iodo@starostwolebork.pl);
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla szkół/placówek edukacyjnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020). , nr postępowania PO.272.1.6.2020;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
a) Zadanie 1 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
LAPTOPY Z OPROGRAMOWANIEM i WYPOSAŻENIEM - 6
b) Zadanie 2 - Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Lęborku
Drukarka - 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dodatkowego wyposażenia / doposażenia dla Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
1. LAPTOPY Z OPROGRAMOWANIEM i WYPOSAŻENIEM - 16
2. TABLETY Z OPROGRAMOWANIEM - 160
3. SŁUCHAWKI NAUSZNE, BEZPRZEWODOWE - 16
4. KAMERA INTERNETOWA - 16
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |