GuidZP400 |
11a15db5-7694-48b8-b363-3aad4d4543ad
|
Biuletyn |
540753-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
02154505100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
4871 718 6246,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opkakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów pomocniczych służących do utrzymania czystości dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 28/WZŻ/2020.
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania ZP - 28/WZŻ/2020.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Dostawa przedmiotu umowy – sprzęt niezbędny do utrzymania czystości odbędzie się do żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
2. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
3. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw , Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie;
|
Cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
(Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
(Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
(Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
1) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej a towary zamienne spełniają wymagania zawarte w SIWZ;
3) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikającej z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
4) zamianie ilości poszczególnych artykułów niezbędnych do utrzymania czystości na inne artykuły niezbędne do utrzymania czystości wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do umowy) przy zachowaniu ich wartości w zakresie nie większym niż 10%;
3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia
|
IV 4 4 data |
2020-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
3. Zawartość oferty:
Oferta musi się składać z:
1) Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
3) Formularza asortymentowo - Cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
5) Wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
4. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
Współfinansowany ze środków Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+” 2020
|