Dostawa zestawów komputerowych oraz specjalistycznego oprogramowania na potrzeby laboratorium językowego

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541611-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Pakiet I - zakup zestawów komputerowych na potrzeby laboratorium językowego, 1.2. Pakiet II - zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby laboratorium językowego. 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea4651e5-3900-4a83-bb02-6bfd6af64d7a
Biuletyn 541611-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka
Regon 000001583
Zamawiajacy adres ulica Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 116
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 631 28 86
Zamawiajacy email beata.sujka@p.lodz.pl
Adres strony url zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu „Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej – edycja II” (nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z005/18), który jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Zamieszczona bedzie specyfikacja zp.p.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Łódzka, Centrum Obsługi Projektów, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych oraz specjalistycznego oprogramowania na potrzeby laboratorium językowego
Numer referencyjny ZPU2.383.13.2019.D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Pakiet I - zakup zestawów komputerowych na potrzeby laboratorium językowego, 1.2. Pakiet II - zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby laboratorium językowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. II. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp. 2. Zgodnie z Art. 23 ust. 3 ustawy Pzp zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Siedziba lub miejsce zamieszkania Wykonawcy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), 2. pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3. zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) 4. oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) 5. Oświadczenie wykonawcy - Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 6. Wykonawca oferujący produkty równoważne zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć dokumenty np. kary katalogowe, z których jednoznacznie wynikało będzie czy zaoferowane produkty spełniają minimalne parametry dot. Pakietu I, wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) w odniesieniu do terminu wykonania, gdy zmiana taka wynika: a) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które utrudniają lub uniemożliwiają Wykonawcy realizację Przedmiotu umowy w terminach w niej przewidzianych, wówczas termin ulega zmianie o czas istnienia przeszkody powstałej w wyniku działania lub zaniechania Zamawiającego, b) ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (przez co rozumieć należy również zalecenia organów regulacyjnych w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy), których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po upływie terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy, 2) w odniesieniu do sposobu wykonania Przedmiotu umowy w szczególności funkcjonalności objętych zmianą, w przypadku gdy zmiana jest niezbędna dla prawidłowego wykonania Przedmiotu umowy, a konieczność jej wprowadzenia wypływa z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 3) w odniesieniu do zmniejszenia zakresu realizacji Przedmiotu umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że: a) realizacja części Przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) realizacja części Przedmiotu umowy nie jest zasadna na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zmian organizacyjnych lub technologicznych po stronie Zamawiającego, c) realizacja części Przedmiotu umowy nie jest obiektywnie możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 869). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy; 5) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 2. Zmiana umowy pod rygorem nieważności musi być stwierdzona na piśmie w formie aneksu.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Politechnika Łódzka, Centrum Obsługi Projektów, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, (budynek A33) w godzinach 9°°-15°°. Termin składania ofert upływa dnia 27.05.2020 r. o godz. 12:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone na zasadach określonych w art. 84 ust. 2 uPzp. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.05.2020 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego Politechnika Łódzka, Centrum Obsługi Projektów, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, (budynek A33). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, • kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej: rbi@adm.p.lodz.pl telefon: 42 631 20 39 ; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę zestawów komputerowych oraz specjalistycznego oprogramowania na potrzeby laboratorium językowego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zakup zestawów komputerowych na potrzeby laboratorium językowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby laboratorium językowego
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)