GuidZP400 |
53011b5b-518b-4564-a3fb-4ad0b2978554
|
Biuletyn |
541464-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę drobnego sprzętu medycznego i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach
|
Numer referencyjny |
29/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w ppkt 2 wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż, w stosunku do poszczególnej części:
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej
1. Nr 1 Akcesoria laboratoryjne jednorazowego użytku 37 000 zł
2. Nr 2 Bezpieczne kaniule do naczyń obwodowych 84 000 zł
3. Nr 3 Czepki automatyczne do badań EEG 4 000 zł
4. Nr 4 Dreny do pomp objętościowych Infusomat, posiadanych przez Zamawiającego 62 000 zł
5. Nr 5 Filtr jednorazowy do kontenerów typu Aesculap oraz olej do narzędzi chirurgicznych 1 000 zł
6. Nr 6 Koce grzewcze kompatybilne z urządzeniem Thermacare-Gymar, posiadanym przez Zamawiającego 67 000 zł
7. Nr 7 Lejce naczyniowe silikonowe 2 000 zł
8. Nr 8 Osłony na mikroskop OPMI Pentero, posiadanego przez Zamawiającego 18 000 zł
9. Nr 9 Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych 52 000 zł
10. Nr 10 Worki samorozprężalne laparoskopowe 17 000 zł
W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych lub produktów farmaceutycznych, z których co najmniej jedna będzie o wartości niemniejszej niż - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej:
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto
co najmniej
1. Nr 1 Akcesoria laboratoryjne jednorazowego użytku 37 000 zł
2. Nr 2 Bezpieczne kaniule do naczyń obwodowych 84 000 zł
3. Nr 3 Czepki automatyczne do badań EEG 4 000 zł
4. Nr 4 Dreny do pomp objętościowych Infusomat, posiadanych przez Zamawiającego 62 000 zł
5. Nr 5 Filtr jednorazowy do kontenerów typu Aesculap oraz olej do narzędzi chirurgicznych 1 000 zł
6. Nr 6 Koce grzewcze kompatybilne z urządzeniem Thermacare-Gymar, posiadanym przez Zamawiającego 67 000 zł
7. Nr 7 Lejce naczyniowe silikonowe 2 000 zł
8. Nr 8 Osłony na mikroskop OPMI Pentero, posiadanego przez Zamawiającego 18 000 zł
9. Nr 9 Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych 52 000 zł
10. Nr 10 Worki samorozprężalne laparoskopowe 17 000 zł
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części.
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1ppkt 3 lit. a i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.:
a) w zakresie Pakietów nr 1-10 - katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. Katalog ze zdjęciami (folder) powinien uwzględniać parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego produktu Zamawiający informuje, iż katalog nie musi zawierać wszystkich szczegółowych opisów lub danych produktu, jeżeli zostały one podane przez wykonawcę m.in. w zestawieniu parametrów technicznych danego produktu, odpowiednio w załącznikach nr 1.1 - 1.10 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/szczegółowa oferta cenowa.
W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia folderu oferowanego produktu na język polski.
W przypadku gdyby występowały rozbieżności i dotyczyły one elementów np. konstrukcji przedmiotu Zamawiający wymaga oświadczenia producenta o możliwości wykonania przedmiotu w sposób zgodny z SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach
b) w zakresie Pakietu nr 2 - wypełniony załącznik nr 6 „Wykaz próbek oferowanych produktów
c) w zakresie Pakietu nr 2 - próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty o których mowa w pkt. a), b) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej dokumenty o których mowa w pkt. a), b) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
W zakresie pkt. C) próbki należy złożyć na adres Zamawiającego: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 – Kancelaria
[Próbki powinny być dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca].
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
4. DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 1 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1/ W formie pisemnej albo
2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załączniki od nr 1.1 do nr 1.10 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1/ W formie pisemnej albo
2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1/ W formie pisemnej albo
2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 3 SIWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1/ W formie pisemnej albo
2/ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 oraz pkt. 19 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ);
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1.
8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
W języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria laboratoryjne jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria laboratoryjne jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Bezpieczne kaniule do naczyń obwodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Bezpieczne kaniule do naczyń obwodowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Czepki automatyczne do badań EEG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Czepki automatyczne do badań EEG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dreny do pomp objętościowych Infusomat, posiadanych przez Zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny do pomp objętościowych Infusomat, posiadanych przez Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Filtr jednorazowy do kontenerów typu Aesculap oraz olej do narzędzi chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Filtr jednorazowy do kontenerów typu Aesculap oraz olej do narzędzi chirurgicznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Koce grzewcze kompatybilne z urządzeniem Thermacare-Gymar, posiadanym przez Zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Koce grzewcze kompatybilne z urządzeniem Thermacare-Gymar, posiadanym przez Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Lejce naczyniowe silikonowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Lejce naczyniowe silikonowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Osłony na mikroskop OPMI Pentero, posiadanego przez Zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Osłony na mikroskop OPMI Pentero, posiadanego przez Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Worki samorozprężalne laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Worki samorozprężalne laparoskopowe
|
| |