GuidZP400 |
1d375a8f-a200-4129-b19d-53f64fe90402
|
Biuletyn |
541126-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Orneta
|
Regon |
52649800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Orneta
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 421 116
|
Zamawiajacy fax |
552 422 990
|
Zamawiajacy email |
umig@orneta.net
|
Adres strony url |
www.orneta.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działania 9.3. „Infrastruktura edukacyjna”, Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://orneta-umig.bip-wm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://orneta-umig.bip-wm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Orneta, Plac Wolności 26, 11-130 Orneta - Sekretariat pok. nr 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do serwerowni, pracowni informatycznej, matematycznej oraz językowej dla Projektu pn.: „Remont instalacji elektrycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia na potrzeby poprawy nauczania w Gimnazjum nr 2 w Ornecie”. Zadanie 1. Wyposażenie pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne i wyposażenie serwerowni. Zadanie 2. Wyposażenie pracowni językowej
|
Numer referencyjny |
ZP.271.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do serwerowni, pracowni informatycznej, matematycznej oraz językowej dla Projektu pn.: „Remont instalacji elektrycznych oraz zakup
niezbędnego wyposażenia na potrzeby poprawy nauczania w Gimnazjum nr 2 w Ornecie”.
Zadanie 1. Wyposażenie pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne i wyposażenie serwerowni.
Zadanie 2. Wyposażenie pracowni językowej
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
1) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
a) Część 1. Zadanie 1. Wyposażenie pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne i wyposażenie serwerowni.
b) Część 2. Zadanie 2. Wyposażenie pracowni językowej
2) Jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową na dowolną liczbę wybranych przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia.
3) Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 IDW Rozdziału I SIWZ
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 1. Zadanie 1. Wyposażenie pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne i wyposażenie serwerowni.
1) Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności dostawę: wg Załącznika I "Informacje dotyczące ofert częściowych"
Część 2. Zadanie 2. Wyposażenie pracowni językowej
1) Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności dostawę: wg Załącznika I "Informacje dotyczące ofert częściowych"
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań i parametrów technicznych przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dotyczące m.in. okresu udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady, warunków płatności przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
2.Zakres zamówienia polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw, których celem jest rozbudowa istniejących instalacji obejmuje:
1) Część 1. Zadanie 1.Wyposażenie pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne i wyposażenie serwerowni.
Zakres rzeczowy obejmuje dostawę:
a) wyposażenia pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem - zestawy terminalowe z oprogramowaniem – 2 zestawy
3. Warunki, na jakich zostaną udzielone dostawy wymienione w ust. 2
1)zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
2)umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
3)cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza cenowego,
4)cena za poszczególne pozycje formularza cenowego nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost,
5)termin wykonania zamówienia będzie proporcjonalny do zakresu zamówienia,
6)wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
7)Zamawiający będzie wymagał na przedmiot zamówienia udzielenia gwarancji na okres taki sam jak okres udzielenia gwarancji w zamówieniu podstawowym,
8)kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
9)obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku dla Części 1 i Części 2 przedmiotu zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku dla Części 1 i Części 2 przedmiotu zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie zdolności technicznych i zdolności zawodowych wykazał, że
a)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej:
dla Części 1 przedmiotu zamówienia:
a. dwa (2) zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.
dla Części 2 przedmiotu zamówienia:
a. dwa (2) zamówienia polegające na dostawie kompletnej pracowni językowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Informacje dodatkowe dla Części 1. Zadanie.1, Części 2. Zadanie.2 :
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna powyższy warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wykaże się realizacją zamówień wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sumowania powyższej zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie zamówienia wymagane przez Zamawiającego, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie zamówień wymaganych przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie powyższej zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna powyższy warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie zamówienia wymagane przez Zamawiającego.
2. Przez zamówienie należy rozumieć dostawę lub usługę
3. Dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług
1)dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
2) jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa powyżej w pkt 1 – oświadczenie wykonawcy,
3)w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Uwaga:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 dotyczących tych podmiotów
2) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: dokumenty, o których mowa w pkt 1 przedstawia każdy wykonawca w imieniu własnym.
2.Dokumenty podmiotów zagranicznych
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z § 7 ust.1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) wykonawca zamiast dokumentów o których mowa w :
a)§ 6 ust. 3 pkt 3.3 ppkt 1 IDW (§ 5 pkt 4 w/w rozporządzenia) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane sporządzony wg załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedłożenia oświadczeń lub dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ
2)Formularz Cenowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ
3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy)
4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg Załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ
5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg Załącznika nr 7 wg do IDW Rozdziału II SIWZ
6) Pisemne zobowiązanie sporządzone wg Załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dotyczy)
7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg Załącznika nr 10 do IDW Rozdziału II SIWZ
Uwaga:
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: wg § 16 Projektu umowy Rozdziału IV SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Ornety, Plac Wolności 26, 11-130 Orneta (dalej Administrator) ;
Administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@orneta.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : Dostawa wyposażenia do serwerowni, pracowni informatycznej, matematycznej oraz językowej dla Projektu pn.: „Remont instalacji elektrycznych oraz zakup niezbędnego wyposażenia na potrzeby poprawy nauczania w Gimnazjum nr 2 w Ornecie”.
Część 1. Zadanie 1.Wyposażenie pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne i wyposażenie serwerowni.
Część 2. Zadanie 2. Wyposażenie pracowni językowej
(nr referencyjny ZP.271.9.2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1. Wyposażenie pracowni w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne i wyposażenie serwerowni.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
75
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin rozpoczęcia – po podpisaniu umowy
Termin zakończenia – nie dłuższy niż do 75 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Termin wykonania (zakończenia) przedmiotu zamówienia uważa się za dotrzymany, jeżeli najpóźniej w ostatnim dniu tego terminu strony umowy podpiszą protokół odbioru końcowego.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności dostawę:
a) wyposażenia pracowni informatycznej, matematycznej i językowej w sprzęt komputerowy
z oprogramowaniem oraz urządzenia multimedialne
- zestawy terminalowe z oprogramowaniem – 45 zestawy
- zestawy komputerowe z oprogramowaniem – 2 zestawy
- laptop z oprogramowaniem – 1 szt
- program wspierający zarządzanie klasą i zajęciami – 3 pakiety
- monitory interaktywne z oprogramowaniem – 3 szt
- oprogramowanie antywirusowe i zarządcze – 1 pakiet
b) wyposażenia serwerowni:
- serwer – 1 szt
- przełącznik (1) – 2 szt
- przełącznik (2) – 2 szt
- router sieciowy – 1 szt
- sieciowy serwer plików – 1 szt
- dyski – 2 szt
- szafa stojąca typu RACK – 1 szt
- UPS – 2 szt
- inne wyposażenie: kable krosowe, krosownica, patchpanel
2.Dostawa powyższego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz wyposażenia serwerowi obejmuje ich zakup, dostawę, instalację, uruchomienie i konfigurację oraz przeszkolenie pracowników
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań i parametrów technicznych przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dotyczące m.in. okresu udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady, warunków płatności przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2. Wyposażenie pracowni językowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
65
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin rozpoczęcia – po podpisaniu umowy
Termin zakończenia – nie dłuższy niż do 65 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Termin wykonania (zakończenia) przedmiotu zamówienia uważa się za dotrzymany, jeżeli najpóźniej w ostatnim dniu tego terminu strony umowy podpiszą protokół odbioru końcowego.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności dostawę:
a) wyposażenia pracowni językowej:
• stolik ( ławka ) ucznia 2-osobowy – 12,
- w tym jeden przeznaczony dla osoby niepełnosprawnej.
• stanowiska uczniowskie oraz okablowanie – 24,
• krzesła – 24 ,
• biurko nauczyciela – 1 ,
• krzesło dla nauczyciela obrotowe – 1,
• słuchawki z mikrofonem dynamicznym – 25,
• słuchawki bezprzewodowe – 1 ,
• głośnik do zabudowy w biurku – 1,
• jednostka centralna systemu językowego – 1,
• program do sterowania pracownią z komputera - 1
• oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1,
• oprogramowanie sterujące PC
• monitor dotykowy wbudowany trwale do blatu biurka lektora – 1
2. Dostawa powyższego wyposażenia pracowni językowej obejmuje ich zakup, dostawę, instalację, uruchomienie i konfigurację oraz przeszkolenie pracowników
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań i parametrów technicznych przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dotyczące m.in. okresu udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady, warunków płatności przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SIWZ.
|
| |