Dostawa sprzętu, robót i usług w ramach projektu „Wiem i potrafię”.

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Gmina Poronin
Miejscowość Poronin
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541528-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 805000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, adaptacja pracowni międzyszkolnych wraz z wyposażeniem, szkolenia nauczycieli na potrzeby realizacji projektu „Wiem i potrafię” do siedmiu szkół podstawowych w Gminie Poronin w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Beneficjentem projektu jest Gmina Poronin natomiast Realizatorem projektu Centrum Usług Wspólnych w Poroninie.
Zamówienie obejmuje: adaptacje i wyposażenie 2 pracowni międzyszkolnych (o powierzchni ok. 106 m²), dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w 7 szkołach podstawowych w Gminie Poronin (ok. 1618 szt.), przeprowadzenie szkoleń nauczycieli (ok. 10 szkoleń).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – do każdej części składana odrębna oferta.
Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został użyty: znak towarowych, nazwa własna lub patent należy przez to rozumieć, iż zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia i można zastosować rozwiązania czy materiały równoważne.

Część 1.
Opis – Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie.
Zamówienie obejmuje adaptację 2 pracowni międzyszkolnych w SP w Poroninie i ZSP w Zębie, tj. między innymi wykucie i obsadzenie ościeżnic drewnianych, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe przeciwpożarowe, przygotowanie powierzchni pod malowanie i malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem, instalacja elektryczna, instalacja internetowa, rurociągi i instalacja wodociągowa, baterie umywalkowe i/lub zmywakowe, montaż zlewów kamionkowych kwasoodpornych wraz z szafką spełniającą wymogi BHP dla laboratorium chemicznego, wyposażenie kompleksowe pracowni: stoliki laboratoryjne z wyposażeniem, biurka dla nauczyciela, stoliki uczniowskie z wyposażeniem, szafki wodne wyposażone w zlew chemoodporny, dygestoria, kompletne wentylacje mechaniczne wraz z czerpnia powietrza z zewnątrz. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowania w odniesieniu do pomocy dydaktycznych. Natomiast oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów/atestów należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będą zgodne z wymogami Zamawiającego oraz jeśli będą posiadać certyfikaty/atesty/raporty.
Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna.
Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz wypełnienia załączników.

Część 2.
Opis - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w ramach projektu w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin oraz wyposażenia biura projektu – ok. 1618 sztuk.
Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej do każdego elementu mebli. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Montaż wyposażenia ma być wliczony w cenę dostawy.
Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz poprawnego wypełnienia załączników.
Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% Vat na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT.
Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił osobne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna.
Zamawiający wymaga, aby dostawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna.

Część 3. Opis - Szkolenia dla nauczycieli – 10 szkoleń.
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 10 szkoleń stacjonarnych o różnej tematyce, tj. wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji i mediacji obejmujące zakresem wszystkich nauczycieli siedmiu SP w Gminie Poronin. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza szkoleń online.
Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji weryfikowanych w IV etapach: I. Zakres, II. Wzorzec, III. Ocena, IV. Porównanie, które po zakończeniu szkoleń zostaną poddane ocenie i walidacji – egzamin - walidacja prowadzić będzie do certyfikacji/zaświadczenia. Całościowa realizacja szkoleń zawodowych obejmuje m.in.: koszt personelu do przeprowadzenia zajęć, dysponowania odpowiednim sprzętem (w tym dla osób z niepełnosprawnością), zapewnienie materiałów szkoleniowych, egzaminu zewnętrznego oraz właściwego certyfikatu. Koszty z tym związane powinny zostać pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi.
Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kopii certyfikatu, zaświadczenia lub innych dokumentów uprawniających do przeprowadzenia danego szkolenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 abe89d11-7595-4f7f-ae4b-e4080ea42103
Biuletyn 541528-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Poronin
Regon 49189263000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Poronin
Zamawiajacy kod pocztowy 34-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 074 112
Zamawiajacy fax 182 074 192
Zamawiajacy email usc@poronin.pl
Adres strony url www.poronin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.poronin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poronin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, robót i usług w ramach projektu „Wiem i potrafię”.
Numer referencyjny ZP.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, adaptacja pracowni międzyszkolnych wraz z wyposażeniem, szkolenia nauczycieli na potrzeby realizacji projektu „Wiem i potrafię” do siedmiu szkół podstawowych w Gminie Poronin w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Beneficjentem projektu jest Gmina Poronin natomiast Realizatorem projektu Centrum Usług Wspólnych w Poroninie. Zamówienie obejmuje: adaptacje i wyposażenie 2 pracowni międzyszkolnych (o powierzchni ok. 106 m²), dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w 7 szkołach podstawowych w Gminie Poronin (ok. 1618 szt.), przeprowadzenie szkoleń nauczycieli (ok. 10 szkoleń). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – do każdej części składana odrębna oferta. Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został użyty: znak towarowych, nazwa własna lub patent należy przez to rozumieć, iż zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia i można zastosować rozwiązania czy materiały równoważne. Część 1. Opis – Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie. Zamówienie obejmuje adaptację 2 pracowni międzyszkolnych w SP w Poroninie i ZSP w Zębie, tj. między innymi wykucie i obsadzenie ościeżnic drewnianych, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe przeciwpożarowe, przygotowanie powierzchni pod malowanie i malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem, instalacja elektryczna, instalacja internetowa, rurociągi i instalacja wodociągowa, baterie umywalkowe i/lub zmywakowe, montaż zlewów kamionkowych kwasoodpornych wraz z szafką spełniającą wymogi BHP dla laboratorium chemicznego, wyposażenie kompleksowe pracowni: stoliki laboratoryjne z wyposażeniem, biurka dla nauczyciela, stoliki uczniowskie z wyposażeniem, szafki wodne wyposażone w zlew chemoodporny, dygestoria, kompletne wentylacje mechaniczne wraz z czerpnia powietrza z zewnątrz. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowania w odniesieniu do pomocy dydaktycznych. Natomiast oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów/atestów należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będą zgodne z wymogami Zamawiającego oraz jeśli będą posiadać certyfikaty/atesty/raporty. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz wypełnienia załączników. Część 2. Opis - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w ramach projektu w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin oraz wyposażenia biura projektu – ok. 1618 sztuk. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej do każdego elementu mebli. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Montaż wyposażenia ma być wliczony w cenę dostawy. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz poprawnego wypełnienia załączników. Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% Vat na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił osobne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga, aby dostawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna. Część 3. Opis - Szkolenia dla nauczycieli – 10 szkoleń. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 10 szkoleń stacjonarnych o różnej tematyce, tj. wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji i mediacji obejmujące zakresem wszystkich nauczycieli siedmiu SP w Gminie Poronin. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza szkoleń online. Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji weryfikowanych w IV etapach: I. Zakres, II. Wzorzec, III. Ocena, IV. Porównanie, które po zakończeniu szkoleń zostaną poddane ocenie i walidacji – egzamin - walidacja prowadzić będzie do certyfikacji/zaświadczenia. Całościowa realizacja szkoleń zawodowych obejmuje m.in.: koszt personelu do przeprowadzenia zajęć, dysponowania odpowiednim sprzętem (w tym dla osób z niepełnosprawnością), zapewnienie materiałów szkoleniowych, egzaminu zewnętrznego oraz właściwego certyfikatu. Koszty z tym związane powinny zostać pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kopii certyfikatu, zaświadczenia lub innych dokumentów uprawniających do przeprowadzenia danego szkolenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie dla części I i II. Dla części III Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie – wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu edukacji nauczycieli szkół podstawowych lub ponadpodstawowych, które zostaną potwierdzone dowodami określającymi, że usługa została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona. b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kadrą posiadającą wykształcenie wyższe oraz posiadającą certyfikaty, zaświadczenia lub inne uprawnienia dokumentujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia danego szkolenia, tj. w tematach: wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy tylko części nr I i II 1) Inne dokumenty: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę przedstawi katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie pracowni w wersji papierowej do każdego elementu. Dotyczy tylko części nr III 1) Wykaz usług (wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ): w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie – Wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu edukacji nauczycieli szkół podstawowych lub ponadpodstawowych. (Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty). 2) Wykaz osób (wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował posiadającymi wykształcenie wyższe oraz posiadającymi certyfikaty, zaświadczenia lub inne uprawnienia dokumentujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia danego szkolenia, tj. w tematach: wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dodatkowo załączyć: a) Dla części I i II: wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych b) Dla części III: kosztorys cenowy szkoleń. Ewentualnie należy do oferty dołączyć pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach określonych w niniejszym paragrafie: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie dostaw lub usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego może być przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu, z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a. zawieszenia robot przez zamawiającego, b. szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c. zmian dokumentacji projektowej, zmian kierownika budowy lub właściciela firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, d. siły wyższej. 3. Wszelkie opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych Umową i nie będą podlegały jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez drugą stronę. 4. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dodatkowo załączyć: wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych
Zalacznik krotki opis Część 1. Opis – Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie. Zamówienie obejmuje adaptację 2 pracowni międzyszkolnych w SP w Poroninie i ZSP w Zębie, tj. między innymi wykucie i obsadzenie ościeżnic drewnianych, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe przeciwpożarowe, przygotowanie powierzchni pod malowanie i malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem, instalacja elektryczna, instalacja internetowa, rurociągi i instalacja wodociągowa, baterie umywalkowe i/lub zmywakowe, montaż zlewów kamionkowych kwasoodpornych wraz z szafką spełniającą wymogi BHP dla laboratorium chemicznego, wyposażenie kompleksowe pracowni: stoliki laboratoryjne z wyposażeniem, biurka dla nauczyciela, stoliki uczniowskie z wyposażeniem, szafki wodne wyposażone w zlew chemoodporny, dygestoria, kompletne wentylacje mechaniczne wraz z czerpnia powietrza z zewnątrz. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowania w odniesieniu do pomocy dydaktycznych. Natomiast oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów/atestów należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będą zgodne z wymogami Zamawiającego oraz jeśli będą posiadać certyfikaty/atesty/raporty. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz wypełnienia załączników.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia pracowni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dodatkowo załączyć: wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych owy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych .
Zalacznik krotki opis Opis - do realizacji zajęć w ramach projektu w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin oraz wyposażenia biura projektu – ok. 1618 sztuk. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej do każdego elementu mebli. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Montaż wyposażenia ma być wliczony w cenę dostawy. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz poprawnego wypełnienia załączników. Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% Vat na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił osobne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga, aby dostawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Szkolenia dla nauczycieli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 80500000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dodatkowo załączyć: kosztorys cenowy szkoleń.
Zalacznik krotki opis Opis - Szkolenia dla nauczycieli – 10 szkoleń. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 10 szkoleń stacjonarnych o różnej tematyce, tj. wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji i mediacji obejmujące zakresem wszystkich nauczycieli siedmiu SP w Gminie Poronin. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza szkoleń online. Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji weryfikowanych w IV etapach: I. Zakres, II. Wzorzec, III. Ocena, IV. Porównanie, które po zakończeniu szkoleń zostaną poddane ocenie i walidacji – egzamin - walidacja prowadzić będzie do certyfikacji/zaświadczenia. Całościowa realizacja szkoleń zawodowych obejmuje m.in.: koszt personelu do przeprowadzenia zajęć, dysponowania odpowiednim sprzętem (w tym dla osób z niepełnosprawnością), zapewnienie materiałów szkoleniowych, egzaminu zewnętrznego oraz właściwego certyfikatu. Koszty z tym związane powinny zostać pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kopii certyfikatu, zaświadczenia lub innych dokumentów uprawniających do przeprowadzenia danego szkolenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.
  

Criterion

Kryteria termin zakończenia prac (dla części I i II)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin płatności faktury (dla części I, II i III)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria doświadczenie wykonawcy (dla części III)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena (dla części I, II i III)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)