Dostawa 3750 subskrypcji na licencje uprawniające do instalacji i użytkowania przez okres 12 miesięcy pakietu oprogramowania do zastosowań biurowych zwany dalej Pakietem biurowym dla Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539327-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji na licencje uprawniające do instalacji i użytkowania przez okres 12 miesięcy pakietu oprogramowania do zastosowań biurowych zwany dalej Pakietem biurowym, dla 3750 Pracowników Uniwersytetu Łódzkiego, z prawem do instalacji w laboratoriach i na komputerach współdzielonych, włączając w to komputery bez dostępu do Internetu będących własnością Zamawiającego wraz z pakietem benefitów dla pracowników i wszystkich studentów UŁ.
2) Szczegółowy opis wymagań dla pakietu biurowego określa załącznik nr 1 specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia – CZEŚĆ A
3) Szczegółowy opis wymagań dla „Dodatkowego oprogramowania” określa załącznik nr 1 specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia – CZEŚĆ B
4) Oferta musi zawierać opis oferowanego oprogramowania, przynajmniej w takim zakresie, aby w toku oceny ofert przez zamawiającego możliwe było bezpośrednie ich porównanie z parametrami wymaganymi w załączniku nr 1 specyfikacji.
5) Przez obowiązek opisu oferowanego oprogramowania, o którym mowa w ust. 4 niniejszego działu rozumiane jest podanie stosowanej przez producenta nazwy własnej (np. part number, marka, symbol) w takim zakresie, w jakim pozwoli to na ustalenie, na podstawie powszechnie dostępnych materiałów producenta (np. informacji zamieszczonej na stronach internetowych), zgodności oferowanego produktu z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia postawionymi w Załączniku nr 1 specyfikacji. Jako uzupełnienie opisu w zakresie określonym w ust. 4 niniejszego działu, uznane będą również prospekty, katalogi i inne materiały producenta opisujące oferowane oprogramowanie, jeżeli zostaną złożone wraz z ofertą. Będą one traktowane jako załączniki do oferty.
6) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 – CZĘŚĆ A, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85d0fa89-6db1-447e-bd26-c4f1b38e7041
Biuletyn 539327-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Adres strony internetowej www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy żlożyć w siedzibie Zamawiajacego - osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, Biuro Rektora Kancelaria, pok. 001a (poziom -1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 3750 subskrypcji na licencje uprawniające do instalacji i użytkowania przez okres 12 miesięcy pakietu oprogramowania do zastosowań biurowych zwany dalej Pakietem biurowym dla Uniwersytetu Łódzkiego
Numer referencyjny 50/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji na licencje uprawniające do instalacji i użytkowania przez okres 12 miesięcy pakietu oprogramowania do zastosowań biurowych zwany dalej Pakietem biurowym, dla 3750 Pracowników Uniwersytetu Łódzkiego, z prawem do instalacji w laboratoriach i na komputerach współdzielonych, włączając w to komputery bez dostępu do Internetu będących własnością Zamawiającego wraz z pakietem benefitów dla pracowników i wszystkich studentów UŁ. 2) Szczegółowy opis wymagań dla pakietu biurowego określa załącznik nr 1 specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia – CZEŚĆ A 3) Szczegółowy opis wymagań dla „Dodatkowego oprogramowania” określa załącznik nr 1 specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia – CZEŚĆ B 4) Oferta musi zawierać opis oferowanego oprogramowania, przynajmniej w takim zakresie, aby w toku oceny ofert przez zamawiającego możliwe było bezpośrednie ich porównanie z parametrami wymaganymi w załączniku nr 1 specyfikacji. 5) Przez obowiązek opisu oferowanego oprogramowania, o którym mowa w ust. 4 niniejszego działu rozumiane jest podanie stosowanej przez producenta nazwy własnej (np. part number, marka, symbol) w takim zakresie, w jakim pozwoli to na ustalenie, na podstawie powszechnie dostępnych materiałów producenta (np. informacji zamieszczonej na stronach internetowych), zgodności oferowanego produktu z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia postawionymi w Załączniku nr 1 specyfikacji. Jako uzupełnienie opisu w zakresie określonym w ust. 4 niniejszego działu, uznane będą również prospekty, katalogi i inne materiały producenta opisujące oferowane oprogramowanie, jeżeli zostaną złożone wraz z ofertą. Będą one traktowane jako załączniki do oferty. 6) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 – CZĘŚĆ A, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wykonawca winien udzielić uprawnień na stronie internetowej oraz dostępu do „licencji” w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Termin ważności licencji 12 miesięcy od daty dostarczenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Punktacja SIWZ. 3) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 10) Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 3 lit. a. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11) Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ust. 10) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 10) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 8 ust. 11) SIWZ stosuje się odpowiednio. PEŁNY WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW ZOSTAŁ OPISANY w pkt. 8 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, 2) zmianę Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia publicznego w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.05.2020r. o godzinie 13:00 w gmachu Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, w Sali Posiedzeń Senatu (nr. 14).

Criterion

Kryteria Dodatkowe oprogramowanie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)