Dostawa sprzętu oświetleniowego scenicznego w Teatrze Zagłębia w Sosnowcu.

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Teatr Zagłębia
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540733-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315272606
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
-Dostawę urządzeń oświetlenia scenicznego opisanych w SIWZ.
-Uruchomienie, programowanie, poszczególnych urządzeń,
-Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonych urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4250564-f77c-4c0b-b6b9-28f8d413e3bf
Biuletyn 540733-N-2020
Zamawiajacy nazwa Teatr Zagłębia
Regon 27926100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Teatralna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 266 04 94 wew. 30,
Zamawiajacy fax 322 666 940
Zamawiajacy email ksiegowosc@teatrzaglebia.pl,
Adres strony url www.teatrzaglebia.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Miejska instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.teatrzaglebia.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.teatrzaglebia.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Adres: Teatr Zagłębia, ul. Teatralna 4, 41-200 Sosnowiec, sekretariat, I piętro budynku głównego Teatru.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu oświetleniowego scenicznego w Teatrze Zagłębia w Sosnowcu.
Numer referencyjny ZP.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje: -Dostawę urządzeń oświetlenia scenicznego opisanych w SIWZ. -Uruchomienie, programowanie, poszczególnych urządzeń, -Przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonych urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 31527260-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu oświetleniowego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 1. odnośnie tego podmiotu. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1.wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w 1 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, kart katalogowych zawierających parametry techniczne oferowanego sprzętu, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - dotyczy urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia ( Rozdział V, Tabela SIWZ). Uwaga! Karty katalogowe urządzeń opisanych w Tabeli pod pozycjami 4 i 5. w Rozdziale V SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aby umożliwić ocenę oferty w kryterium „funkcjonalność techniczna”. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert w kryterium „funkcjonalność techniczna” na podstawie załączonych do oferty kart katalogowych urządzeń opisanych w Tabeli w Rozdziale V SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze Szczegółową wyceną oferowanego sprzętu stanowiącą Załącznik nr 3 do SIWZ oraz wymaganymi kartami katalogowymi urządzeń (dla urządzeń opisanych pod pozycja 4 i 5 w Tabeli zamieszczonej w Rozdziale V SIWZ). 2.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 2.2.dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) i 4 )SIWZ. 2.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 niniejszego rozdziału SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria ceny brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 32,00
  
Kryteria funkcjonalność techniczna
Znaczenie 8,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)