Dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem

Data publikacji 2020-05-19
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541207-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem.
1.2. Przedmiot zamówienia składa się z:
a) Jednej szafy złożonej z 6 modułów,
b) Blatów (stołów) laboratoryjnych o różnych wymiarach – 5 szt.,
c) Szafki pod zlew zawierającej m.in. zlew – 1 szt.,
d) Szafki pod frezarkę – 1 szt.
1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf7475b0-9821-4aa5-8866-b226f5ba34ec
Biuletyn 541207-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Regon 00032633900000
Zamawiajacy adres ulica Bartycka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8410041,
Zamawiajacy fax 22 8410046
Zamawiajacy email tkacz@camk.edu.pl, ptz@camk.edu.pl
Adres strony url https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCent: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/7.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Astronomiczne im. M. Kopernika PAN ul. Bartycka 18 00–716 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem
Numer referencyjny MAB-251-4/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem. 1.2. Przedmiot zamówienia składa się z: a) Jednej szafy złożonej z 6 modułów, b) Blatów (stołów) laboratoryjnych o różnych wymiarach – 5 szt., c) Szafki pod zlew zawierającej m.in. zlew – 1 szt., d) Szafki pod frezarkę – 1 szt. 1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy)
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w wypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; (W wypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (chyba że Wykonawca przedłożył powyższą informację wraz z ofertą, zaś stan faktyczny z chwilą opublikowania informacji nie uległ zmianie). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. d) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia, w tym np. wystąpienia lub utrzymywania się sytuacji zagrożenia epidemicznego.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Astronomiczne im. M. Kopernika PAN, ul. Bartycka 18, 00–716 Warszawa, • inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Michał Zajadowicz kontakt: adres e-mail: iodo@camk.edu.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), zwanej dalej „ustawą Pzp”, • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia okresu "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCent: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/7. oraz do zamknięcia, rozliczenia, ewaluacji i ewentualnych audytów i kontroli Projektu oraz do zakończenia okresu archiwizacyjnego, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później. • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)