1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego, komputerowego z wyposażeniem i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 5 samodzielne części, z których każda nazywana jest w dalszej części SIWZ „Zadaniem”.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy.
3. Wyszczególnienie rodzaju sprzętu sieciowego, komputerowego i wyposażenia w ramach danego Zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 SIWZ. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 1 SIWZ został opisany również z dodatkowym wyodrębnieniem pod nazwą „podzadanie”. Ilość podzadań - zwanych w dalszej części SIWZ „podzadaniami” – w ramach każdego z zadań określa Załącznik nr 1 SIWZ. Podzadanie stanowi odrębną część zamówienia w ramach zadania.
4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu komputerowego. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 SIWZ). Podane w Załączniku nr 1 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność sprzętu komputerowego w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu sieciowego, komputerowego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Ewentualne odstępstwa od zaleceń zawartych w Rekomendacji Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 10 stycznia 2012 r. dotyczących udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych wynikają tylko i włącznie z konieczności zachowania charakteru prac naukowo-badawczych.
5. Ilekroć SIWZ nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści „Sprzęt komputerowy” lub „Sprzęt” bez bliższego określenia rozumieć należy jako całość sprzętu sieciowego
i komputerowego, wyposażenia, wymagań technicznych i serwisowych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 SIWZ (w odniesieniu do danego Zadania),
w tym oprogramowania, jeżeli w zakres niniejszego zamówienia zawarty w Załączniku nr 1 SIWZ wchodzi również dostawa oprogramowania.
6. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu sieciowego, komputerowego oraz dostarczenie go zamawiającemu. W odniesieniu do oprogramowania, przez dostarczenie sprzętu komputerowego należy rozumieć zapewnienie licencji na korzystanie z oprogramowania przez zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w Załączniku nr 1 SIWZ, jeżeli zakres ten został określony w Załączniku nr 1 SIWZ.
7. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce –dalej zwane „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”, którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie Uczelnianego Centrum Informatyki znajdujące się w budynku Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii zlokalizowanym przy ul. Jagiellońskiej 20-21, 70-363 Szczecin (parter - wymagane jest wniesienie sprzętu do pomieszczeń);
2) Zapewnienie Zamawiającemu licencji pełnej, bezterminowej w odniesieniu do programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą przedmiot oferty w Zadaniu/podzadaniu lub części składowe niezbędne do korzystania z zaoferowanego w Zadaniu/podzadaniu Sprzętu;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na zasadach określonych postanowieniami działu XV ust. 14-16 SIWZ.
4) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty),
b) Instrukcję korzystania i poprawnej eksploatacji (w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji) Sprzętu,
c) Inne dokumenty, jeżeli są niezbędne do korzystania ze Sprzętu lub zostały wymienione w załączniku nr 1 SIWZ lub Istotnych postanowieniach umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru Sprzętu,
8. Na żądanie odbiorcy Sprzętu, jego dostawa, oprócz czynności wskazanych w ust. 6 niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia sprzętu.
9. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 4 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty oraz oznakowania Sprzętu w takim zakresie, w jakim są wymagane dla danego Sprzętu (w zadaniu, podzadaniu) w Załączniku nr 1 SIWZ.
10. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 8 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której istotne postanowienia określa dział XV SIWZ.
Szczegóły w SIWZ |
GuidZP400 |
9c4b8e25-5f1e-404e-a689-0b165913ce31
|
Biuletyn |
542172-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
|
Regon |
32058816100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piastów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 449 4916,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@zut.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.zut.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zut.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zut.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zut.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 127B.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu sieciowego, komputerowego oraz oprogramowania Edycja IA/2020
|
Numer referencyjny |
ZP/SK/IA/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego, komputerowego z wyposażeniem i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 5 samodzielne części, z których każda nazywana jest w dalszej części SIWZ „Zadaniem”.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy.
3. Wyszczególnienie rodzaju sprzętu sieciowego, komputerowego i wyposażenia w ramach danego Zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 SIWZ. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 1 SIWZ został opisany również z dodatkowym wyodrębnieniem pod nazwą „podzadanie”. Ilość podzadań - zwanych w dalszej części SIWZ „podzadaniami” – w ramach każdego z zadań określa Załącznik nr 1 SIWZ. Podzadanie stanowi odrębną część zamówienia w ramach zadania.
4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu komputerowego. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 SIWZ). Podane w Załączniku nr 1 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność sprzętu komputerowego w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu sieciowego, komputerowego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Ewentualne odstępstwa od zaleceń zawartych w Rekomendacji Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 10 stycznia 2012 r. dotyczących udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych wynikają tylko i włącznie z konieczności zachowania charakteru prac naukowo-badawczych.
5. Ilekroć SIWZ nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści „Sprzęt komputerowy” lub „Sprzęt” bez bliższego określenia rozumieć należy jako całość sprzętu sieciowego
i komputerowego, wyposażenia, wymagań technicznych i serwisowych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 SIWZ (w odniesieniu do danego Zadania),
w tym oprogramowania, jeżeli w zakres niniejszego zamówienia zawarty w Załączniku nr 1 SIWZ wchodzi również dostawa oprogramowania.
6. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu sieciowego, komputerowego oraz dostarczenie go zamawiającemu. W odniesieniu do oprogramowania, przez dostarczenie sprzętu komputerowego należy rozumieć zapewnienie licencji na korzystanie z oprogramowania przez zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w Załączniku nr 1 SIWZ, jeżeli zakres ten został określony w Załączniku nr 1 SIWZ.
7. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce –dalej zwane „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”, którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie Uczelnianego Centrum Informatyki znajdujące się w budynku Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii zlokalizowanym przy ul. Jagiellońskiej 20-21, 70-363 Szczecin (parter - wymagane jest wniesienie sprzętu do pomieszczeń);
2) Zapewnienie Zamawiającemu licencji pełnej, bezterminowej w odniesieniu do programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą przedmiot oferty w Zadaniu/podzadaniu lub części składowe niezbędne do korzystania z zaoferowanego w Zadaniu/podzadaniu Sprzętu;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na zasadach określonych postanowieniami działu XV ust. 14-16 SIWZ.
4) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty),
b) Instrukcję korzystania i poprawnej eksploatacji (w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji) Sprzętu,
c) Inne dokumenty, jeżeli są niezbędne do korzystania ze Sprzętu lub zostały wymienione w załączniku nr 1 SIWZ lub Istotnych postanowieniach umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru Sprzętu,
8. Na żądanie odbiorcy Sprzętu, jego dostawa, oprócz czynności wskazanych w ust. 6 niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia sprzętu.
9. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 4 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty oraz oznakowania Sprzętu w takim zakresie, w jakim są wymagane dla danego Sprzętu (w zadaniu, podzadaniu) w Załączniku nr 1 SIWZ.
10. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 8 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której istotne postanowienia określa dział XV SIWZ.
Szczegóły w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP każdy Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 pkt. 1) PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie
w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 – 6 niniejszego działu.
2. Dopuszczona będzie możliwość uchylenia w umowie postanowień, o których mowa w dziale XV ust. 7 i 10 SIWZ, jeżeli zamawiający nie otrzyma potwierdzenia MNiSW warunkującego wykonanie przez wykonawcę czynności, o których mowa w dziale XV ust. 7 SIWZ.
3. Objęty przedmiotem umowy sprzęt komputerowy będzie mógł zostać zastąpiony, w przypadku jego wycofania z rynku lub w wyniku postępu technicznego i zastąpienia go przez sprzęt nowszej generacji lub przez inny tego samego rodzaju o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych niż stanowiący przedmiot umowy oraz odpowiadający wymaganiom ustalonym w Załączniku nr 1 SIWZ. Zmiana w umowie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego pierwotnie w umowie o kwotę nie większą niż 30% wartości umowy. W przypadku zawarcia umowy z wykonawcą na więcej niż jedno zadanie, wartością umowy jest łączna wartość wszystkich zadań objętych umową z wybranym wykonawcą.
4. Zmiana umowy może polegać na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości sprzętu, o wartość nie większą niż 30% wartości umowy (dotyczy to tylko zmniejszenia/ zwiększenia ilości tego samego modelu/produktu jak wskazany w SIWZ) wraz z obniżeniem/zwiększeniem wynagrodzenia wykonawcy o ceny wskazane w formularzu ofertowym dla danego zadania/podzadania. W przypadku zawarcia umowy z wykonawcą na więcej niż jedno zadanie, wartością umowy jest łączna wartość wszystkich zadań objętych umową z wybranym wykonawcą.
5. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 4 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy
w przypadku, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy;
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną;
c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego;
6. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń zmawiającego lub wykonawcy oraz zmiana tekstu umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 – 4, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań lub też nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
7. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania umowy, o których mowa w ust. 2 – 5 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|