GuidZP400 |
cc6c20bd-b299-42a1-8d0d-7c1c86716467
|
Biuletyn |
542048-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
|
Regon |
14033854900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 847 818,
|
Zamawiajacy fax |
261 847 145
|
Zamawiajacy email |
czi.inwestycje@mon.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://czcsz.wp.mil.pl/pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://czcsz.wp.mil.pl/pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Wykonawca może złożyć ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty, zmiany lub wycofania dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na mini Portalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć w formie pisemnej w języku polskim osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. miejsce składania oferty: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 30, pok 206 A-B (kancelaria jawna) tel: 261 848 190
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek 30, pok 206 A-B (kancelaria jawna) tel: 261 848 190
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup usług oraz wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu FAMOC
|
Numer referencyjny |
2612.6.2020.EW
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług oraz wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu FAMOC. Opis oraz szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. Zakres przedmiotowy zamówień objętych opcją, warunki skorzystania z prawa opcji oraz zasady realizacji opcji określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach, których lub ich sytuacji polega Wykonawca.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór Załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
3) innych istotnych postanowień umowy gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego;
4) zmiany terminu, zakresu i wartości zamówienia, w tym poszczególnych jego elementów – w związku z okolicznościami takimi jak stan epidemii lub inne sytuacje potwierdzane wydawanymi aktami prawnymi, które mają wpływ na potrzeby Zamawiającego.
5) zmiany oprogramowania w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji (której nie można było przewidzieć) zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy Oprogramowanie o właściwościach nie gorszych niż te, które zostały wskazane w ofercie oraz pod warunkiem, że cena Oprogramowania o nowych właściwościach nie ulegnie zwiększeniu.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|