GuidZP400 |
50827f42-0420-49ca-805c-a6912bd4cb0e
|
Biuletyn |
541633-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31776000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mossego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisk Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-065
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 4445523 w. 220
|
Zamawiajacy fax |
614 445 720
|
Zamawiajacy email |
szpital@spzoz-grodzisk.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz-grodzisk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://spzoz-grodzisk.pl/kategorie_zamowien/zamowienia-publiczne/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
STAŁA OBSŁUGA INFORMATYCZNA SPZOZ W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.KP/2300/11/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga by Wykonawca
• posiadał wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykonywał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę, której przedmiotem było/jest świadczenie usług obsługi informatycznej SPZOZ w systemach Eskulap i Impuls – minimum 18 miesięcy świadczenia usług – o wartości minimum 95.000,00 zł netto;
• posiadał aktualne uprawnienia Certyfikowanego Administratora w systemach Eskulap i Impuls .
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik do SIWZ). Dokumenty podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI pkt. 6 ppkt 2 litera a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI pkt. 7 litera a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
*odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z tym, że okres świadczenia usług nie może być krótszy niż 18 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) posiadanych certyfikatów Certyfikowanego Administratora w systemach Eskulap i Impuls .
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
OPISANE W SIWZ I WE WZORZE UMOWY.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|