GuidZP400 |
26e635fd-82b1-4f67-b91a-6bd4bcd9d898
|
Biuletyn |
541977-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
33000629200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-581
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 88 147
|
Zamawiajacy fax |
94 34 88 103
|
Zamawiajacy email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swk.med.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka/swkoszalin/zamowienia
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii i Bloków Operacyjnych
|
Numer referencyjny |
TP.382.59.2020 BS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
13
|
Okreslenie przedmiotu |
1) część nr 1 Cewniki pęcherzowe - 15600 szt.;
2) część nr 2 Specjalistyczne cewniki urologiczne - 400 szt.;
3) część nr 3 Cewniki moczowodowe - 500 szt.;
4) część nr 4 Zestawy do szynowania moczowodów - 550 szt.;
5) część nr 5 Zestawy do śródoperacyjnego szynowania moczowodów - 20 szt.;
6) część nr 6 Zestawy stentów moczowodowych bander - 20 szt.;
7) część nr 7 Zestawy do URS/RIRS - 1000 szt.;
8) część nr 8 Koszyki do usuwania złogów z moczowodu - 35 szt.;
9) część nr 9 Igły do biopsji - 400 szt.;
10) część nr 10 Worki do dobowej zbiórki moczu - 70000 szt.;
11) część nr 11 Przyrządy do cystoskopu - 2000 szt.;
12) część nr 12 Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk - 18000 szt.;
13) część nr 13 Zestaw do odsysania pola - 1000 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Prawo opcji.
Podane w formularzu oferty ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 50% jej maksymalnej wartości.
Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty:
1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) deklarację zgodności z załącznikami,
3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne,
4) karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające parametry zaoferowanych produktów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja i dostęp do danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii i Bloków Operacyjnych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki pęcherzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Cewnik Nelaton jednorazowego użytku, sterylny, wykonany z PCV rozmiar od CH6 do CH20 - 700 szt.;
2) Cewnik Tieman jednorazowego użytku, sterylny, wykonany z PCV rozmiar od CH8 do CH24 - 700 szt.;
3) Cewnik Couvelaire jednorazowego użytku, sterylny, wykonany z PCV, rozmiar od CH6 do CH24 - 700 szt.;
4) Cewnik Foley jednorazowego użytku, sterylny, 100% silikonowy z prowadnicą, rozmiar: CH6, CH8 - 100 szt.;
5) Cewnik Foley jednorazowego użytku, sterylny silikonowany, zakończenie typu Nelaton, dwudrożny; w rozmiarach: CH6 do CH24 z tym, że CH20, CH22 – balon min. 30ml, CH 24 – balon 30 do 50ml - 13000 szt.;
6) Cewnik Foley jednorazowego użytku, sterylny, z miękkiego lateksu, silikonowany, zakończenie typu Tieman, dwudrożny, rozmiar od CH14 do CH22 - 300 szt.;
7) Cewnik Petzer jednorazowego użytku, sterylny, rozmiar od CH16 do CH34 - 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne cewniki urologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Cewnik Foley trójbieżny z zakończeniem Nelaton wykonany z miękkiego lateksu silikonowanego, z 2 dużymi oczkami za balonem, rozmiar: CH20, CH22, CH24 balon min 30 ml - 200 szt.;
2) Cewnik Foley trójbieżny pooperacyjny jednorazowego użytku, z zakończeniem typu Cuvelaire, rozmiar: CH20, CH22, CH24, balon min 60 ml - 100 szt.;
3) Cewnik jednorazowego użytku, sterylny, 100% silikon z zakończeniem Nelaton, rozmiar: CH20, CH22, CH24 - 50 szt.;
4) Cewnik jednorazowego użytku wykonany ze 100% silikonu z zakończeniem prosto ściętym, rozmiar: CH20, CH22, CH24, balon min. 5 ml - 50 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki moczowodowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Cewnik moczowodowy z zakończeniem Nelaton, skalowany co 5 cm, kontrastujący w promieniach Rtg, długość 70 cm, CH3, CH4, CH5, CH6, CH7, CH8, CH9 - 100 szt.;
2) Cewnik z otwartą końcówką i z możliwością wprowadzenia prowadnika 0,035”, długość 70 cm, CH4, CH5, CH6, CH7, CH8 - 350 szt.;
3) Cewnik z otwartą końcówką Covelaira, rozmiar:CH8, CH9, CH10, długość 70 cm, - 50 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do szynowania moczowodów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Zestaw do wewnętrznego, 6-miesięcznego szynowania moczowodów, koniec otwarty/otwarty. Rozmiar: CH6/24 cm, CH6/26 cm, CH7/24 cm, CH7/26 cm, CH8/24 cm, CH8/26 cm
2) Zestaw do wewnętrznego szynowania moczowodów, do długotrwałego drenażu (do 12 miesięcy), koniec otwarty/otwarty. Rozmiar: CH 6/24 cm, CH 6/26 cm, CH 7/24 cm, CH 7/26 cm, CH 8/24 cm
3) Zestaw 6 miesięczny do wewnętrznego szynowania moczowodów do URS koniec otwarty/otwarty. Rozmiar: CH 4,8/24 cm, CH 4,8/26 cm
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do śródoperacyjnego szynowania moczowodów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do śródoperacyjnego szynowania moczowodów, do krótkotrwałego drenażu w składzie: cewnik moczowodowy podwójnie zagięty, koniec zamknięty - zamknięty, perforowany na całej długości, skalowany co 1 cm, kontrastujący w promieniach Rtg, prowadnica drutowa. Rozmiar: CH 6, CH 7 CH 8 - 20 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw stentu moczowodowego Bander
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw stentu moczowodowego Bander do stosowania śródoperacyjnego, drenaż do 6 miesięcy. Rozmiar: CH 6/75 cm, CH 7/75 cm, CH 8,2/75 cm - 20 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy URS / RIRS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33125000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Prowadnica drutowa pokryta PTFE w miękkiej koszulce, prosta. Rozmiar: dł. 150 cm, śr. 0,032” i 0,035'' - 550 szt.;
2) Prowadnica drutowa z nitinolu, miękka, pokryta substancją hydrofilną. Rozmiar: dł. 150 cm, śr. 0,032” i 0,035'' - 250 szt.;
3) Koszulka dostępu moczowodowego. Rozmiar kanału roboczego 12 Fr dł. 35 cm, 45 cm oraz 55 cm - 50 szt.;
4) Prowadniki wiodące do ureterorenoskopii z dwustronnie giętkimi końcówkami. Długość obu końcówek giętkich 3 cm, średnica 0.035", skalowany co 5 cm - 50 szt.;
5) Jednorazowy zestaw do ręcznej irygacji podczas zabiegów giętkiej ureterorenoskopii (RIRS ) w kształcie walca - 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Koszyki do usuwania złogów z moczowodu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33125000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Nitinolowy ekstraktor złogów o konstrukcji umożliwiającej chwytanie, zmianę położenia oraz zwolnienie lub usuwanie złogów. Rozmiar: 1,7 Fr/115 cm; 2,2 Fr/115 cm; koszyczek 8 mm - 10 szt.;
2) Nitinolowy, prosty, bezkońcówkowy ekstraktor złogów z modyfikowanym koszykiem. Rozmiar: 2,2 Fr/115 cm; koszyczek 2 cm - 10 szt.;
3) Nitinolowy, prosty, bezkońcówkowy ekstraktor złogów. Rozmiar: 3,0 Fr/115 cm; koszyczek 1 cm - 10 szt.;
4) Nitinolowy, prosty, bezkońcówkowy ekstraktor złogów. Rozmiar: 4,5 Fr/65 cm; koszyczek 2 cm - 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Igły do biopsji do pistoletu PRO-MAG ULTRA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igła do biopsji do pistoletu PRO-MAG ULTRA. Rozmiar; 18G/20cm 16G/20cm - 400 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Worki do dobowej zbiórki moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki do dobowej zbiórki moczu 2 L - 70000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy do cystoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrządy do cystoskopu - 2 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk 8 x 5 x 4 - (+/- 0,5cm) - 18 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Ortopedyczny zestaw do odsysania pola
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do odsysania pola - 1 000 szt.
|
| |