Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (II) dla Uzdrowiska Lądek -Długopole S.A.

Data publikacji 2020-05-20
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541205-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (II) dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w podziale na następujące części:
a) Sukcesywne dostawy pieczywa – wg zał. nr 1a do SIWZ,
b) Sukcesywne dostawy jaj – wg zał. nr 1b do SIWZ,
c) Sukcesywne dostawy mrożonek – wg zał. nr 1c do SIWZ,
d) Sukcesywna dostawa wody mineralnej – wg zał. nr 1d do SIWZ,
e) Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Sekretariatu – wg zał. nr 1e do SIWZ,
f) Sukcesywne dostawy makreli wędzonej – wg zał. nr 1f do SIWZ,
g) Sukcesywne dostawy oleju – wg zał. nr 1g do SIWZ,
h) Sukcesywne dostawy produktów przemiału ziarna i skrobi – wg zał. nr 1h do SIWZ,
i) Sukcesywne dostawy owoców i warzyw (stałość cen) – wg zał. nr 1i do SIWZ,
j) Sukcesywne dostawy mrożonek dla Wojciech Zdrój – wg zał. nr 1j do SIWZ,
k) Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Zdrój Wojciech – wg zał. nr 1k do SIWZ,
l) Sukcesywne dostawy ziemniaków (ceny giełdowe) – wg zał. nr 1l do SIWZ.

Zakres zamówienia zawiera się w kwocie wartości szacunkowej poniżej progów, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9fbb4d64-7057-4923-bab5-d94aa48699a8
Biuletyn 541205-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Regon 00028828300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lądek-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8115470
Zamawiajacy fax 74 8115470
Zamawiajacy email anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uzdrowisko Lądek-Długopole SA ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (II) dla Uzdrowiska Lądek -Długopole S.A.
Numer referencyjny ZP/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (II) dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w podziale na następujące części: a) Sukcesywne dostawy pieczywa – wg zał. nr 1a do SIWZ, b) Sukcesywne dostawy jaj – wg zał. nr 1b do SIWZ, c) Sukcesywne dostawy mrożonek – wg zał. nr 1c do SIWZ, d) Sukcesywna dostawa wody mineralnej – wg zał. nr 1d do SIWZ, e) Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Sekretariatu – wg zał. nr 1e do SIWZ, f) Sukcesywne dostawy makreli wędzonej – wg zał. nr 1f do SIWZ, g) Sukcesywne dostawy oleju – wg zał. nr 1g do SIWZ, h) Sukcesywne dostawy produktów przemiału ziarna i skrobi – wg zał. nr 1h do SIWZ, i) Sukcesywne dostawy owoców i warzyw (stałość cen) – wg zał. nr 1i do SIWZ, j) Sukcesywne dostawy mrożonek dla Wojciech Zdrój – wg zał. nr 1j do SIWZ, k) Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Zdrój Wojciech – wg zał. nr 1k do SIWZ, l) Sukcesywne dostawy ziemniaków (ceny giełdowe) – wg zał. nr 1l do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie wartości szacunkowej poniżej progów, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej Pzp.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-06T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna jeżeli: - Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg zał. 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna jeżeli: -Wykonawca złoży oświadczenie, że sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwala mu na wykonanie zamówienia, wg zał. 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna: I. Wykazanie się dostawami wykonanymi a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wykazania się minimalnie jedną dostawą produktów spożywczych o wartości brutto na co najmniej: - 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) dla części 1; - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) dla części 2, - 67 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych) dla części 3, - 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych) dla części 4, - 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) dla części 5, - 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych) dla części 6, - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla części 7, - 61 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych) dla części 8, - 57 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy złotych) dla części 9, - 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) dla części 10, - 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) dla części 11, - 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części 12. Każda z części postępowania będzie oceniana oddzielnie i jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części jednocześnie na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku powinien wykazać się jedną dostawą o najwyższej żądanej wartości. II. Dysponowanie minimum jednym środkiem transportu do przewozu artykułów spożywczych: a) dla części 2, 3 i 10: chłodni (izotermy); b) dla części 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11,12 specjalistyczny środek transportu; wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych potwierdzających wykonanie lub wykonywanie dostaw na wartość określoną przez Zamawiającego w rozdz. X ust.1c SIWZ powyżej wraz z dowodami. 3) decyzje odpowiednich służb sanitarnych i/lub weterynaryjnych potwierdzających dysponowanie przez Wykonawcę minimum jednego specjalistycznego środka transportu wg wymagań określonych w rozdz. X ust. 1c) pkt. II SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - oświadczenia Wykonawcy: o wdrożeniu lub wdrażaniu zasad GMP (dobra praktyka produkcyjna), GHP (dobra praktyka higieniczna) i systemu HACCP w firmie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełnione i podpisane Zobowiązanie innych podmiotów – wg zał. nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ, 3. Wypełniony i podpisany formularze cenowe – wg zał. nr 1a-1l do SIWZ, 4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 11 050,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćdziesiąt złotych): • 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) dla części 1 • 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) dla części 2 • 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 3 • 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla części 4 • 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) dla części 5 • 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) dla części 6 • 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla części 7 • 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 8 • 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 9 • 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) dla części 10 • 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla części 11 • 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) dla części 12.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia określą projekty umów zał. nr 5 - dla części od 1 do 11 i projekt umowy zał. nr 5a - dla części 12.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:25
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)