GuidZP400 |
9fbb4d64-7057-4923-bab5-d94aa48699a8
|
Biuletyn |
541205-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
|
Regon |
00028828300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lądek-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8115470
|
Zamawiajacy fax |
74 8115470
|
Zamawiajacy email |
anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
|
Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uzdrowisko Lądek-Długopole SA ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (II) dla Uzdrowiska Lądek -Długopole S.A.
|
Numer referencyjny |
ZP/2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (II) dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w podziale na następujące części:
a) Sukcesywne dostawy pieczywa – wg zał. nr 1a do SIWZ,
b) Sukcesywne dostawy jaj – wg zał. nr 1b do SIWZ,
c) Sukcesywne dostawy mrożonek – wg zał. nr 1c do SIWZ,
d) Sukcesywna dostawa wody mineralnej – wg zał. nr 1d do SIWZ,
e) Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Sekretariatu – wg zał. nr 1e do SIWZ,
f) Sukcesywne dostawy makreli wędzonej – wg zał. nr 1f do SIWZ,
g) Sukcesywne dostawy oleju – wg zał. nr 1g do SIWZ,
h) Sukcesywne dostawy produktów przemiału ziarna i skrobi – wg zał. nr 1h do SIWZ,
i) Sukcesywne dostawy owoców i warzyw (stałość cen) – wg zał. nr 1i do SIWZ,
j) Sukcesywne dostawy mrożonek dla Wojciech Zdrój – wg zał. nr 1j do SIWZ,
k) Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Zdrój Wojciech – wg zał. nr 1k do SIWZ,
l) Sukcesywne dostawy ziemniaków (ceny giełdowe) – wg zał. nr 1l do SIWZ.
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie wartości szacunkowej poniżej progów, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-06T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna jeżeli:
- Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg zał. 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna jeżeli:
-Wykonawca złoży oświadczenie, że sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwala mu na wykonanie
zamówienia, wg zał. 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna:
I. Wykazanie się dostawami wykonanymi a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga wykazania się minimalnie jedną dostawą produktów spożywczych o wartości brutto na co najmniej:
- 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) dla części 1;
- 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) dla części 2,
- 67 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych) dla części 3,
- 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych) dla części 4,
- 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) dla części 5,
- 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych) dla części 6,
- 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla części 7,
- 61 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych) dla części 8,
- 57 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy złotych) dla części 9,
- 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) dla części 10,
- 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) dla części 11,
- 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części 12.
Każda z części postępowania będzie oceniana oddzielnie i jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części jednocześnie na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku powinien wykazać się jedną dostawą o najwyższej żądanej wartości.
II. Dysponowanie minimum jednym środkiem transportu do przewozu artykułów spożywczych:
a) dla części 2, 3 i 10: chłodni (izotermy);
b) dla części 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11,12 specjalistyczny środek transportu;
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych potwierdzających wykonanie lub wykonywanie dostaw na wartość określoną przez Zamawiającego w rozdz. X ust.1c SIWZ powyżej wraz z dowodami.
3) decyzje odpowiednich służb sanitarnych i/lub weterynaryjnych potwierdzających dysponowanie przez Wykonawcę minimum jednego specjalistycznego środka transportu wg wymagań określonych w rozdz. X ust. 1c) pkt. II SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- oświadczenia Wykonawcy: o wdrożeniu lub wdrażaniu zasad GMP (dobra praktyka produkcyjna), GHP (dobra praktyka higieniczna) i systemu HACCP w firmie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełnione i podpisane Zobowiązanie innych podmiotów – wg zał. nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ,
3. Wypełniony i podpisany formularze cenowe – wg zał. nr 1a-1l do SIWZ,
4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:
11 050,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćdziesiąt złotych):
• 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) dla części 1
• 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) dla części 2
• 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 3
• 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla części 4
• 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) dla części 5
• 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) dla części 6
• 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla części 7
• 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 8
• 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 9
• 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) dla części 10
• 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla części 11
• 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) dla części 12.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia określą projekty umów zał. nr 5 - dla części od 1 do 11 i projekt umowy zał. nr 5a - dla części 12.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:25
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|