GuidZP400 |
4bced066-422b-4140-bdfc-995713c501ac
|
Biuletyn |
542028-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
|
Regon |
79260400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżnej Ogińskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bobrek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-661
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 464 404
|
Zamawiajacy fax |
338 461 349
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@dpsbobrek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/kategoria2/3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/kategoria2/3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem i rozładunkiem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku w miesiącach VII-XII 2020 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niżej wymienionych części: Nr części/zadania Opis części zamówienia Kod CPV 1. Różne produkty spożywcze /dostawa wg potrzeb/ 15800000-6 2. Mięso wołowe i wieprzowina /dostawa wg potrzeb/ 15111000-9 15113000-3 3. Drób i podroby /dostawa wg potrzeb/ 15112000-6 15114000-0 4. Produkty wędliniarskie / dostawa wg potrzeb/ 15131120-2 5. Ryby przetworzone i konserwowane /dostawa wg potrzeb/ 15200000-0 6. Warzywa i owoce mrożone /dostawa wg potrzeb/ 15331170-9 7. Produkty mleczarskie /dostawa wg potrzeb/ 15500000-3 8. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie /dostawa codzienna/ 15810000-9 9. Jaja /dostawa wg potrzeb/ 03142500-3 10. Warzywa i owoce /dostawa wg potrzeb/ 15300000-1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany ilości i wartości dostaw w odniesieniu do całości zamówienia, jak również poszczególnych produktów zamawianego asortymentu w sytuacjach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego, w szczególności zmianą stanów osobowych, różnorodnością wprowadzanych diet, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmiany Podwykonawców (jeżeli dotyczy), 4) zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 1 zamówienia zawiera załącznik nr 3/1 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wołowe i wieprzowina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15111000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 2 zamówienia zawiera załącznik nr 3/2 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Drób i podroby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 3 zamówienia zawiera załącznik nr 3/3 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty wędliniarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131120-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 4 zamówienia zawiera załącznik nr 3/4 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konserwowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 5 zamówienia zawiera załącznik nr 3/5 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 6 zamówienia zawiera załącznik nr 3/6 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 7 zamówienia zawiera załącznik nr 3/7 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 8 zamówienia zawiera załącznik nr 3/8 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 9 zamówienia zawiera załącznik nr 3/9 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części 10 zamówienia zawiera załącznik nr 3/10 do siwz - Formularz cenowy.
|
| |