Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku

Data publikacji 2020-05-20
Data zakończenia 2020-06-01 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
Miejscowość Bobrek
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542028-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151110009, 151120006, 151311202, 152000000, 153311709, 155000003, 158100009, 31425003, 153000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem i rozładunkiem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku w miesiącach VII-XII 2020 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niżej wymienionych części: Nr części/zadania Opis części zamówienia Kod CPV 1. Różne produkty spożywcze /dostawa wg potrzeb/ 15800000-6 2. Mięso wołowe i wieprzowina /dostawa wg potrzeb/ 15111000-9 15113000-3 3. Drób i podroby /dostawa wg potrzeb/ 15112000-6 15114000-0 4. Produkty wędliniarskie / dostawa wg potrzeb/ 15131120-2 5. Ryby przetworzone i konserwowane /dostawa wg potrzeb/ 15200000-0 6. Warzywa i owoce mrożone /dostawa wg potrzeb/ 15331170-9 7. Produkty mleczarskie /dostawa wg potrzeb/ 15500000-3 8. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie /dostawa codzienna/ 15810000-9 9. Jaja /dostawa wg potrzeb/ 03142500-3 10. Warzywa i owoce /dostawa wg potrzeb/ 15300000-1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4bced066-422b-4140-bdfc-995713c501ac
Biuletyn 542028-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
Regon 79260400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżnej Ogińskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bobrek
Zamawiajacy kod pocztowy 32-661
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 464 404
Zamawiajacy fax 338 461 349
Zamawiajacy email sekretariat@dpsbobrek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/kategoria2/3
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/kategoria2/3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem i rozładunkiem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku w miesiącach VII-XII 2020 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację niżej wymienionych części: Nr części/zadania Opis części zamówienia Kod CPV 1. Różne produkty spożywcze /dostawa wg potrzeb/ 15800000-6 2. Mięso wołowe i wieprzowina /dostawa wg potrzeb/ 15111000-9 15113000-3 3. Drób i podroby /dostawa wg potrzeb/ 15112000-6 15114000-0 4. Produkty wędliniarskie / dostawa wg potrzeb/ 15131120-2 5. Ryby przetworzone i konserwowane /dostawa wg potrzeb/ 15200000-0 6. Warzywa i owoce mrożone /dostawa wg potrzeb/ 15331170-9 7. Produkty mleczarskie /dostawa wg potrzeb/ 15500000-3 8. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie /dostawa codzienna/ 15810000-9 9. Jaja /dostawa wg potrzeb/ 03142500-3 10. Warzywa i owoce /dostawa wg potrzeb/ 15300000-1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany ilości i wartości dostaw w odniesieniu do całości zamówienia, jak również poszczególnych produktów zamawianego asortymentu w sytuacjach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego, w szczególności zmianą stanów osobowych, różnorodnością wprowadzanych diet, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmiany Podwykonawców (jeżeli dotyczy), 4) zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 1 zamówienia zawiera załącznik nr 3/1 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso wołowe i wieprzowina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15111000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 2 zamówienia zawiera załącznik nr 3/2 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drób i podroby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 3 zamówienia zawiera załącznik nr 3/3 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 4 zamówienia zawiera załącznik nr 3/4 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 5 zamówienia zawiera załącznik nr 3/5 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 6 zamówienia zawiera załącznik nr 3/6 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 7 zamówienia zawiera załącznik nr 3/7 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 8 zamówienia zawiera załącznik nr 3/8 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 9 zamówienia zawiera załącznik nr 3/9 do siwz - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części 10 zamówienia zawiera załącznik nr 3/10 do siwz - Formularz cenowy.
  

Criterion

Kryteria Możliwość wystawienia zbiorczej faktury za dany miesiąc
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)