GuidZP400 |
1939b780-5e70-472c-92c2-0df3081ebb64
|
Biuletyn |
541531-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Regon |
10946700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Nowy Targ
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42377
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7779230, 7779231
|
Zamawiajacy fax |
717 779 229
|
Zamawiajacy email |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/29/2020/BPM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promujących miasto Wrocław.
2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań, tj:
Zadanie nr 1 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych.
Zadanie nr 2 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych.
Zadanie nr 3 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Jednocześnie oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił kryterium oceny ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: dla każdego z Zadań (niezależnie od liczby Zadań, na które Wykonawca składa ofertę) – posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż euro, Zamawiający w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs euro podawany przez Narodowy Bank Polski obowiązujących kursów średnich walut obcych, na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że:
1.
a) dla Zadania nr 1 - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej:
- jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych, zrealizowane w okresie nie dłuższym niż w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy, na rzecz jednego Zamawiającego, o wartości co najmniej 30.000,00 zł netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych netto);
b) dla Zadania nr 2 - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej:
- jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych, zrealizowane w okresie nie dłuższym niż w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy, na rzecz jednego Zamawiającego, o wartości co najmniej 30.000,00 zł netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych netto);
c) dla Zadania nr 3 - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej:
- jedno zamówienie polegające na wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych, zrealizowane w okresie nie dłuższym niż w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy, na rzecz jednego Zamawiającego, o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych netto).
UWAGA: W sytuacji ubiegania się o więcej niż jedno zadanie, spośród Zadań nr 1-3, Wykonawca może wykazać, jedną dostawę o wartości stanowiącej sumę minimalnie wymaganych wartości dostaw w Zadaniach, na które składa ofertę (np. w sytuacji ubiegania się o Zadania nr 1-3, Wykonawca może wykazać jedną dostawę o wartości 110 tys. zł netto albo jedną dostawę o wartości 60 tys. zł netto i drugą o wartości 50 tys. zł netto albo jedną dostawę o wartości 30 tys. zł netto i drugą o wartości 80 tys. zł netto; w sytuacji ubiegania się o Zadania nr 1 i 2, Wykonawca może wykazać jedną dostawę o wartości 60 tys. zł netto; w sytuacji ubiegania się o Zadania nr 1 i 3 albo Zadania 2 i 3, Wykonawca może wykazać jedną dostawę o wartości 80 tys. zł netto).
UWAGA: W sytuacji ubiegania się o więcej niż jedno Zadanie Wykonawca nie może wykazać, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, tych samych dostaw w poszczególnych Zadaniach.
2. dla Zadania nr 1, 2 i 3 - dysponuje programami specjalistycznymi z licencją - posiadającymi co najmniej następujące funkcje: obsługa grafiki wektorowej, możliwość edycji plików graficznych wektorowych i bitmapowych oraz ich przygotowanie do druku.
3. w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego przedstawi próbki materiałów promocyjnych wykonanych zgodnie z ich opisem zamieszczonym w Opisie przedmiotu zamówienia i projektami oznaczeń, stosownie do wybranego Zadania oraz opisem próbki, jak niżej, tj. w sytuacji składania oferty na:
a) Zadanie nr 1 - artykuły papiernicze i piśmiennicze tj.:
- długopis z touchpenem - wykonany zgodnie z projektem: nadrukiem, wymiarami i kolorem – 1 szt.;
- notes funky – wykonane zgodnie z projektem nadruku i dowolnym kolorze okładki zewnętrznej i wewnętrznej spośród podanych w opisie kolorów – 1 szt.;
b) Zadanie nr 2 - artykuły tekstylne, tj.: torba bawełniana z krótkimi uszami - wykonana zgodnie z projektem nadruku i wymiarami – 1 szt.;
b) Zadanie nr 3 - upominki reklamowe, tj.:
- przewód do ładowania "6 w 1" - wykonany zgodnie z projektem nadruku, wymiarami i specyfikacją łączy – 1 szt.;
- kubek porcelitowy imitujący kubek metalowy - wykonany zgodnie z projektem nadruku, wymiarami i charakterystyką podaną w opisie – 1 szt.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, potwierdzający spełnianie warunków określonych w pkt III. 1. 3) ppkt 1 ogłoszenia.
2) Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Wykaz narzędzi, urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę potencjałem technicznym, potwierdzający spełnianie warunków określonych w pkt III. 1. 3) ppkt 2 ogłoszenia.
4) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt III. 1. 2) ogłoszenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki materiałów promocyjnych, o których mowa w pkt III. 1. 3) ppkt 3 ogłoszenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) Zadanie nr 1 – 1.600,00 PLN (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100),
b) Zadanie nr 2 – 1.700,00 PLN (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100),
c) Zadanie nr 3 – 3.800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych.
|
| |