GuidZP400 |
92fa5761-d7c7-4b18-94e2-6495f82bc824
|
Biuletyn |
541772-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół
|
Regon |
20004100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-050
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 821 001
|
Zamawiajacy fax |
815 821 001
|
Zamawiajacy email |
zspiaski.sekretariat@op.pl
|
Adres strony url |
www.zspiaski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Pr@ktycznie najlepsi w zawodach", współfinansowane go ze środków Unii Europejskiej w ramachRegionalne go Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zspiaski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zspiaski.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa - pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Piaskach, ul. Partyzantów 19, 21-050 Piaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Zespołu Szkół w Piaskach”.
|
Numer referencyjny |
2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Zespołu Szkół w Piaskach" - 100 kpl. dla uczniów w 2020 r.
2. Dostawa w ramach przedmiotu zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
w związku z realizacją projektu pt. Pr@ktycznie najlepsi w zawodach (RPLU.12.04.00-06-0049/17).
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę odzieży i obuwia roboczej dla uczniów Zespołu Szkół w Piaskach. 1) Zamówienie obejmuje następujące pozycje wyszczególnione na zawody w 2020 r.:
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik pojazdów samochodowych – 40 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik usług fryzjerskich – 24 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik informatyk – 16 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie kucharz – 3 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie kierowca mechanik – 7 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie mechanik pojazdów samochodowych – 10 szt.
2) Środki ochrony osobistej dla poszczególnego zawodu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy). Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe.
5. Rozmiary odzieży i obuwia zostaną podane po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany ubrania/obuwia na inny rozmiar niż dostarczony po przymierzeniu przez uczniów Zespołu Szkół w Piaskach.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wynosi od dnia podpisania umowy do dnia 3 lipca 2020 r., w zależności od deklaracji złożonej w kryterium oceny ofert dotyczącej kryterium: termin dostawy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 3) – 5) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załącznik nr 1 do złożonej oferty (potwierdzenie zgodności zaproponowanego asortymentu ze SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem lub w formie pisemnej - papierowej. 2. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy – (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego). 3. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ; 2) Oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SIWZ; 3) Dokumenty wskazane w pkt 6.1 SIWZ; 4) W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii notarialnie potwierdzonej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie w formie oryginału papierowego lub kopii papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego) zgodnie z propozycją treści zobowiązania zamieszczoną w załączniku nr 4 do SIWZ. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. 4. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.zspiaski.pl) przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-05-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|