„Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Zespołu Szkół w Piaskach”.

Data publikacji 2020-05-20
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół
Miejscowość Piaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541772-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Zespołu Szkół w Piaskach" - 100 kpl. dla uczniów w 2020 r.
2. Dostawa w ramach przedmiotu zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
w związku z realizacją projektu pt. Pr@ktycznie najlepsi w zawodach (RPLU.12.04.00-06-0049/17).
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę odzieży i obuwia roboczej dla uczniów Zespołu Szkół w Piaskach. 1) Zamówienie obejmuje następujące pozycje wyszczególnione na zawody w 2020 r.:
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik pojazdów samochodowych – 40 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik usług fryzjerskich – 24 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik informatyk – 16 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie kucharz – 3 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie kierowca mechanik – 7 szt.
- ubrania robocze dla uczniów w zawodzie mechanik pojazdów samochodowych – 10 szt.
2) Środki ochrony osobistej dla poszczególnego zawodu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy). Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe.
5. Rozmiary odzieży i obuwia zostaną podane po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany ubrania/obuwia na inny rozmiar niż dostarczony po przymierzeniu przez uczniów Zespołu Szkół w Piaskach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92fa5761-d7c7-4b18-94e2-6495f82bc824
Biuletyn 541772-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół
Regon 20004100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Piaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 821 001
Zamawiajacy fax 815 821 001
Zamawiajacy email zspiaski.sekretariat@op.pl
Adres strony url www.zspiaski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Pr@ktycznie najlepsi w zawodach", współfinansowane go ze środków Unii Europejskiej w ramachRegionalne go Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.zspiaski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zspiaski.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa - pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Piaskach, ul. Partyzantów 19, 21-050 Piaski
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Zespołu Szkół w Piaskach”.
Numer referencyjny 2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Zespołu Szkół w Piaskach" - 100 kpl. dla uczniów w 2020 r. 2. Dostawa w ramach przedmiotu zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w związku z realizacją projektu pt. Pr@ktycznie najlepsi w zawodach (RPLU.12.04.00-06-0049/17). 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę odzieży i obuwia roboczej dla uczniów Zespołu Szkół w Piaskach. 1) Zamówienie obejmuje następujące pozycje wyszczególnione na zawody w 2020 r.: - ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik pojazdów samochodowych – 40 szt. - ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik usług fryzjerskich – 24 szt. - ubrania robocze dla uczniów w zawodzie technik informatyk – 16 szt. - ubrania robocze dla uczniów w zawodzie kucharz – 3 szt. - ubrania robocze dla uczniów w zawodzie kierowca mechanik – 7 szt. - ubrania robocze dla uczniów w zawodzie mechanik pojazdów samochodowych – 10 szt. 2) Środki ochrony osobistej dla poszczególnego zawodu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ (formularz ofertowy). Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe. 5. Rozmiary odzieży i obuwia zostaną podane po podpisaniu umowy z Wykonawcą. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany ubrania/obuwia na inny rozmiar niż dostarczony po przymierzeniu przez uczniów Zespołu Szkół w Piaskach.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-03T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wynosi od dnia podpisania umowy do dnia 3 lipca 2020 r., w zależności od deklaracji złożonej w kryterium oceny ofert dotyczącej kryterium: termin dostawy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 3) – 5) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 1 do złożonej oferty (potwierdzenie zgodności zaproponowanego asortymentu ze SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem lub w formie pisemnej - papierowej. 2. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy – (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego). 3. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ; 2) Oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SIWZ; 3) Dokumenty wskazane w pkt 6.1 SIWZ; 4) W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii notarialnie potwierdzonej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie w formie oryginału papierowego lub kopii papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego) zgodnie z propozycją treści zobowiązania zamieszczoną w załączniku nr 4 do SIWZ. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. 4. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.zspiaski.pl) przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)