GuidZP400 |
e1bda6d2-35d9-41f2-89e9-9ac37a47bbf9
|
Biuletyn |
541965-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza
|
Regon |
30447300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ks. J. Bielawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzozów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 309 587
|
Zamawiajacy fax |
134 309 587
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-brzozow.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-brzozow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-brzozow.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, 36-200 Brzozów, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, budynek administracyjny G-pokój nr 12
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://epuap.gov.pl przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH DO ZABIEGÓW ABLACJI SERCA
|
Numer referencyjny |
SZSPOO.SZPIGM.3810/34/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem przetargu/zamówienia są dostawy wyrobów medycznych do zabiegu ablacji serca wg 3 części.
Szczegółowy opis wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) - wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 5 ust. 4) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego tj Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcją pomiarową, klasy IIa, Klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów do diagnostyki in vitro z wykazy A, B, wyrobów do diagnostyki in vitro do samodzielnego stosowania, w przypadku pozostałych wyrobów medycznych deklaracja zgodności ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego zgodne z dyrektywą ,,medyczną”- wyrób objęty certyfikatem MDD 93/42/EEC.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta przetargowa. 2. Informacja dotycząca podwykonawstwa - wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców. 4. W przypadku, gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy wyłącznie w przypadku: a) obniżenia cen przedmiotu umowy (zmiana następuje z chwilą podpisania aneksu do umowy), b) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową (zmiana następuje z chwilą podpisania aneksu do umowy) oraz c) zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian (zmiana następuje z chwilą podpisania aneksu do umowy), d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zmiana następuje z chwilą podpisania aneksu do umowy), e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zmiana następuje z chwilą podpisania aneksu do umowy), - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego. 2. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji przedmiotu sprzedaży, Sprzedający, za zgodą Kupującego może zaoferować jego zamiennik/równoważnik pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa niż cena produktu oryginalnego. Zmiany umowy w takiej sytuacji uzależniona jest od zgody Kupującego.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|