GuidZP400 |
787c6b41-be31-4c69-9aa7-b43116d653c6
|
Biuletyn |
541674-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie
|
Regon |
16289130000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kredytowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 276 641
|
Zamawiajacy fax |
228 276 669
|
Zamawiajacy email |
przetargi@ethnomuseum.pl
|
Adres strony url |
www.ethnomuseum.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ethnomuseum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ethnomuseum.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ethnomuseum.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie 00-056 Warszawa, ul. Kredytowa 1 „Oferta w postępowaniu na dostawę opraw oświetleniowych przeznaczonych do przestrzeni ekspozycyjnej muzealnej nr sprawy: ADMIN/02/PN/03/2020 Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 28.05.2020 r. o godz. 11:30"
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kredytowej 1 w Warszawie w Kancelarii
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opraw oświetleniowych przeznaczonych do przestrzeni ekspozycyjnej muzealnej
|
Numer referencyjny |
ADMIN/02/PN/03/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych przeznaczonych do przestrzeni ekspozycyjnej muzealnej:
- Oprawy LED do montażu szynoprzewodzie DALI lub w bazie DALI;
- szynoprzewody DALI, długość 2m, RAL9002;
- szynoprzewody DALI, długość 3m, RAL9002;
- szynoprzewód DALI, długość 4m, RAL9002;
- Łączniki liniowe ukryty do szynoprzewodów DALI, RAL9002;
- Łączniki kątowe "L" do szynoprzewodów DALI, kolor RAL9002;
- Elementy końcowe zasilający szynoprzewodów DALI, RAL9002;
- Elementy końcowe szynoprzewodów DALI, RAL9002;
- Zawiesie na bazie linki stalowej z bezstopniową regulacją długości. Długość linki stalowej min 2,5m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę lub kilka (można sumować wartość dostaw) dostaw opraw oświetleniowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy PLN) brutto potwierdzonych referencjami.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia ww. warunku wykonawca złoży wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę aby złożył na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu
i wskazanych w rozdziale V ust. 4 pkt. 3 SIWZ: wykazu, według wzoru zawartego w Załączniku nr 4 SIWZ, dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane należycie; dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następującego oświadczenia:
1) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu i wskazanych w rozdziale V ust. 4 pkt. 3 SIWZ: wykazu, według wzoru zawartego w Załączniku nr 4 SIWZ, dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane należycie; dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.ethnomuseum.pl informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP – o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, przy czym wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonane :
1) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej;
2) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy lub Zamawiającego;
3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy;
4) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym;
5) w przypadku wystąpienia siły wyższej;
6) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy;
2. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest powiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jej zaistnienia, występując o dokonanie zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu jest mowa o "SIWZ" należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę opraw oświetleniowych przeznaczonych do przestrzeni ekspozycyjnej muzealnej nr sprawy: ADMIN/02/PN/03/2020
Wspólne ubieganie się o zamówienie i korzystanie z zasobów innego podmiotu:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP. W takim przypadku, warunki określone w ustępie 4 litera c mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do zamówienia, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP.
3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia wraz z ofertą dowodów określających w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wymagania dotyczące zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP.
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym.
5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.
6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.
7. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|