GuidZP400 |
3320e13b-1d20-44a0-865b-4e3e732ab0cf
|
Biuletyn |
541860-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa
|
Regon |
30851900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chodzież
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 820 570
|
Zamawiajacy fax |
672 829 321
|
Zamawiajacy email |
szpitalpowiatowy@chodziez.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-chodziez.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-chodziez.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa ul. Żeromskiego 29, 64-800 Chodzież
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg na dostawę drobnego sprzęty medycznego
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy asortymentu jak w tym postępowaniu na potrzeby szpitala.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i usług oraz załączonych dowodów określających, czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie - na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- wykazu dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
5050,00PLN w podziale na części
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Igły, strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Papiery, elektrody
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Testy, rękawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pieluchomajtki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Nici chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
System zamknięty pobierania krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł, strzykawek, materiałów do sterylizacji, materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego, pieluchomajtek, foli, rękawic, sprzętu laboratoryjnego, nici chirurgicznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |