Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe Symantec Endpoint Protection o 1 rok dla 300 komputerów lub równoważne

Data publikacji 2020-05-20
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540944-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji użytkowanego w uczelni oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 14.1 (lub do najnowszej wersji) na okres 1 roku na 300 stanowisk komputerowych lub równoważnego.
W przypadku zaoferowania oprogramowania innego niż Symantec Endpoint Protection 14.1, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia:
1) zainstaluje i skonfiguruje konsolę administracyjną,
2) odinstaluje oprogramowanie antywirusowe Symantec Endpoint Protection 14.1 na 300 komputerach Zamawiającego, w przypadku błędów deinstalacyjnych skutkujących uszkodzeniem systemu operacyjnego lub zainstalowanych aplikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia danej jednostki komputerowej do pierwotnej funkcjonalności,
3) zainstaluje oferowane oprogramowanie antywirusowe na 300 komputerach Zamawiającego, 4) przeszkoli min. 5 administratorów z obsługi konsoli administracyjnej, funkcjonalności
i zarządzania oferowanym oprogramowaniem antywirusowym,
5) wyżej wymienione czynności muszą być wykonane w sposób nie zakłócający pracy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w godzinach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład ,porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12546fe5-c41b-4be4-8664-c2208149e7fb
Biuletyn 540944-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Regon 27580800000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marcinkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-967
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618552521
Zamawiajacy fax 618 528 091
Zamawiajacy email joanna.pakulska@uap.edu.pl
Adres strony url www.uap.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uap.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uap.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, pok. 213, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe Symantec Endpoint Protection o 1 rok dla 300 komputerów lub równoważne
Numer referencyjny UAP/PN/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji użytkowanego w uczelni oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 14.1 (lub do najnowszej wersji) na okres 1 roku na 300 stanowisk komputerowych lub równoważnego. W przypadku zaoferowania oprogramowania innego niż Symantec Endpoint Protection 14.1, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia: 1) zainstaluje i skonfiguruje konsolę administracyjną, 2) odinstaluje oprogramowanie antywirusowe Symantec Endpoint Protection 14.1 na 300 komputerach Zamawiającego, w przypadku błędów deinstalacyjnych skutkujących uszkodzeniem systemu operacyjnego lub zainstalowanych aplikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia danej jednostki komputerowej do pierwotnej funkcjonalności, 3) zainstaluje oferowane oprogramowanie antywirusowe na 300 komputerach Zamawiającego, 4) przeszkoli min. 5 administratorów z obsługi konsoli administracyjnej, funkcjonalności i zarządzania oferowanym oprogramowaniem antywirusowym, 5) wyżej wymienione czynności muszą być wykonane w sposób nie zakłócający pracy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w godzinach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład ,porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych* od dnia podpisania umowy. *z ewentualnym zastrzeżeniem deklaracji Wykonawcy dot. skrócenia terminu
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 7.2 SIWZ następujących dokumentów: - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający pobierze samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu lub https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: formularz ofertowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1a do SIWZ, oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ oraz (jeśli dotyczy) załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii.Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)