GuidZP400 |
0e15e0e9-05c1-4a2e-829f-8519d8af1756
|
Biuletyn |
541605-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
|
Regon |
19110303900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piechowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościerzyna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 686 01 31
|
Zamawiajacy fax |
58 686 01 19
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital.koscierzyna.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-koscierzyna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt: 7.1.2 RPO „Utworzenie na bazie Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie ośrodka precyzyjnej diagnostyki i efektywnego leczenia chorób cywilizacyjnych – etap I” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-koscierzyna.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-koscierzyna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o., ul. Piechowskiego 38A pok. 02, 83 - 400 Kościerzyna, KANCELARIA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DZP/8/20 DOSTAWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WRAZ ZE SPRZĘTEM Z NIM WSPÓŁPRACUJĄCYM
|
Numer referencyjny |
DZP/8/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informatycznego wraz ze sprzętem z nim współpracującym.
|
Cpv glowny przedmiot |
42960000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną informatyzacją Zakładu Patomorfologii na terenie Polski dla przynajmniej 20 użytkowników w obrębie instalacji programu oraz obsługiwał lub obsługuje rejestrację materiału, obieg materiału w Zakładzie, wpisywanie i wydawanie wyników oraz rozliczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (lub w okresie dłuższym niż 3 lata) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm. (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - Deklaracja Zgodności (lub certyfikat CE) z wymaganiami określonymi w dyrektywie 98/79/WE w sprawie wyrobów medycznych używanych do diagnozy in vitro lub Deklaracja Zgodności (lub certyfikat CE) z innymi wymaganiami zasadniczymi mającymi zastosowanie dla oferowanych urządzeń;
2) Zgłoszenie wyrobu lub powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych;
3) Prospekt producenta.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający, w stosownych sytuacjach, zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VI.5.a. SIWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Zamawiający, w stosownych sytuacjach, zażąda od każdego z Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do każdego z nich dokumentów wymienionych w rozdziale VI.5.a.SIWZ.
c) w przypadku wyboru ich oferty Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Patrz także – rozdział XIV. pkt. 6 SIWZ.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w rozdziale XI pkt.5 SIWZ, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI.5.a. SIWZ:
1) ppkt 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione w terminach określonych w pkt. 12.
7. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
Formularz OFERTA - załącznik do SIWZ.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ, dotyczące Wykonawcy i odpowiednio podwykonawcy, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega.
Formularz cenowy.
Zestawienie parametrów i warunków wymaganych.
Warunki gwarancji, serwisu i serwisu pogwarancyjnego.
Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
Pełnomocnictwo - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – odpowiednio.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy są zawarte we wzorze umowy załączonym do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|