Wyposażenie Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie – zakup, dostawa i montaż mebli.

Data publikacji 2020-05-20
Data zakończenia 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Dzierżoniów
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541823-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do Centrum Usług Wspólnych, Rynek 36, 58-200 Dzierżoniów.
2. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wyszczególnionym w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy
tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy i w jego skład nie wchodzi sprzęt powystawowy.
5. Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia.
6. Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Meble muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczone meble mają posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i są bezpieczne dla użytkowników i środowiska naturalnego.
8. Przedmiot zamówienia, ma zostać dostarczony w opakowaniach wykonanych
z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy).
9. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu komplet kluczy (min. 2 sztuki) do każdego zamka zamontowanego w dostarczanych meblach, wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ.
10. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia;
2) wydanie kart gwarancyjnych;
3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby;
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim.
11. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp.  nie mają na celu naruszenie  art.  29, art. 30, art. 7 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne. W wymiarach poszczególnych mebli dopuszcza się tolerancję – 10 cm jednakże z zachowaniem dopasowania wymiaru.
12. Zamówienie obejmuje dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ (wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem) do siedziby Centrum Usług Wspólnych znajdującej się pod adresem: Rynek 36, 58-200 Dzierżoniów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd7f4943-d064-4554-94ee-ab5526c6cbea
Biuletyn 541823-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Dzierżoniów
Regon 89071783000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dzierżoniów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48746450800
Zamawiajacy fax +48746450801
Zamawiajacy email josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl
Adres strony url https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Miejska, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A – Informacja.
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie – zakup, dostawa i montaż mebli.
Numer referencyjny OR-P.271.54.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do Centrum Usług Wspólnych, Rynek 36, 58-200 Dzierżoniów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wyszczególnionym w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy i w jego skład nie wchodzi sprzęt powystawowy. 5. Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia. 6. Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Meble muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Dostarczone meble mają posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i są bezpieczne dla użytkowników i środowiska naturalnego. 8. Przedmiot zamówienia, ma zostać dostarczony w opakowaniach wykonanych z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 9. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu komplet kluczy (min. 2 sztuki) do każdego zamka zamontowanego w dostarczanych meblach, wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; 2) wydanie kart gwarancyjnych; 3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; 4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 11. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp.  nie mają na celu naruszenie  art.  29, art. 30, art. 7 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne. W wymiarach poszczególnych mebli dopuszcza się tolerancję – 10 cm jednakże z zachowaniem dopasowania wymiaru. 12. Zamówienie obejmuje dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ (wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem) do siedziby Centrum Usług Wspólnych znajdującej się pod adresem: Rynek 36, 58-200 Dzierżoniów.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy (godziny realizacji: 8:00-15:00).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca ww. oświadczenia składa zgodnie z treścią załącznika nr 2 oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załączniki nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w przypadku wycofania z oferty producenta lub dystrybucji produktu o parametrach określonych w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy i zastąpienia oferowanego produktu nowszym o parametrach określonych w SIWZ i funkcjonalności nie gorszej niż wskazana w SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o fakcie zmiany w ww. zakresie przed terminem dostawy. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć nowy produkt za cenę nie wyższą niż podana w ofercie; 2) dopuszcza się zmianę postanowień Umowy dotyczącą umówionego terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy, bez winy Zamawiającego nastąpi wydłużenie realizacji robót budowlanych w pomieszczeniach, do których ma zostać dostarczony i zmontowany przedmiot zamówienia objęty Umową. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej zmianie adresu siedziby i o każdej innej zmianie w działalności Wykonawcy mogącej mieć wpływ na realizację Umowy. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Wykonawcę będą obciążać ewentualne koszty mogące wynikać wskutek zaniechania. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Miejska Dzierżoniów, reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa z siedzibą ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów. 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Urzędu Miasta w Dzierżoniowie, Rynek 1, pok. 22, tel. 74 645 08 08, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. 4. Podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, ustawa z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych art. 34 ust. 1 art. 34 ust. 5 a, Regulamin Udzielenia Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Dzierżoniowie. 5. Odbiorcy Państwa danych osobowych - dane zostaną udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, na tablicy ogłoszeń, wykonawcom biorącym udział w postępowaniu, organom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, które na podstawie umów powierzenia zawartych z Gminą Miejską Dzierżoniów przetwarzają dane w imieniu administratora tj. platforma zakupowa e-Zamawiający. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez – zgodnie z JRWA a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych przez okres trwałości projektu. 7. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania. 8. W przypadku nieprawidłowości ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ____________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)