GuidZP400 |
04e086f6-3b76-47fa-82e1-863819fbd6f1
|
Biuletyn |
527561-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie
|
Regon |
28868500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-501
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 424 71 21,012 424 70 46
|
Zamawiajacy fax |
012 424 71 22, 012 424 71 20
|
Zamawiajacy email |
info@su.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.su.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pl.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pl.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty można złożyć elektronicznie: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, pok. 20A, 31-501 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu w ramach rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego w obszarach medycznych w Nowej Siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie (DFP.271.47.2020.LS)
|
Numer referencyjny |
DFP.271.72.2020.LS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawę, instalacje i uruchomienie sprzętu w ramach rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego w obszarach medycznych w Nowej Siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie:
1. Kamera nadzoru wewnętrzna wraz z niezbędną nieograniczoną w czasie licencją - 22 sztuki (komplety)
2. Zewnętrzna kamera IP typu bullet z puszką przyłączeniową oraz uchwytem sufitowym wraz z niezbędną nieograniczoną w czasie licencją - 4 sztuki (komplety)
3. Serwer wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem i nieograniczonymi w czasie licencjami - 1 sztuka (komplet)
4. Komputer typu AiO – Stacja operatorska wraz z wymaganą licencją i systemem operacyjnym - 6 sztuk (kompletów)
5. Przełącznik sieciowy LAN - 3 sztuki (komplety)
6. Prace montażowe - m.in. wykonanie dedykowanej instalacji kablowej LAN - 1 sztuka (komplet)
7. Nieograniczone w czasie licencje oraz rekonfiguracja posiadanego przez Zamawiającego systemu Axxon Intellect Enterprise - 1 sztuka (komplet)
|
Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
271900,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu kamer nadzoru (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wykonaniu instalacji do tych kamer, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.4 ppkt 1 ogłoszenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, oraz dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
1. Materiały firmowe – np. w postaci katalogów i/lub ulotek informacyjnych i/lub kart produktu i/lub kart charakterystyki i/lub oświadczenie producenta, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów w zakresie wszystkich oferowanych kamer (2 typy), oferowanego komputera (typu AiO) oraz oferowanego serwera, z zaznaczeniem w nich zapisów, poprzez dopisanie w nich numeru tabeli oraz numerem podpunktu z załącznika nr 2a do specyfikacji, które ten parametr potwierdzają.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniona i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy specyfikacja urządzeń, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do specyfikacji. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do specyfikacji. 4. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 5.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 5.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi: 8.000,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Reguluje wzór umowy będący załącznikiem do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|