Dostawa wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Endoskopowej do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie.

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-06-01 00:00:00
Instytucja 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542441-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331680005, 331411000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Endoskopowej do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie z podziałem na dziewięć zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b460dcde-5258-4799-ad08-ec28dfbf4dbb
Biuletyn 542441-N-2020
Zamawiajacy nazwa 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Regon 81020096000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotra Skargi
Zamawiajacy adres numer domu 9-11
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-965
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8105800,
Zamawiajacy fax 91 8105802
Zamawiajacy email przetargi@109szpital.pl, przetargi2@109szpital.pl
Adres strony url www.109szpital.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Endoskopowej do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie.
Numer referencyjny RPoZP 16/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Endoskopowej do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie z podziałem na dziewięć zadań.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 3) i 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 7) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania; 8) Wszystkie posiadane materiały w języku polskim dotyczące oferowanych produktów – ulotki, karty katalogowe wraz z charakterystyką, opisem, potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie trwania umowy strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu; - nazwy produktu perzy zachowaniu jego parametrów jakościowych; - ilościowym ( zmiany ilości w poszczególnych pozycjach pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości w danym zadaniu). Powyższe zmiany wchodzą w życie po zawarciu stosownego aneksu 2. W przypadku niepełnego wykorzystania asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 umowy Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie umowy aneksem, jeżeli Wykonawca zagwarantuje tą samą cenę. 3. W wyjątkowych przypadkach cena jednostkowa może ulec zmianie ze względu na zmianę urzędowej stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Powyższe zmiany następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów bez konieczności podpisywania odrębnego aneksu do umowy
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Spodenki do kolonoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Testy ureazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw do opaskowania żylaków przełyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Chwytak do polipów, pętla do polipektomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Igła do ostrzykiwania, kleszcze biopsyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 4 pozycje asortymemntowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Klipsownica jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Marker węglowy, żel endoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Szczotka czyszcząca do kanału roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw do przezskórnej gastrostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)