Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2020 roku.

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540537-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem dla następujących domów pomocy społecznej:
1) Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26 600 Radom,
2) Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom,
3) Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom,
4) Domu Pomocy Społecznej, ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom
w okresie od dnia 01.07.2020r. do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 4 części.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, wyszczególnionych w § 1 niniejszej SIWZ, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez każdy z Domów Pomocy Społecznej w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Domy Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw od poniedziałku do piątku niezależnie od ilości asortymentu.
3. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z późn. zm.).
4. Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 824 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 r. Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego ( Dz. Urz. EU L139 z 30.04.2004r.).
5. Wszystkie artykuły mleczarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju artykułów mleczarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności do spożycia, dodanych substancjach obcych, o posiadanych atestach PZH. Muszą się cechować pełną wartością odżywczą, smakową i odpowiednią konsystencją.
6. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych produktów, itp. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
7. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, oraz ma ustalone standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, oferowany przez wiele podmiotów na rynku. Koszty cyklu życia ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia nie zmieniają się.
8. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.
9. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab2bbf97-72ff-4e38-bf12-06015a40c2df
Biuletyn 540537-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu
Regon 36672762600000
Zamawiajacy adres ulica Pułaskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 368 09 04, 48 368 09 04
Zamawiajacy fax +48(48)3680901
Zamawiajacy email zamowienia@cuwradom.pl, zamowienia@cuwradom.pl
Adres strony url bip.cuwradom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.cuwradom.pl/ https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.cuwradom.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2020 roku.
Numer referencyjny DZP.271.1.44.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem dla następujących domów pomocy społecznej: 1) Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26 600 Radom, 2) Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, 3) Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, 4) Domu Pomocy Społecznej, ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom w okresie od dnia 01.07.2020r. do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 4 części. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, wyszczególnionych w § 1 niniejszej SIWZ, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez każdy z Domów Pomocy Społecznej w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Domy Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw od poniedziałku do piątku niezależnie od ilości asortymentu. 3. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z późn. zm.). 4. Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 824 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 r. Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego ( Dz. Urz. EU L139 z 30.04.2004r.). 5. Wszystkie artykuły mleczarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju artykułów mleczarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności do spożycia, dodanych substancjach obcych, o posiadanych atestach PZH. Muszą się cechować pełną wartością odżywczą, smakową i odpowiednią konsystencją. 6. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych produktów, itp. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 7. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, oraz ma ustalone standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, oferowany przez wiele podmiotów na rynku. Koszty cyklu życia ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia nie zmieniają się. 8. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej. 9. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przede notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty winny być złożone w postaci elektronicznej za pomocą ePUAP-u i mini Portalu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości asortymentu w stosunku do ilości określonych w przedmiocie zamówienia, co będzie uzależnione od bieżących potrzeb Odbiorcy. Zmniejszenie ilości asortymentu nie może przekroczyć 25% ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia związane ze zmniejszeniem ilości przedmiotu zamówienia. 2. Dopuszcza się zmianę przedmiotu umowy, tj. zastąpienie przedmiotu umowy innym równoważnym produktem o właściwościach nie gorszych niż wykazane w ofercie z zastrzeżeniem, iż spełnione zostaną parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz cena tego produktu nie ulegnie podwyższeniu. Zmiana ta możliwa jest w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu umowy lub braku towaru. O powyższym Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Odbiorcę pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną. Niezbędne dane kontaktowe zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego www.cuwradom.pl. 3. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięć ilościowo - asortymentowych przedmiotu umowy w ramach zawartej umowy, co będzie uzależnione od bieżących potrzeb Odbiorcy, przy czym zmiana taka nie może przekroczyć 25% ilości danej pozycji asortymentu. 4. Ceny poszczególnych towarów przez cały okres obowiązywania umowy nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca przy dostawie towaru zastosuje niższe ceny niż ceny jednostkowe każdego asortymentu towarowego zawarte w ofercie, Odbiorca przyjmie dostawę i zapłaci za towar ceny wynikające z faktury. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT). W takim przypadku zmienia się jedynie kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Odbiorcy wykazu asortymentów których dotyczy zmiana stawki podatku VAT z jednoczesnym wskazaniem prawidłowej stawki podatku VAT. 6. Zmiany wskazane w ust. 1, 2, 3, 4, 5 nie wymagają zawarcia aneksu.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2, część 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 214 000 Euro.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2, część 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 214 000 Euro.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2, część 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 214 000 Euro.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem w II półroczu 2020 roku dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2, część 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 214 000 Euro.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktur cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)