Sukcesywne dostawy pojemników na materiał do badań histopatologicznych, pojemników na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny, papierów rejestracyjnych EKG, KTG oraz żeli.

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542085-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 301992301, 446190002, 331410090, 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pojemników na materiał do badań
histopatologicznych, pojemników na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny, papierów rejestracyjnych
EKG, KTG oraz żeli.
Przedmiot zamówienia składa się z 13 niepodzielnych zadań:

Dodatkowe informacje

GuidZP400 124c9ae4-429b-4236-bd46-75ca90801908
Biuletyn 542085-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Regon 12667570000000
Zamawiajacy adres ulica Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 651 397,
Zamawiajacy fax 627 571 323
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kalisz.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 roku poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy pojemników na materiał do badań histopatologicznych, pojemników na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny, papierów rejestracyjnych EKG, KTG oraz żeli.
Numer referencyjny 30/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pojemników na materiał do badań histopatologicznych, pojemników na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny, papierów rejestracyjnych EKG, KTG oraz żeli. Przedmiot zamówienia składa się z 13 niepodzielnych zadań:
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019r. poz. 1170 tekst jednolity), d) zaświadczenia wymienione w pkt 4a i 4b oraz oświadczenie wymienione w pkt 4c w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, e) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4e, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 z późn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 us ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. dopuszcza się możliwość zmiany: a) danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) w zakresie numeru katalogowego wyrobu przy zachowaniu jego parametrów lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Obniżenie cen jednostkowych jest dopuszczalne. Zmiana numeru katalogowego wyrobu wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, c) wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy wówczas dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Obniżenie cen jednostkowych jest dopuszczalne. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, d) umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT, e) zmianę umowy w zakresie terminu jej obowiązywania, o którym mowa w §3, ust. 1 umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy określonej w §2, ust. 1 umowy. Maksymalny termin, o jaki może być wydłużony termin obowiązywania umowy to 90 dni. Po uzgodnieniu Stron zawarty zostanie stosowny aneks do umowy, f) ) terminu realizacji dostawy, o którym mowa w §5, ust. 1 umowy, jeżeli wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności spowodowany trudnościami w dostarczeniu przedmiotu umowy będącym następstwem pandemii wirusa COVID-19. W takim wypadku Strony ustalą realny termin realizacji dostawy. g) umowy w zakresie wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, jeśli ma go zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy. Ponadto nowy wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający fakt zastąpienia dotychczasowego wykonawcę. Powyższa zmiana wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, h) Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne, jeżeli ma to Bezpośredni związek z Ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tzw. Specustawę), powołując się na Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) art.15r.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy rękawów foliowo – papierowych oraz toreb foliowo-papierowych bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną, torebek foliowo-włókninowych oraz włókniny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy rękawów foliowo – papierowych oraz toreb foliowo-papierowych bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną, torebek foliowo-włókninowych oraz włókniny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy testów i wskaźników do procesu sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy testów i wskaźników do procesu sterylizacji: taśmy wskaźnikowe i bezwkaźnikowe, testy chemiczne i inne do kontroli, osłonki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy kopert do dokumentacji procesu sterylizacji oraz etykiet do metkownicy trzyrzędowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kopert do dokumentacji procesy sterylizacji oraz etykiet do metkownicy trzyrzędowej: koperty oraz etykiety
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy testów i rękawów do sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy testów i rękawów do sterylizacji plazmowej: testy i rękawy foliowo-papierorwe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy kaset do sterylizacji plazmowej i akcesoria do autoklawu Sterra®100S
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kaset do sterylizacji plazmowej i akcesoria do autoklawu Sterra®100S: kasety do sterylizacji plazmą, akcesoria so autoklawu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy akcesoria: szczotek do mycia narzędzi, plomb do kontenerów oraz rękawic bawełnianych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy akcesoria: szczotek do mycia narzędzi, plomb do kontenerów oraz rękawic bawełnianych: szczotki do czyszczenia narzędzi, czyścik, plomby, rękawice.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy pojemników transportowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy pojemników transportowych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy oleju do konserwacji systemów napędowych oraz filtrów wielokrotnego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141009-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy oleju do konserwacji systemów napędowych oraz filtrów wielokrotnego użytku:
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy pojemników na materiał do badań histopatologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy pojemników na materiał do badań histopatologicznych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy pojemników na zużyty sprzęt jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy pojemników na zużyty sprzęt jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy papieru do: EKG, KTG, videoprintera, defibrylatora, oprogramowania stymulatorów, testów wysiłkowych, programatora Boston Stentific oraz żelu do USG, KTG i EKG i żelu do przygotowania i preparacji naskórka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy papieru do: EKG, KTG, videoprintera, defibrylatora, oprogramowania stymulatorów, testów wysiłkowych, programatora Boston Stentific oraz żelu do USG, KTG i EKG i żelu do przygotowania i preparacji naskórka
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy szyny aluminiowej z gąbką do usztywniania palca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy szyny aluminiowej z gąbką do usztywniania palca
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy torebek do telemetrii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy torebek do telemetrii
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)