Dostawa baterii trakcyjnych

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-05-29 00:00:00
Instytucja 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Miejscowość Świdwin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541923-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii trakcyjnych przeznaczonych do zasilania wózka transportowego akumulatorowego typu HELI BD20.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany,
w jakości (gatunku) kategorii I (pierwszej), wyprodukowany w roku dostawy do Zamawiającego oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta.
4. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia:
a) napięcie - 48 V;
b) pojemność – 280 AH;
c) ilość ogniw w baterii - 24 szt.;
d) elektrolit – kwasowy, ciekły;
e) wymiary baterii – dł.1070 mm, szer.630 mm, wys. 350 mm;
f) obudowa baterii - skrzynia metalowa kwasoodpornie zabezpieczona;
g) okres gwarancji – 48 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b3b9cef-055f-4ddb-b81b-0659c5505f99
Biuletyn 541923-N-2020
Zamawiajacy nazwa 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Regon 33102935500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Połczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Świdwin
Zamawiajacy kod pocztowy 78-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 533 509
Zamawiajacy fax 261 533 509
Zamawiajacy email zam.publ.21blt@ron.mil.pl
Adres strony url www.21blt.wp.mil.pl; www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna- za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21. Baza Lotnictwa Taktycznego, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa baterii trakcyjnych
Numer referencyjny ZP/24/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii trakcyjnych przeznaczonych do zasilania wózka transportowego akumulatorowego typu HELI BD20. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, w jakości (gatunku) kategorii I (pierwszej), wyprodukowany w roku dostawy do Zamawiającego oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta. 4. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: a) napięcie - 48 V; b) pojemność – 280 AH; c) ilość ogniw w baterii - 24 szt.; d) elektrolit – kwasowy, ciekły; e) wymiary baterii – dł.1070 mm, szer.630 mm, wys. 350 mm; f) obudowa baterii - skrzynia metalowa kwasoodpornie zabezpieczona; g) okres gwarancji – 48 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357(prim) kodeksu cywilnego, b) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). c) termin wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnętrznym, nadzwyczajnym, któremu nie można zapobiec normalnymi środkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, niemożliwym do przewidzenia i nieuchronnym, w tym zjawisko atmosferyczne, takie jak: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych, gwałtowne opady śniegu uniemożliwiające poruszanie się po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o dużej uciążliwości przy pracach „na zewnątrz” – powyżej 30°C, itp. Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający wykonanie dostawy, z zastrzeżeniem, że wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP, - uchybienia terminu z wyłącznej winy zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela Zamawiającego, tj.: • dostawa nie została przyjęta z powodu nieobecności magazyniera; • termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnymi obowiązkami zamawiającego; • przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek. d) wystąpienie opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub wojskowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych okolicznościami zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych; g) Każda zmiana umowy musi być wprowadzona aneksem, najpóźniej do upływu pierwotnego terminu realizacji. 3. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)