GuidZP400 |
0b3b9cef-055f-4ddb-b81b-0659c5505f99
|
Biuletyn |
541923-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
|
Regon |
33102935500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Połczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdwin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 533 509
|
Zamawiajacy fax |
261 533 509
|
Zamawiajacy email |
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.21blt.wp.mil.pl; www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna- za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21. Baza Lotnictwa Taktycznego, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa baterii trakcyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP/24/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii trakcyjnych przeznaczonych do zasilania wózka transportowego akumulatorowego typu HELI BD20.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany,
w jakości (gatunku) kategorii I (pierwszej), wyprodukowany w roku dostawy do Zamawiającego oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta.
4. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia:
a) napięcie - 48 V;
b) pojemność – 280 AH;
c) ilość ogniw w baterii - 24 szt.;
d) elektrolit – kwasowy, ciekły;
e) wymiary baterii – dł.1070 mm, szer.630 mm, wys. 350 mm;
f) obudowa baterii - skrzynia metalowa kwasoodpornie zabezpieczona;
g) okres gwarancji – 48 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
31431000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357(prim) kodeksu cywilnego,
b) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto).
c) termin wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnętrznym, nadzwyczajnym, któremu nie można zapobiec normalnymi środkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, niemożliwym do przewidzenia
i nieuchronnym, w tym zjawisko atmosferyczne, takie jak: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych, gwałtowne opady śniegu uniemożliwiające poruszanie się po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o dużej uciążliwości przy pracach „na zewnątrz” – powyżej 30°C, itp.
Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający wykonanie dostawy, z zastrzeżeniem, że wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP,
- uchybienia terminu z wyłącznej winy zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela Zamawiającego, tj.:
• dostawa nie została przyjęta z powodu nieobecności magazyniera;
• termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnymi obowiązkami zamawiającego;
• przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek.
d) wystąpienie opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub wojskowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych okolicznościami zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych;
g) Każda zmiana umowy musi być wprowadzona aneksem, najpóźniej do upływu pierwotnego terminu realizacji.
3. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np.
zmiana nr rachunku bankowego.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|