Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-06-02 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542013-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331841004, 331411111, 331411214
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny:
1. Opaski i podkłady podgipsowe – Pakiet I,
2. Waciki neurochirurgiczne - Pakiet II,
3. Opaski dziane – Pakiet III,
4. Siatki opatrunkowe – Pakiet IV,
5. Podkłady chłonne– Pakiet V,
6. Opatrunki niejałowe – Pakiet VI,
7. Proteza kości czaszki – Pakiet VII,
8. Przylepce i taśmy – Pakiet VIII,
9. Opatrunki jałowe – Pakiet IX,
10. Siatki przepuklinowe – Pakiet X,
11. Kompresy jałowe – Pakiet XI,
12. Staplery jednorazowe zginane – Pakiet XII,
13. Opatrunki – Pakiet XIII,
14. Folie operacyjne – Pakiet XIV,
15. Opaski gipsowe – Pakiet XV,
16. Opatrunek jałowy z włókien – Pakiet XVI,
17. Antybakteryjny jałowy opatrunek ze srebrem – Pakiet XVII,
18. Jałowy opatrunek hydrokoloidowy – Pakiet XVIII,
19. Opatrunki specjalistyczne – Pakiet XIX,
20. Hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet XX,
21. Obustronny hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet XXI
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5279210a-0c26-428d-bb35-05ac8c1d9d7c
Biuletyn 542013-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Regon 30238500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Schinzla
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Sandomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 27-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8323001 do 5, 8330566
Zamawiajacy fax 158 323 575
Zamawiajacy email przetargi@sand.pl
Adres strony url www.sand.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sand.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sand.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny
Numer referencyjny PN/14/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny: 1. Opaski i podkłady podgipsowe – Pakiet I, 2. Waciki neurochirurgiczne - Pakiet II, 3. Opaski dziane – Pakiet III, 4. Siatki opatrunkowe – Pakiet IV, 5. Podkłady chłonne– Pakiet V, 6. Opatrunki niejałowe – Pakiet VI, 7. Proteza kości czaszki – Pakiet VII, 8. Przylepce i taśmy – Pakiet VIII, 9. Opatrunki jałowe – Pakiet IX, 10. Siatki przepuklinowe – Pakiet X, 11. Kompresy jałowe – Pakiet XI, 12. Staplery jednorazowe zginane – Pakiet XII, 13. Opatrunki – Pakiet XIII, 14. Folie operacyjne – Pakiet XIV, 15. Opaski gipsowe – Pakiet XV, 16. Opatrunek jałowy z włókien – Pakiet XVI, 17. Antybakteryjny jałowy opatrunek ze srebrem – Pakiet XVII, 18. Jałowy opatrunek hydrokoloidowy – Pakiet XVIII, 19. Opatrunki specjalistyczne – Pakiet XIX, 20. Hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet XX, 21. Obustronny hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet XXI Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ, 2) karty danych technologicznych wystawione przez producenta wyrobu gotowego
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2. Formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający, nazwę oferowanego produktu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę/producenta, nazwę handlową produktu i indeks katalogowy, 3. W przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa pro-duktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 4. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu. 5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 6. Zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek
IV 4 4 data 2020-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSDŚ w Sandomierzu informuje, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl; • Inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha Świętego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny”, znak postępowania: PN/14/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opaski i podkłady podgipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek i podkładów podgipsowych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Waciki neurochirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wacików neurochirurgicznych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opaski dziane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek dzianych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Siatki opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa siatek opatrunkowych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Podkłady chłonne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów chłonnych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opatunki niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków niejałowych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Proteza kości czaszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa protez kości czaszki Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Przylepce i taśmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przylepców i taśm Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków jałowych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Siatki przepuklinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa siatek przepuklinowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Kompresy jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kompresów jałowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Staplery jednorazowe zginane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów jednorazowych zginanych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Folie operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa folii operacyjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Opaski gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek gipsowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Opatrunek jałowy z włókien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunku jałowego z włókien. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Antybakteryjny jałowy opatrunek ze srebrem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa antybakteryjnego jałowego opatrunku ze srebrem. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Jałowy opatrunek hydrokoloidowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jałowego opatrunku hydrokoloidowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Hydroaktywny opatrunek specjalistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa hydroaktywnego opatrunku specjalistycznego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Obustronny hydroaktywny opatrunek specjalistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obustronnego hydroaktywnego opatrunku specjalistycznego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)