GuidZP400 |
5279210a-0c26-428d-bb35-05ac8c1d9d7c
|
Biuletyn |
542013-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
|
Regon |
30238500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Schinzla
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sandomierz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
15 8323001 do 5, 8330566
|
Zamawiajacy fax |
158 323 575
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sand.pl
|
Adres strony url |
www.sand.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sand.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sand.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny
|
Numer referencyjny |
PN/14/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny:
1. Opaski i podkłady podgipsowe – Pakiet I,
2. Waciki neurochirurgiczne - Pakiet II,
3. Opaski dziane – Pakiet III,
4. Siatki opatrunkowe – Pakiet IV,
5. Podkłady chłonne– Pakiet V,
6. Opatrunki niejałowe – Pakiet VI,
7. Proteza kości czaszki – Pakiet VII,
8. Przylepce i taśmy – Pakiet VIII,
9. Opatrunki jałowe – Pakiet IX,
10. Siatki przepuklinowe – Pakiet X,
11. Kompresy jałowe – Pakiet XI,
12. Staplery jednorazowe zginane – Pakiet XII,
13. Opatrunki – Pakiet XIII,
14. Folie operacyjne – Pakiet XIV,
15. Opaski gipsowe – Pakiet XV,
16. Opatrunek jałowy z włókien – Pakiet XVI,
17. Antybakteryjny jałowy opatrunek ze srebrem – Pakiet XVII,
18. Jałowy opatrunek hydrokoloidowy – Pakiet XVIII,
19. Opatrunki specjalistyczne – Pakiet XIX,
20. Hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet XX,
21. Obustronny hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet XXI
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ,
2) karty danych technologicznych wystawione przez producenta wyrobu gotowego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ,
2. Formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający, nazwę oferowanego produktu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę/producenta, nazwę handlową produktu i indeks katalogowy,
3. W przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2. W przypadku:
a) zaprzestania produkcji,
b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa pro-duktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową.
3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy.
4. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu.
5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy.
6. Zmiany stawki podatku VAT.
Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSDŚ w Sandomierzu informuje,
że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl;
• Inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha Świętego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny”, znak postępowania: PN/14/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opaski i podkłady podgipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek i podkładów podgipsowych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Waciki neurochirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wacików neurochirurgicznych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opaski dziane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek dzianych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Siatki opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa siatek opatrunkowych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady chłonne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów chłonnych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatunki niejałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków niejałowych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Proteza kości czaszki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa protez kości czaszki
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Przylepce i taśmy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przylepców i taśm
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków jałowych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Siatki przepuklinowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa siatek przepuklinowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Kompresy jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kompresów jałowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Staplery jednorazowe zginane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów jednorazowych zginanych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Folie operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa folii operacyjnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Opaski gipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek gipsowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek jałowy z włókien
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunku jałowego z włókien.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Antybakteryjny jałowy opatrunek ze srebrem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa antybakteryjnego jałowego opatrunku ze srebrem.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Jałowy opatrunek hydrokoloidowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jałowego opatrunku hydrokoloidowego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Hydroaktywny opatrunek specjalistyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa hydroaktywnego opatrunku specjalistycznego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Obustronny hydroaktywny opatrunek specjalistyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obustronnego hydroaktywnego opatrunku specjalistycznego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
|
| |