GuidZP400 |
40bbe8dd-6c22-4585-a26c-fb6c22d6b8e4
|
Biuletyn |
541887-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego – Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
83758300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440,
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl,
|
Adres strony url |
http://www.ikard.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII Dział Zamówień Publicznych, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
ZP.032.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyrobów medycznych
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Zaświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom
Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych:
1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
3)deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
4) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego - z zaznaczeniem oferowanego asortymentu (nr części, której dotyczy)
"UWAGA: Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w pkt 1) .
"Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1), wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa w pkt 2).
"Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2), wówczas Wykonawca składa dokument , o którym mowa w pkt 3).
"Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3), wówczas Wykonawca składa dokument , o którym mowa w pkt 4) .
Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały
2.1.Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte w Załączniku Nr 3 do SIWZ (prospekt/katalog/ folder/karta danych technicznych) - z zaznaczeniem nr części oraz pozycji oferowanego asortymentu .Karta danych technicznych część nr 1, część nr 4 poz. 1 i 2.
2.2. Próbki (na wezwanie) w ilości wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ odpowiednio dla każdego zadania w kolumnie "próbki" w oryginalnych opakowaniach jednostkowych z etykietą handlową spełniające wymagania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
a) Każda próbka wyrobu medycznego musi być oznakowana w języku polskim lub za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
b) Każda próbka powinna być dodatkowo opisana przez Wykonawcę poprzez podanie nazwy Wykonawcy lub producenta, której części zamówienia i pozycji dotyczy.
c) próbki na wezwanie powinny być złożone w Narodowym Instytucie Kardiologii Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Państwowym Instytucie Badawczym 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33 Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 330 w opakowaniu opatrzonym opisem: Przetarg nieograniczony znak sprawy: ZP. 032.2020
PRÓBKI dostawa wyrobów medycznych Część nr ……,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy. Szczegółowe warunki umowy oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komplety chirurgiczne jednorazowego użytku ( bluza + spodnie)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
315000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Komplety chirurgiczne jednorazowego użytku ( bluza + spodnie)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Maski chirurgiczne z przezroczystą osłoną na oczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Maski chirurgiczne z przezroczystą osłoną na oczy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do drenażu lędzwiowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do drenażu lędzwiowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Maski, czepki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
63500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Maski, czepki
Poz. 1 Maski chirurgiczne wiązane na troki
Poz. 2 Maski chirurgiczne na gumki
Poz. 3 Czepki w kształcie hełmu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
55084,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia chirurgiczne
Poz..1 Cęgi do cięcia drutu z wkładką z twardego metalu, uchwyty złocone , 175 mm
poz. 2 Imadło do zaciskania drutu z wkładką z twardego metalu, uchwyty złocone, model mocny,180 mm
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Koce ogrzewające wraz z dzierżawą 2 szt ogrzewaczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13620,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Koce ogrzewające wraz z dzierżawą 2 szt ogrzewaczy
Poz. 1 Konwekcyjny ogrzewacz pacjenta wraz z podstawą jezdną - 2 szt
Poz. 2 Sterylny koc dostępu chirurgicznego cały
Poz. 3 Sterylny koc kardiochirurgiczny z oknem na pole operacyjne
|
| |