Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych, przeprowadzenie szkolenia oraz certyfikacji stanowiska

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-06-01 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542012-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395257005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych, przeprowadzenie szkolenia oraz certyfikacji stanowiska, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy. 2. Przedmiotem zamówienia jest szkolenie w zakresie serwisowania kamizelek pneumatycznych produkcji ISP model Challenger i MRLJ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy. 3. Przedmiotem zamówienia jest certyfikacja w zakresie spełnienia przez stanowisko wymogów producenta (ISP) do serwisowania i legalizacji kamizelek pneumatycznych model Challenger i MRLJ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy. 4. Warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d708b96c-c74f-4fd6-9d3b-cc6926c86a50
Biuletyn 542012-N-2020
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url https://3rblog.wp.mil.pl/pl/
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - Kancelaria jawna
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych, przeprowadzenie szkolenia oraz certyfikacji stanowiska
Numer referencyjny 105/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych, przeprowadzenie szkolenia oraz certyfikacji stanowiska, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy. 2. Przedmiotem zamówienia jest szkolenie w zakresie serwisowania kamizelek pneumatycznych produkcji ISP model Challenger i MRLJ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy. 3. Przedmiotem zamówienia jest certyfikacja w zakresie spełnienia przez stanowisko wymogów producenta (ISP) do serwisowania i legalizacji kamizelek pneumatycznych model Challenger i MRLJ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy. 4. Warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 39525700-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy, zakończenie: 120 dni od daty podpisania umowy ale nie później niż do dnia 20.11.2020r. w zależności od tego, który termin przypadnie jako pierwszy. 2. Miejsce realizacji zamówienia: 3 Regionalna Baza Logistyczna Rejonowe Warsztaty Techniczne Żurawica, ul. Wojska Polskiego 24, 37-710 Żurawica oraz 3 Regionalna Baza Logistyczna Rejonowe Warsztaty Techniczne – Filia Lublin, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W szczególności znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, przez co zamawiający rozumie posiadanie zabezpieczenia finansowego w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1) Oferta wraz z załącznikami winna zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz złożona za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na www.platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postaci elektronicznej (w formacie danych: doc, docx, pdf, xls, zlsx). 2) W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. 3) Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności. 4) Dopuszcza się również złożenie oferty oraz dokumentów wskazanych w rozdziale XIII w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego. 5) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź w formie elektronicznej kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty w formie papierowej, pełnomocnictwo lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do składanej oferty. 6) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126) składane są w oryginale bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów składanych elektronicznie następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 8) Oferta musi być napisana w języku polskim, oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 10) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 11) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 12) Wszelkie niejasności dotyczące treści zapisów w SIWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w rozdziale XI niniejszej SIWZ. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym istotnych zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert. 13) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 14) Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę – dotyczy oferty złożonej w postaci papierowej. 15) Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty znajdują się na stronie platformy zakupowej w zakładce Instrukcja dla wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)