Zakup materiałów informacyjno promocyjnych z logo Funduszy Norweskich

Data publikacji 2020-05-22
Data zakończenia 2020-06-02 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539137-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów informacyjno promocyjnych z logo Funduszy Norweskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/umowy oraz realizacji określony jest w projekcie umowy
stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do projektu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 22e791f4-b13d-4a62-b903-d20aeebe4d73
Biuletyn 539137-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 12293240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-591
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 601 47 30
Zamawiajacy fax 22 8456751, 6463708
Zamawiajacy email bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Projekt jest realizowany z e środków kosztów zarządzania Programu „Sprawy wewnętrzne” Norweskiego Mechanizmu Finansowego/Funduszy Norweskich 2014 2021
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://mswia.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów informacyjno promocyjnych z logo Funduszy Norweskich
Numer referencyjny BZP-WPP-2374-1-11-DFE-PN-AS/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów informacyjno promocyjnych z logo Funduszy Norweskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/umowy oraz realizacji określony jest w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do projektu umowy.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 56800,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostarczenia przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 Umowy, w ciągu 45 dni od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 30.09.2020 r. Termin, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uważa się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Zamawiający dokona odbioru przedmiotu Umowy, zgodnie z procedurą określoną w niniejszym paragrafie, bez zastrzeżeń, co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo odbiorczym, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Umowy, podpisanym przez przedstawicieli Stron bez zastrzeżeń.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów promocyjnych wraz z oznakowaniem logotypami, każda o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku powinien wykazać się dwiema dostawami zrealizowanymi w ramach odrębnych umów. Wykonawca nie może się wykazać w celu potwierdzenia spełniania warunku, jedną dostawą materiałów promocyjnych wraz z oznakowaniem logotypami o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutt o zrealizowaną w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a, w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych powyżej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należyci e. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania musi bezspornie i jednoznacznie określać w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w od niesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:warunkach przewidzianych poniżej: 1) zmiany podwykonawcy (ów) na zasadach przewidzianych w § 7 Umowy; 2) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 3) w przypadku zakończenia wytwarzania materiału lub materiałów objętych Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; Zamawiający pospolitej Polskiej; Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu materiału lub materiałów zastępczych o parametrach spełniających wymagania określone w SOPZ; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, a pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian; 4) w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie; Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, wskazując nazwy lub imiona i nazwiska, dane kontaktowe podwykonawców oraz zakres przedmiotu zamówienia do realizacji z udziałem podwykonawców, a także na żądanie Zamawiającego przedstawić dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wskazanych podwykonawców. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, o którym mowa powyżej, zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastosowanie będą miały postanowienia § 7 ust. 5w zdaniu pierwszym, zastosowanie będą miały postanowienia § 7 ust. 5--7 Umowy. 3. Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane wskazane w ust. 2, jeżeli zmiany te w ust. 2, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 Ustawy; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust.ust. 1e Ustawy. 4. Potwierdzenie konieczności zmiany Umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli Stron stosownego protokołu, wraz z uzasadnieniem, opisującym przesłanki i celowość zmiany. 5. Zmiany Umowy, określone w ust. 2 i 3, nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2020-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie będzie transmitowane na Platformie https://mswia.ezamawiajacy.pl Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względów bezpieczeństwa brak jest możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)