GuidZP400 |
01197a91-562e-4fb7-b63b-4f19cfc92389
|
Biuletyn |
543039-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
|
Regon |
27199806600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Teatralna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 636 032
|
Zamawiajacy fax |
323 636 002
|
Zamawiajacy email |
2401483@zoz.org.pl
|
Adres strony url |
www.rprsosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Finansowanie zamówienia: "Zakup sprzętu medycznego do walki z epidemią SARS Cov-2. Zakup urządzeń do dezynfekcji ambulansów i pomieszczeń do walki z epidemią SARS Cov-2." w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/25064
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
skrzynka ePUAP oraz email: zamowienia@rprsosnowiec.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/25064
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzęt Medyczny
|
Numer referencyjny |
07/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego
- Defibrylatorów – 10 szt.
- Respiratorów – 10szt.
- Urządzeń do dezynfekcji przez zamgławianie – 23szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w opisie zamówienia
(załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Złożyć oświadczenie o spełnianiu wymagań SIWZ oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Złożyć oświadczenie o spełnianiu wymagań SIWZ oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Złożyć oświadczenie o spełnianiu wymagań SIWZ oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Deklaracja lub atest zgodności CE dla oferowanego sprzętu medycznego
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej, zabezpieczonej opublikowanym właściwym kluczem publicznym. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W celu zaszyfrowania należy użyć dedykowanego oprogramowania do portalu "miniportal".
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści lub uzupełnienie niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania w art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1) zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT;
2) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia
3) zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
4) zmiany danych teleadresowych
5) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa wykonawcy w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Informacje te powinien zamieścić wykonawca w dodatkowej zamkniętej kopercie z napisem „zastrzeżone”.
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia, zgodnie z Art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie dofinansowane w wysokości 95%
Finansowanie zamówienia: "Zakup sprzętu medycznego do walki z epidemią SARS Cov-2. Zakup urządzeń do dezynfekcji ambulansów i pomieszczeń do walki z epidemią SARS Cov-2." w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Defibrylatory 10 szt. z akcesoriami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Respiratory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Respiratory 10 szt. z akcesoriami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do dezynfekcji przez zamgławianie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia do dezynfekcji przez zamgławianie - 23 szt.
|
| |