GuidZP400 |
b42a6885-4a45-4fe2-954a-53f52bb0f07d
|
Biuletyn |
540507-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
|
Regon |
19527400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kielecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 6223792, 6223793
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 8538702, 8538703
|
Zamawiajacy email |
paulina.rybska@orpeg.pl
|
Adres strony url |
www.orpeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orpeg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą ul. Kielecka 43, 02-530
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Integracja stron internetowych Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą wraz ze zmianą szat graficznych.
|
Numer referencyjny |
ZP-3-PN/ORPEG/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: 1 Przeniesienie aktualnie istniejącej strony internetowej Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą na nowy system CMS wraz z wykonaniem nowej szaty graficznej; 2 Stworzenie system Biuletynu Informacji Publicznej jako integralnej części nowej strony ORPEG; 3 Integracja istniejącego systemu zamawiania podręczników i bazy szkół polonijnych z nową stroną ORPEG; 4 Wykonanie nowej szaty graficznej dla platformy kursów on-line. Aktualizacja system Moodle do najnowszej dostępnej wersji oraz jego środowiska; 5 Przeniesienie aktualnie istniejących stron internetowych Szkół Polskich na nowy system CMS umożliwiający centralne ich zarządzanie oraz pozwalające na proste tworzenie nowych stron na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę nowego szablonu graficznego. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie do dnia 30.11.2020 r. z zachowaniem następujących terminów pośrednich wykonania poszczególnych etapów: 1) Analiza przedwdrożeniowa – do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy; 2) Wdrożenie testowe – do 50 dni od dnia odbioru przez Zamawiającego analizy przedwdrożeniowej; 3) Wdrożenie produkcyjne – do 16.11.2020 r; 4) Szkolenie zespołu wdrożeniowego Zamawiającego – do 16.11.2020 r. 5) Świadczenie usługi Asysty technicznej – 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 4 ust. 5 Umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 (dwa) zamówienia każde obejmujące swym zakresem budowę i wdrożenie strony internetowej, każde o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. UWAGA 1. Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi. 2. dysponuje co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia: 1) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Kierownika projektu, która posiada: • doświadczenie na stanowisku kierownika projektu obejmującego swym zakresem budowę i wdrożenie strony internetowej, w min. 3 projektach o wartości każdego z projektów, co najmniej 50.000,00 zł. brutto; • co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT. 2) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Webmastera, która posiada: • doświadczenie w roli Webmastera w projekcie obejmującego swym zakresem budowę i wdrożenie strony internetowej, w min. 3 projektach o wartości każdego z projektów, co najmniej 30.000,00 zł. brutto; • co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT; 3) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Specjalisty ds. baz danych, która posiada: • co najmniej 4 lata doświadczenia w programowaniu baz danych; 4) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Eksperta ds. pozycjonowania, która posiada: • co najmniej 4 lat doświadczenia zawodowego w obszarze pozycjonowania stron internetowych z co najmniej 10 podstronami każda;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3), jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi złącznik nr 7 do siwz. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wynikającym z wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy dołączyć: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.3 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. 1.4 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. 2. Wykonawca (zgodnie z postanowieniem art. 24 ust. 11 ustawy) w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy), tj. zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego www.orpeg.pl, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.)], o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone zgodnie z treścią wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|