Doposażenie sal matematyczno - przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów
i Tumlin oraz informatycznych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów, Tumlin, Zagnańsk i Kajetanów” jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego do czterech szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy Zagnańsk. Zamówienie obejmuje transport sprzętu na miejsce przeznaczenia oraz konfigurację i uruchomienie zakupionego wyposażenia. Zamówienie realizowane w ramach projektu: Rozwój edukacji podstawowej w Gminie Zagnańsk z uwzględnieniem infrastruktury sportowej.
3.1 Część 1 obejmuje:
Doposażenie pracowni matematyczno – przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w Samsonowie
i Tumlinie:
Nazwa Liczba (ilość):
1. BioBox 2 szt.
2. Wiatr i pogoda – skrzynka do doświadczeń 2 szt.
3. Tellurium szkolne 2 szt.
4. Monokular B, 40/600x 12 szt.
5. Historia Ziemi, tablica 2 szt.
6. Model szkieletu człowieka 2 szt.
7. Globus indukcyjny (z instrukcją) Ø 25 30 szt.
8. Walizka Ekobadacza 2 szt.
9. Bryły szkieletowe - zestaw do budowy 8 szt.
10. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych 2 szt.
11. Tablet 34 szt.
12. Laptop 2 szt.
13. Drukarka 3D 2 szt.
3.2. Część 2 obejmuje:
Doposażenie pracowni informatycznych w Szkołach Podstawowych w: Samsonowie, Tumlinie, Zagnańsku i Kajetanowie.
LP. Nazwa Ilość
1 Notebook z oprogramowaniem MS Office i systemem operacyjnym
- 52 szt.
UWAGA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2, zawierający rodzaj, ilość sprzętu, parametry techniczne i miejsce dostawy jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
3.3. Warunki Zamawiającego dot. Przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku ( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r), nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ).
b) wszystkie dokumenty dostarczone do przedmiotu zamówienia musza być sporządzone w języku polskim, w formie drukowanej,
c) w ramach zaoferowanej ceny wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego, wraz z montażem i uruchamianiem – przedmiot zamówienia musi być gotowy do użytkowania.
3.4 Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły wskazanym przez Dyrektora) z wyprzedzeniem, co najmniej 3dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawy winny być realizowane wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00,
z wyłączeniem sobót, bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły.
3.5 Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły
i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
3.6. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia posiadał w widocznym miejscu oznakowanie (np. w formie naklejki- projekt do uzgodnienia z Zamawiającym) zgodne
z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji promocji” dostępnym na stronie internetowej: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r.
3.7. Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 „Pzp”, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
|
GuidZP400 |
e0b21639-835b-4f0c-8ddc-377b3093bf35
|
Biuletyn |
400624-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zagnańsk
|
Regon |
29101086600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spacerowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zagnańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-050
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 001 322
|
Zamawiajacy fax |
413 001 373
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zagnansk.pl
|
Adres strony url |
www.zagnansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, działanie 7.4
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zagnansk.biuletyn.net/?bip=1&cid=1015&bsc=N
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Zagnańsku, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie sal matematyczno - przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów i Tumlin oraz informatycznych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów, Tumlin, Zagnańsk i Kajetanów
|
Numer referencyjny |
PZ.271.1.7.2020.PZZiS-PZZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Doposażenie sal matematyczno - przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów
i Tumlin oraz informatycznych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów, Tumlin, Zagnańsk i Kajetanów” jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego do czterech szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy Zagnańsk. Zamówienie obejmuje transport sprzętu na miejsce przeznaczenia oraz konfigurację i uruchomienie zakupionego wyposażenia. Zamówienie realizowane w ramach projektu: Rozwój edukacji podstawowej w Gminie Zagnańsk z uwzględnieniem infrastruktury sportowej.
3.1 Część 1 obejmuje:
Doposażenie pracowni matematyczno – przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w Samsonowie
i Tumlinie:
Nazwa Liczba (ilość):
1. BioBox 2 szt.
2. Wiatr i pogoda – skrzynka do doświadczeń 2 szt.
3. Tellurium szkolne 2 szt.
4. Monokular B, 40/600x 12 szt.
5. Historia Ziemi, tablica 2 szt.
6. Model szkieletu człowieka 2 szt.
7. Globus indukcyjny (z instrukcją) Ø 25 30 szt.
8. Walizka Ekobadacza 2 szt.
9. Bryły szkieletowe - zestaw do budowy 8 szt.
10. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych 2 szt.
11. Tablet 34 szt.
12. Laptop 2 szt.
13. Drukarka 3D 2 szt.
3.2. Część 2 obejmuje:
Doposażenie pracowni informatycznych w Szkołach Podstawowych w: Samsonowie, Tumlinie, Zagnańsku i Kajetanowie.
LP. Nazwa Ilość
1 Notebook z oprogramowaniem MS Office i systemem operacyjnym
- 52 szt.
UWAGA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 2, zawierający rodzaj, ilość sprzętu, parametry techniczne i miejsce dostawy jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
3.3. Warunki Zamawiającego dot. Przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku ( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r), nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ).
b) wszystkie dokumenty dostarczone do przedmiotu zamówienia musza być sporządzone w języku polskim, w formie drukowanej,
c) w ramach zaoferowanej ceny wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego, wraz z montażem i uruchamianiem – przedmiot zamówienia musi być gotowy do użytkowania.
3.4 Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły wskazanym przez Dyrektora) z wyprzedzeniem, co najmniej 3dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawy winny być realizowane wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00,
z wyłączeniem sobót, bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły.
3.5 Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły
i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
3.6. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia posiadał w widocznym miejscu oznakowanie (np. w formie naklejki- projekt do uzgodnienia z Zamawiającym) zgodne
z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji promocji” dostępnym na stronie internetowej: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r.
3.7. Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 „Pzp”, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem
2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika
z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
4. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wymagana forma oryginał.
5. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na których polegał będzie wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wymagana forma: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
6. Dowód wniesienia wadium - oryginał.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
18.1 .Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
a.) Dla zadania 1 w wysokości 1 000 zł
b.) Dla zadania 2 w wysokości: 3 000 zł .
18.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
18.3.Wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
18.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn „Doposażenie sal matematyczno - przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów i Tumlin oraz informatycznych w Szkołach Podstawowych w msc. Samsonów, Tumlin, Zagnańsk i Kajetanów” – cz 1, lub/i cz 2 . Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
18.5.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
Uwaga!
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność
z oryginałem”.
18.6.Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą.
18.7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18.8.Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
18.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
18.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w następujących okolicznościach:
1) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. Zmiana cen, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, dotyczy wyłącznie ceny brutto, a zaoferowana cena (wynagrodzenie) netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za świadczenie Wykonawcy po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT.
3) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych, spowodowanych decyzjami administracyjnymi, ustawami, rozporządzeniami i nowymi uregulowaniami prawnymi.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Doposażenie pracowni matematyczno – przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w Samsonowie i Tumlinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
L.p. Nazwa Liczba (ilość)
1. BioBox - 2 szt.
2. Wiatr i pogoda – skrzynka do doświadczeń 2 szt.
3. Tellurium szkolne - 2 szt.
4. Monokular B, 40/600x - 12 szt.
5. Historia Ziemi, tablica 2 szt.
6. Model szkieletu człowieka - 2 szt.
7. Globus indukcyjny (z instrukcją) Ø 25 - 30 szt.
8. Walizka Ekobadacza 2 szt.
9. Bryły szkieletowe - zestaw do budowy - 8 szt
10. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych - 2 szt.
11. Informatyczna i nie tylko Tablet - 34 szt.
12. Matematyczna Laptop 2 szt.
13. Informatyczna Drukarka 3D - 2 szt.
Warunki Zamawiającego dot. Przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku ( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ).
b) wszystkie dokumenty dostarczone do przedmiotu zamówienia musza być sporządzone w języku polskim, w formie drukowanej,
c) w ramach zaoferowanej ceny wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego, wraz z montażem i uruchamianiem – przedmiot zamówienia musi być gotowy do użytkowania.
3.4 Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły wskazanym przez Dyrektora) z wyprzedzeniem, co najmniej 3dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawy winny być realizowane wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00,
z wyłączeniem sobót, bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły.
3.5 Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły
i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
3.6. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia posiadał w widocznym miejscu oznakowanie (np. w formie naklejki- projekt do uzgodnienia z Zamawiającym) zgodne
z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji promocji” dostępnym na stronie internetowej: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r.
3.7. Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 „Pzp”, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Doposażenie pracowni informatycznych w Szkołach Podstawowych w: Samsonowie, Tumlinie, Zagnańsku i Kajetanowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Laptop/notebook z oprogramowaniem MS Office i systemem operacyjnym - 52 szt.
Warunki Zamawiającego dot. Przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku ( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ).
b) wszystkie dokumenty dostarczone do przedmiotu zamówienia musza być sporządzone w języku polskim, w formie drukowanej,
c) w ramach zaoferowanej ceny wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego, wraz z montażem i uruchamianiem – przedmiot zamówienia musi być gotowy do użytkowania.
3.4 Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły wskazanym przez Dyrektora) z wyprzedzeniem, co najmniej 3dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawy winny być realizowane wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00,
z wyłączeniem sobót, bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły.
3.5 Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły
i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
3.6. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia posiadał w widocznym miejscu oznakowanie (np. w formie naklejki- projekt do uzgodnienia z Zamawiającym) zgodne
z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji promocji” dostępnym na stronie internetowej: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r.
3.7. Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 „Pzp”, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
|
| |