GuidZP400 |
11b212dd-0790-4809-9f0e-afcb1666e98b
|
Biuletyn |
543488-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
10068249100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pabianice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 22 53 500
|
Zamawiajacy fax |
42 21 49 299
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pcmnzoz.pl
|
Adres strony url |
www.pcmnzoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o. o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcmnzoz.pl;www.bip.pcmnzoz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcmnzoz.pl;www.bip.pcmnzoz.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e PUAP i udostępnionego również na miniPortalu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy specjalistycznych materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
15/Apt/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy specjalistycznych materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz dostaw
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę co najmniej: Pakiet 1 – 43 000,00 zł. brutto; Pakiet 2 – 1 500,00 zł brutto, Pakiet 3 – 8 000,00 zł brutto; Pakiet 4 – 7 000,00 zł; Pakiet 5 – 53 000,00 zł; Pakiet 6 – 25 000,00 zł; Pakiet 7 – 3 000,00 zł; Pakiet 8 – 20 000,00 zł brutto oraz np. referencji).
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadających swoimi rodzajami i wartościami dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie oferowanego asortymentu o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Deklarację Zgodności lub Certyfikat CE na oferowane produkty (jeżeli dotyczy) – Zamawiający wymaga oznaczenia dokumentów numerem pakietu i pozycji której dotyczą.
Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy – w przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych), - Zamawiający wymaga oznaczenia dokumentów numerem pakietu i pozycji której dotyczą.
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy:
- bezzwrotne, bezpłatne próbki oferowanych wyrobów wraz z folderami, opisami potwierdzającymi spełnienie wymogów SIWZ. Próbki oraz foldery mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą. Spis załączonych próbek należy dołączyć do opakowania, w którym znajdują się próbki (ilość próbek określana jest w formularzach cenowych – załącznik nr 4 do SIWZ),
- folder, prospekt, materiały informacyjne (karta techniczna produktu lub karta katalogowa) oferowanego asortymentu w języku polskim, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy przewidziane są we wzorze umowy - zał. nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|