Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz testów diagnostycznych do wykrywania substancji psychoaktywnych dla MSCZ

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543380-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 336965000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oaz testów diagnostycznych do wykrywania substancji psychoaktywnych na potrzeby MSCZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów do siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 2/4 w Pruszkowie, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby gwarancja na zaoferowane produkty była nie krótsza niż 12 m-cy, licząc od dnia ich dostawy do siedziby Zamawiającego, licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą sukcesywnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 484f6cd8-3a62-4362-b0e5-686abee5d7f2
Biuletyn 543380-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
Regon 00068761700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 2/4
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05-802
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7391384
Zamawiajacy fax 22 7391368
Zamawiajacy email zp@mscz.pl
Adres strony url www.tworki.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.tworki.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tworki.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MSCZ, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, budynek Dyrekcji, Kancelaria (parter, hol główny)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz testów diagnostycznych do wykrywania substancji psychoaktywnych dla MSCZ
Numer referencyjny ZP/AM/4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oaz testów diagnostycznych do wykrywania substancji psychoaktywnych na potrzeby MSCZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów do siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 2/4 w Pruszkowie, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na zaoferowane produkty była nie krótsza niż 12 m-cy, licząc od dnia ich dostawy do siedziby Zamawiającego, licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej, tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tzn. wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 dostaw odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. Oświadczenie o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6. Oświadczenie o braku orzeczenia wobec Wykonawcy tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 7. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Wykaz co najmniej 2 dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Deklaracja zgodności. 2. Certyfikat CE – jeśli dotyczy. 3. Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych – jeśli dotyczy, lub potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienie albo złożenie wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych. 4. Oświadczenie, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu na rynku polskim, zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. 5. Dokumentacja techniczna potwierdzająca parametry produktu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oryginał dokumentu oraz jego tłumaczenie na język polski), np. karty produktu, opis produktu i in.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 2. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w przypadkach i zakresie opisanym poniżej: a) w przypadku wprowadzenia przez Producenta nowej wersji produktu, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zakończenia wytwarzania Produktu lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; c) w przypadku zmiany przepisów prawa opublikowanej w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu lub terminu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, o ile nie prowadzi to do naruszenia przepisów ustawy Pzp i innych postanowień Umowy; d) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; e) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany podatku VAT, przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towaru i usług; f) w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy lub gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu; g) gdy dotychczasowego Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 3. Strony są uprawnione do wprowadzenia zmian Umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, ma prawo zastrzec w swojej ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykazując jednocześnie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W tym celu Wykonawca powinien zastrzeżoną część oferty oznaczyć w sposób niebudzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa, np. umieścić ją w odrębnym (wydzielonym) opakowaniu oznaczonym napisem: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA - NIE UDOSTĘPNIAĆ” oraz dołączyć pisemne UZASADNIENIE objęcia informacji klauzulą tajemnicy przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki jęz. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych do wykrywania substancji psychoaktywnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)