GuidZP400 |
9e4d5702-6c29-4a87-96da-a15ffef8b1da
|
Biuletyn |
543439-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Krakowie
|
Regon |
29432600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kluzeka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 152 592
|
Zamawiajacy fax |
124 447 062
|
Zamawiajacy email |
dpskluzeka@dpskluzeka.pl
|
Adres strony url |
www.dpskluzeka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpskluzeka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpskluzeka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, ul. Kluzeka 6 31-222 Kraków (Administracja)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6 w okresie do 31.12.2020r.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r .
Realizacja zamówienia odbywać się będzie w miesiącach: lipiec - grudzień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 -5.5 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji tj. prawa do jednostronnego zmniejszenia dostawy przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 5.1-5.5 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia może być pomniejszony do 20 % ogólnej wartości przedmiotu tj. zostanie zrealizowany w min. 80%.
2. Warunki dodatkowe:
a) Podana cena brutto na realizację całego zamówienia określonego w załączniku nr 5.1-5.5. do SIWZ winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna.
b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wraz z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego zamówiony towar świeży, I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1252 z późn. zm.) oraz zgodny z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. Jakość handlowa artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 2178 z późn. zm.).
Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa towaru, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia.
c) Koszty transportu i rozładunku obciążają Wykonawcę.
d) Transport art. spożywczych wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne.
e) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, faksem, mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
f) Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia (koszty przechowywania, koszty przetworzenia) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców.
g) Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
h) Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załącznikach nr 5.1-5.5 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości poszczególnego asortymentu (ilości poszczególnego towaru) objętego umową wg. potrzeb Zamawiającego.
j) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy wypełnione w zakresie wskazanym w pkt. 5 i 5.2.1 niniejszej specyfikacji oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
6.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie 5.2 ppkt 1 niniejszej SIWZ;
6.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;
2. Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5.2.1 SIWZ;
3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy pzp).
5. załącznik nr 5.1.-5.5. do SIWZ - przedmiot umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|