Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka w Warszawie w dwóch częściach

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-02 00:00:00
Instytucja Biuro Rzecznika Praw Dziecka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543400-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącznie 20 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych z podziałem na dwie opisane poniżej części. Zamówienie obejmuje naniesienie projektów graficznych, logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianych materiałach informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dostarczenie zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych do nowej siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6, 00-791 Warszawa. Wykonawca zobowiązany jest w ramach dostawy do wniesienia zamówionych produktów do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia- magazynu w piwnicy ww. budynku (dostępna winda). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania związane ze znakowaniem, sposób pakowania i opisu zamawianych materiałów określa Załącznik nr 1 do SIWZ- SOPZ.1)Część I pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I”Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 5 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. E-czytnik z etui -100 sztuk, 2. Głośnik bluetooth- 100 sztuk, 3. Pióro wieczne -50 sztuk, 4. Power bank- 100 sztuk, 5. Słuchawki bezprzewodowe w etui – 300 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2)Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 15 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Brelok miś- 1500 sztuk, 2. Brelok odblaskowy – 5000 sztuk, 3. Długopis 2500 sztuk, 4. Długopis 4-kolorowy -2000 sztuk, 5. Gra drewniana- 200 sztuk, 6. Magnes- 2500 sztuk, 7. Ołówek elastyczny – 1000 sztuk, 8. Ołówek z nakładką- 2000 sztuk, 9. Opaska odblaskowa- 5000 sztuk, 10. Piłka do koszykówki- 200 sztuk, 11. Piłka nożna- 350 sztuk, 12. Piłka siatkowa – 350 sztuk, 13. Pluszak Mikołaj – 500 sztuk, 14. Ręcznik sportowy- 300 sztuk, 15. Torby materiałowe- 1000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36abc29f-ade0-4edf-ab9a-9d4a660c07ed
Biuletyn 543400-N-2020
Zamawiajacy nazwa Biuro Rzecznika Praw Dziecka
Regon 01638763000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 30/32
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5836600
Zamawiajacy fax 22 5836696
Zamawiajacy email rpd@brpd.gov.pl
Adres strony url www.brpd.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.brpd.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.brpd.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.brpd.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy skladać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres BIURO RZECZNIKA PRAW DZIECKA ul. Przemysłowa 30/32, 00-450 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka w Warszawie w dwóch częściach
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzeżono
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy brak limitu
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącznie 20 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych z podziałem na dwie opisane poniżej części. Zamówienie obejmuje naniesienie projektów graficznych, logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianych materiałach informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dostarczenie zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych do nowej siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6, 00-791 Warszawa. Wykonawca zobowiązany jest w ramach dostawy do wniesienia zamówionych produktów do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia- magazynu w piwnicy ww. budynku (dostępna winda). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania związane ze znakowaniem, sposób pakowania i opisu zamawianych materiałów określa Załącznik nr 1 do SIWZ- SOPZ.1)Część I pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I”Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 5 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. E-czytnik z etui -100 sztuk, 2. Głośnik bluetooth- 100 sztuk, 3. Pióro wieczne -50 sztuk, 4. Power bank- 100 sztuk, 5. Słuchawki bezprzewodowe w etui – 300 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2)Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 15 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Brelok miś- 1500 sztuk, 2. Brelok odblaskowy – 5000 sztuk, 3. Długopis 2500 sztuk, 4. Długopis 4-kolorowy -2000 sztuk, 5. Gra drewniana- 200 sztuk, 6. Magnes- 2500 sztuk, 7. Ołówek elastyczny – 1000 sztuk, 8. Ołówek z nakładką- 2000 sztuk, 9. Opaska odblaskowa- 5000 sztuk, 10. Piłka do koszykówki- 200 sztuk, 11. Piłka nożna- 350 sztuk, 12. Piłka siatkowa – 350 sztuk, 13. Pluszak Mikołaj – 500 sztuk, 14. Ręcznik sportowy- 300 sztuk, 15. Torby materiałowe- 1000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – dla części I i II zamówienia: 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wszystkich modeli/ próbek materiałów informacyjno-promocyjnych dla każdej pozycji asortymentowej w danej części zamówienia oraz projektów graficznych oznakowania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w realizacji dostaw o tożsamym z przedmiotem zamówienia rodzaju i uzna spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto każda. Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. W przypadku zamówień, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że od dnia rozpoczęcia wykonywania wykazywanej dostawy, na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie zostało zrealizowane na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł. Warunek określony dla I i II części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia dotyczącego braku podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazuje w formularzu oferty adresy stron internetowych pod którymi Zamawiający może te dane uzyskać. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.). Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie we własnym zakresie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. 5 ust.1 pkt 2 lit. c SIWZ- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ich należytego wykonania lub wykonywania. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. *dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą złożoną zgodnie ze wzorem formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) i oświadczeniami wstępnymi dotyczącymi spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia złoży: 1) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, a jeżeli dotyczy- pełnomocnictwo konsorcjum, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Okoliczności skutkujące możliwością dokonania innych istotnych zmian zawartej umowy opisuje art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany dopuszczalne są w następującym zakresie: a) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% łącznego wynagrodzenia wskazanego w § 2 ust. 1 Umowy, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem; b) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Pzp;
IV 4 4 data 2020-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w obecnej siedzibie Zamawiającego w Warszawie 00-450 przy ul. Przemysłowej 30/32 dnia 02.06.2020 r. o godz. 15:30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia- 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wszystkich modeli/ próbek materiałów informacyjno-promocyjnych dla każdej pozycji asortymentowej oraz projektów graficznych oznakowania
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 5 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. E-czytnik z etui -100 sztuk, 2. Głośnik bluetooth- 100 sztuk, 3. Pióro wieczne -50 sztuk, 4. Power bank- 100 sztuk, 5. Słuchawki bezprzewodowe w etui – 300 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia- 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wszystkich modeli/ próbek materiałów informacyjno-promocyjnych dla każdej pozycji asortymentowej oraz projektów graficznych oznakowania
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 15 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Brelok miś- 1500 sztuk, 2. Brelok odblaskowy – 5000 sztuk, 3. Długopis 2500 sztuk, 4. Długopis 4-kolorowy -2000 sztuk, 5. Gra drewniana- 200 sztuk, 6. Magnes- 2500 sztuk, 7. Ołówek elastyczny – 1000 sztuk, 8. Ołówek z nakładką- 2000 sztuk, 9. Opaska odblaskowa- 5000 sztuk, 10. Piłka do koszykówki- 200 sztuk, 11. Piłka nożna- 350 sztuk, 12. Piłka siatkowa – 350 sztuk, 13. Pluszak Mikołaj – 500 sztuk, 14. Ręcznik sportowy- 300 sztuk, 15. Torby materiałowe- 1000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)