GuidZP400 |
36abc29f-ade0-4edf-ab9a-9d4a660c07ed
|
Biuletyn |
543400-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Biuro Rzecznika Praw Dziecka
|
Regon |
01638763000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przemysłowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30/32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5836600
|
Zamawiajacy fax |
22 5836696
|
Zamawiajacy email |
rpd@brpd.gov.pl
|
Adres strony url |
www.brpd.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.brpd.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.brpd.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.brpd.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty nalezy skladać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
BIURO RZECZNIKA PRAW DZIECKA ul. Przemysłowa 30/32, 00-450 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka w Warszawie w dwóch częściach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzeżono
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
brak limitu
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącznie 20 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych z podziałem na dwie opisane poniżej części. Zamówienie obejmuje naniesienie projektów graficznych, logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianych materiałach informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dostarczenie zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych do nowej siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6, 00-791 Warszawa. Wykonawca zobowiązany jest w ramach dostawy do wniesienia zamówionych produktów do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia- magazynu w piwnicy ww. budynku (dostępna winda). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania związane ze znakowaniem, sposób pakowania i opisu zamawianych materiałów określa Załącznik nr 1 do SIWZ- SOPZ.1)Część I pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I”Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 5 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. E-czytnik z etui -100 sztuk, 2. Głośnik bluetooth- 100 sztuk, 3. Pióro wieczne -50 sztuk, 4. Power bank- 100 sztuk, 5. Słuchawki bezprzewodowe w etui – 300 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2)Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 15 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Brelok miś- 1500 sztuk, 2. Brelok odblaskowy – 5000 sztuk, 3. Długopis 2500 sztuk, 4. Długopis 4-kolorowy -2000 sztuk, 5. Gra drewniana- 200 sztuk, 6. Magnes- 2500 sztuk, 7. Ołówek elastyczny – 1000 sztuk, 8. Ołówek z nakładką- 2000 sztuk, 9. Opaska odblaskowa- 5000 sztuk, 10. Piłka do koszykówki- 200 sztuk, 11. Piłka nożna- 350 sztuk, 12. Piłka siatkowa – 350 sztuk, 13. Pluszak Mikołaj – 500 sztuk, 14. Ręcznik sportowy- 300 sztuk, 15. Torby materiałowe- 1000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – dla części I i II zamówienia: 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wszystkich modeli/ próbek materiałów informacyjno-promocyjnych dla każdej pozycji asortymentowej w danej części zamówienia oraz projektów graficznych oznakowania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w realizacji dostaw o tożsamym z przedmiotem zamówienia rodzaju i uzna spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto każda. Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. W przypadku zamówień, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że od dnia rozpoczęcia wykonywania wykazywanej dostawy, na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie zostało zrealizowane na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł. Warunek określony dla I i II części zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia dotyczącego braku podstaw wykluczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazuje w formularzu oferty adresy stron internetowych pod którymi Zamawiający może te dane uzyskać. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.). Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie we własnym zakresie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. 5 ust.1 pkt 2 lit. c SIWZ- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ich należytego wykonania lub wykonywania. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
*dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca wraz z ofertą złożoną zgodnie ze wzorem formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) i oświadczeniami wstępnymi dotyczącymi spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia złoży:
1) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, a jeżeli dotyczy- pełnomocnictwo konsorcjum,
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Okoliczności skutkujące możliwością dokonania innych istotnych zmian zawartej umowy opisuje art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany dopuszczalne są w następującym zakresie:
a) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% łącznego wynagrodzenia wskazanego w § 2 ust. 1 Umowy, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem;
b) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Pzp;
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w obecnej siedzibie Zamawiającego w Warszawie 00-450 przy ul. Przemysłowej 30/32 dnia 02.06.2020 r. o godz. 15:30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia- 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wszystkich modeli/ próbek materiałów informacyjno-promocyjnych dla każdej pozycji asortymentowej oraz projektów graficznych oznakowania
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 5 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. E-czytnik z etui -100 sztuk, 2. Głośnik bluetooth- 100 sztuk, 3. Pióro wieczne -50 sztuk, 4. Power bank- 100 sztuk, 5. Słuchawki bezprzewodowe w etui – 300 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia- 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wszystkich modeli/ próbek materiałów informacyjno-promocyjnych dla każdej pozycji asortymentowej oraz projektów graficznych oznakowania
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 15 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Brelok miś- 1500 sztuk, 2. Brelok odblaskowy – 5000 sztuk, 3. Długopis 2500 sztuk, 4. Długopis 4-kolorowy -2000 sztuk, 5. Gra drewniana- 200 sztuk, 6. Magnes- 2500 sztuk, 7. Ołówek elastyczny – 1000 sztuk, 8. Ołówek z nakładką- 2000 sztuk, 9. Opaska odblaskowa- 5000 sztuk, 10. Piłka do koszykówki- 200 sztuk, 11. Piłka nożna- 350 sztuk, 12. Piłka siatkowa – 350 sztuk, 13. Pluszak Mikołaj – 500 sztuk, 14. Ręcznik sportowy- 300 sztuk, 15. Torby materiałowe- 1000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
|
| |