dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6 w okresie do 31.12.2020r.

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543405-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 roku.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie w miesiącach: lipiec - grudzień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1.-5.9. do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji tj. prawa do jednostronnego zmniejszenia dostawy przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 5.1.-5.9. do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia może być pomniejszony do 20 % ogólnej wartości przedmiotu tj. zostanie zrealizowany w min. 80%.

2. Warunki dodatkowe:
a) Podana cena brutto na realizację całego zamówienia określonego w załączniku nr 5.1.-5.9. do SIWZ winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna.
b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wraz z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego zamówiony towar świeży, I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1252 z późn. zm.) oraz zgodny z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. Jakość handlowa artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 2178 z późn. zm.).
Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa towaru, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia.
c) Koszty transportu i rozładunku obciążają Wykonawcę.
d) Transport art. spożywczych wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne.
e) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, faksem, mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
f) Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia (koszty przechowywania, koszty przetworzenia) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców.
g) Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
h) Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załącznikach nr 5.1-5.9. są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości poszczególnego asortymentu (ilości poszczególnego towaru) objętego umową wg. potrzeb Zamawiającego.
j) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a98a153-5784-4b65-8b3e-b1a7cbcb6490
Biuletyn 543405-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Krakowie
Regon 29432600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kluzeka
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 152 592
Zamawiajacy fax 124 447 062
Zamawiajacy email dpskluzeka@dpskluzeka.pl
Adres strony url www.dpskluzeka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpskluzeka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpskluzeka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, ul. Kluzeka 6 31-222 Kraków (Administracja)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6 w okresie do 31.12.2020r.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 roku. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w miesiącach: lipiec - grudzień. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1.-5.9. do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji tj. prawa do jednostronnego zmniejszenia dostawy przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 5.1.-5.9. do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia może być pomniejszony do 20 % ogólnej wartości przedmiotu tj. zostanie zrealizowany w min. 80%. 2. Warunki dodatkowe: a) Podana cena brutto na realizację całego zamówienia określonego w załączniku nr 5.1.-5.9. do SIWZ winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wraz z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego zamówiony towar świeży, I gatunku, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1252 z późn. zm.) oraz zgodny z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. Jakość handlowa artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 2178 z późn. zm.). Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa towaru, nazwa producenta, termin przydatności do spożycia. c) Koszty transportu i rozładunku obciążają Wykonawcę. d) Transport art. spożywczych wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne. e) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, faksem, mailem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. f) Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia (koszty przechowywania, koszty przetworzenia) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców. g) Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. h) Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załącznikach nr 5.1-5.9. są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości poszczególnego asortymentu (ilości poszczególnego towaru) objętego umową wg. potrzeb Zamawiającego. j) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy wypełnione w zakresie wskazanym w pkt. 5 i 5.2.1 niniejszej specyfikacji oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 6.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie 5.2 ppkt 1 niniejszej SIWZ; 6.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2. Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5.2.1 SIWZ; 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy pzp). 5. załącznik nr 5.1-5.9. do SIWZ - przedmiot umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)