Dostawa sprzętu komputerowego do w ramach programu Zdalna Szkoła+.

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Gmina Mońki
Miejscowość Mońki
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543318-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Zdalna Szkoła+.
2. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
4. Zamawiający wymaga minimalnego 2 letniego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt licząc od dnia dostawy.
5. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w siwz.
6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w siwz, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7f95c38-9cc3-4f68-93ae-4d340c915d15
Biuletyn 543318-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Mońki
Regon 50659102000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy miejscowosc Mońki
Zamawiajacy kod pocztowy 19-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 162 587
Zamawiajacy fax 857 162 587
Zamawiajacy email sekretariat@um-monki.pl
Adres strony url www.um-monki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Opercayjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I - Powszechny dostęp do szybkiego internetu, Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w mozliwości dostępu do szerokmpasmowego internetu o wysokich przepustowościach. Zdalna Szkoła +
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um-monki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um-monki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Mońkach, ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, skrzynka pocztowa w holu Urzędu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do w ramach programu Zdalna Szkoła+.
Numer referencyjny GI.271.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Zdalna Szkoła+. 2. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz. 4. Zamawiający wymaga minimalnego 2 letniego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt licząc od dnia dostawy. 5. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w siwz. 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w siwz, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne (zał. nr 2 do siwz). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -zgodnie ze wzorem zał. nr 3 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w: 1) przypadku zmiany terminu wykonania umowy: a) wystąpienie okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, b) wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, c) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych (zdarzenia których nie można było przewidzieć, nie dające się uniknąć i pozostające poza kontrolą stron np. trzęsienie ziemi, powódź, huragan, wojna itp.). Za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków Wykonawcy na realizację przedmiotu umowy jak również nie wywiązywanie się z umów przez kontrahentów Wykonawcy. Strona powołująca się na działania „siły wyższej” musi udowodnić jej wystąpienie za pomocą dokumentów wydanych przez odpowiednie instytucje; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń zaproponowanych w ofercie na przedmiot zamówienia równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenia zostały wycofane z produkcji, co zostanie potwierdzone przez jego producenta. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty. Parametry nowego przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zmiana przedmiotu zamówienia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)