Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i medycznych

Data publikacji 2020-05-25
Data zakończenia 2020-06-02 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543225-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienie jestzakup i dostawa materiałow opatrunkowych i medycznych, z podziałem na 12 pakietów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74a21aff-6f99-4855-9d49-995021dd4168
Biuletyn 543225-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Regon 11019690800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceramiczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 082 5623247, 5623254
Zamawiajacy fax 825 623 247
Zamawiajacy email przetarg@szpital.chelm.pl
Adres strony url www.szpital.chelm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-ProPublico.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne e-ProPublico.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i medycznych
Numer referencyjny ZP 3311/21/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienie jestzakup i dostawa materiałow opatrunkowych i medycznych, z podziałem na 12 pakietów
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1.1. wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ opatrzony podpisem elektronicznym oraz dodatkowo w formacie zamieszczonym przez Zamawiającego w celu wczytania oferty do programu proPublico. UWAGA: Zamawiający wymaga zapisania całego formularza bez jakiejkolwiek ingerencji w jego układ oraz nadane przez system formuły obliczeniowe; 1.2. oświadczenie, o którym mowa w punkcie VII 3.1 SIWZ; 1.3. zobowiązanie, o którym mowa w punkcie VIII 2 SIWZ (o ile dotyczy); 1.4. pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy); 1.5. oświadczenie zawierające wykaz zastrzeżonych dokumentów i wykazanie iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z rozdziałem XIII 11 SIWZ (o ile dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1) aktualizacji rozwiązań (np. wycofanie z obrotu), dostarczania produktu równoważnego, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu umowy, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 5 ust. 2 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług, 4) w przypadku korzystania przez Zamawiającego z promocji i upustów cenowych przeznaczonych dla ogółu odbiorców wartość umowy określona w §5 ust. 2 ulegnie zmniejszeniu, 5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej (np. pożar, powódź) uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 6) w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, może nastąpić wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do 3 miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania, 7) zwiększenia zakresu świadczeń Zamawiającego wynikającego z art. 144 ust 1 punkt 6 ustawy Pzp. 8) w zakresie dotyczącym zmiany klasy wyrobu medycznego w przypadku, gdy producent wyrobu medycznego, w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG, dokona zmiany klasy tego wyrobu medycznego.
IV 4 4 data 2020-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-12T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Array
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)