GuidZP400 |
a5b59f9e-7046-49fc-95b4-b3fcc163e3db
|
Biuletyn |
544029-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
|
Regon |
33102935500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Połczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdwin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 533 509
|
Zamawiajacy fax |
261 533 509
|
Zamawiajacy email |
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.21blt.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.21blt.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Elektronicznie za pośrednictwem operatora Platformy Zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Sposób składania ofert określa szczegółowo rozdział 10 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych II
|
Numer referencyjny |
ZP/31/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, odpowiadające zakresem zadaniom wskazanym poniżej:
Zadanie nr 1 – papier - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Zadanie nr 2 - akcesoria biurowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Zadanie nr 3 – tablice korkowe i magnetyczne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w stosunku do przedmiotu zamówienia, opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zaoferowany produkt równoważny musi spełniać wymagania zamawiającego, odnośnie parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje produkty równoważne, zobowiązany jest do wypełnienia „Karty produktów równoważnych” – załącznik nr 6 do SIWZ, i dołączenia do oferty kart katalogowych lub opisów produktów wystawionych przez producentów, z których jednoznacznie będzie wynikać, że produkt równoważny posiada cechy wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga! Karta produktów równoważnych i karty katalogowe/opisy stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty równoważne, a nie dołączył kart katalogowych/opisów zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie dołączy do oferty karty produktów równoważnych, zamawiający uzna że wykonawca oferuje produkty marki i producenta wskazane w opisie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiąc załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w projekcie umowy w § 10.
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego.
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
papier
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
akcesoria biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
tablice korkowe i magnetyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |