| GuidZP400 |
a5b59f9e-7046-49fc-95b4-b3fcc163e3db
|
| Biuletyn |
544029-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
|
| Regon |
33102935500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Połczyńska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Świdwin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
78-301
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 533 509
|
| Zamawiajacy fax |
261 533 509
|
| Zamawiajacy email |
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.21blt.wp.mil.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.21blt.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Elektronicznie za pośrednictwem operatora Platformy Zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Sposób składania ofert określa szczegółowo rozdział 10 SIWZ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych II
|
| Numer referencyjny |
ZP/31/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, odpowiadające zakresem zadaniom wskazanym poniżej:
Zadanie nr 1 – papier - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Zadanie nr 2 - akcesoria biurowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Zadanie nr 3 – tablice korkowe i magnetyczne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w stosunku do przedmiotu zamówienia, opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zaoferowany produkt równoważny musi spełniać wymagania zamawiającego, odnośnie parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje produkty równoważne, zobowiązany jest do wypełnienia „Karty produktów równoważnych” – załącznik nr 6 do SIWZ, i dołączenia do oferty kart katalogowych lub opisów produktów wystawionych przez producentów, z których jednoznacznie będzie wynikać, że produkt równoważny posiada cechy wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga! Karta produktów równoważnych i karty katalogowe/opisy stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty równoważne, a nie dołączył kart katalogowych/opisów zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie dołączy do oferty karty produktów równoważnych, zamawiający uzna że wykonawca oferuje produkty marki i producenta wskazane w opisie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiąc załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w projekcie umowy w § 10.
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
papier
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
akcesoria biurowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
tablice korkowe i magnetyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |